Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: Depresáři, romantici a snílci

16. 06. 2001
3
0
14903
Autor
Krel

...Svět je mrtev my ho zabili...

Předem Vás chci upozornit, že nejsem na internetu každý den, takže administrování nebude asi úplně nejplynulejší a nejaktuálnější. Jde mi o to, zachytit v tomto klubu všechny depresivní a jinak smutné stavy do kterých se člověk může dostat. Neříkejme si, že je vše v pohodě, že je to vše v pořádku...sundejme si růžové brýle a ... Tenhle svět je v prdeli a řítí se do záhuby, ale myslím si, že bychom se mohli ještě před koncem zasmát, potěšit, můj cynický smích, ...no a taky vyfiltrovat své deprese tady, než abychom někde běhali po ulicích a mlátili slabší spoluobčany, či se opíjeli někde po hospůdkách, i když nic proti nim:-)) Oživme si romantiku, oživme si svět v dobách kdy byl krásným a příjemným místem k žití, buďme zase chvíli lidmi a ne stroji,kteří nestíhají ani vlastní smrt. Takže prosím případné zájemce, aby byli trpělivý a prosím všechny kteří zahlédnou nějaké zdařilé dílko s tématikou ponuré deprese ať mi dají vědět, no a já ho sem prsknu:-))
leenai
11. 02. 2006
Dát tip
když nebudou souhlasit, založíme si vlastní ve třech... :))

JeanJoche
09. 02. 2006
Dát tip
Proč ne??? Já si myslím, že je to dobrý nápad...;)

leenai
09. 02. 2006
Dát tip
aha, já myslela, žes to vetoval, s tim velkym NE na začátku nebo... :)) tak hurá do toho! :))

JeanJoche
09. 02. 2006
Dát tip
:))) Zásadně nesouhlasím s právem veta;) Tak co, valerinko? Hurá do toho?;)

valerinka
09. 02. 2006
Dát tip
Mno lidicky, nejprve to zkusime tak, ze napisu zpravicku stavajicim clenum, estli by s tim souhlasili a pak s tim neco provedeme na zaklade ohlasu, ju?;-)

valerinka
09. 02. 2006
Dát tip
ufff.... tak a je to.. ale ted me jeste neco napadlo... no uvidime:-)

JeanJoche
09. 02. 2006
Dát tip
:)

JeanJoche
08. 02. 2006
Dát tip
Hmmm...tak to jedině založit nový ,klub skoro stejného názvu a požádat zprávou ty,kdož mají zájem v něm být ať se znovu přihlásí...no a tak po půlměsící předat většinu práv do jejicch vlastních rukou...

leenai
08. 02. 2006
Dát tip
tak jen přeházejte slova v názvu a hoďte avi stávajícím, nač to dělat složitější, než to je? :)) stejnak začínáme od začátku... tady se to za celej rok ani nehlo...

JeanJoche
08. 02. 2006
Dát tip
NEbo třeba takhle...

leenai
08. 02. 2006
Dát tip
no tak ne, no, to byl jen návrh... sorry

valerinka
07. 02. 2006
Dát tip
JeanJoche: bohuzel nemam.... jsem v podstate jenom normalni clen, ale jen s temi pravomocemi, ze muzu vkladat dilka.. nic vice, bohuzel:-(

JeanJoche
06. 02. 2006
Dát tip
Doporučil bych správu klubu předat všem fungujícím autorům...budou hledat a importovat díla hodna právě našeho klubu...

valerinka
06. 02. 2006
Dát tip
JeanJoche: jo, to by nebylo vubec spatny, ale je tady jeden malej hacek.. tohle muze udelat jen opravdovy spravce, ktery sem uz ovsem nechodi, takze je to trosku tezsi;-)

JeanJoche
06. 02. 2006
Dát tip
Téhle alternativy jsem se obával...:(((Ty jako správce odkazů nemáš také pravomoci???

valerinka
01. 02. 2006
Dát tip
Lidicky, dlouho jsem tady nebyla... asi jsem zapomnela a hlavu mi zahalily jine problemy a starosti, ale to je zase pryc.. jsem zpet a zkusime s timto klubem neco udelat.. ozivit... neni mrtvy, i kdyz jeho pravy spravce se sem uz vubec nehlasi...

leenai
01. 02. 2006
Dát tip
tak s tim bych souhlasila, musíme se prosadit :))

salome_sisi
02. 01. 2006
Dát tip
ahoj všem, nejsem členem žádného klubu, je v tom nějaká výhoda, se začleňovat, nemyslím materialisticky...díky

Geez
19. 11. 2005
Dát tip
Eee....muzu se nahlasit prosim pekne? Nejsu si jistej, esi sem patrim, ale tak...je to i mozny:o) Kdyztak budu zkritizovanej mno:o))

tristes
21. 10. 2005
Dát tip
tak by mě zajímalo, co obnáší být v tomto klubu..

Eryn
09. 10. 2005
Dát tip
Příběh těch milenců je nevšední víc nevšední něž pravdivý ty staré báchorky o vílách mě něpřesvědčí vždyť milenci a blázni jenom třeští a ve své obraznosti vidí víc než chladný rozum může pochopit. Milenci a blázni a básníci žijí jen ze své představivosti W.Shakeseare

JeanJoche
07. 09. 2005
Dát tip
Krásný soumrak přeji všem créature que nocturne... Jakožto člen klubu bych Vám chtěl nabídnout jednu z mých básniček "Závěrečná" č.172407 , tedy pokud o ni bude v klubu zájem;) dílko

JeanJoche
07. 09. 2005
Dát tip
Ještě avi;)

ahoj klubéééééé mějtéééééé séééé

byla to chyba uznávám a tudíž zůstávám

leenai
02. 04. 2005
Dát tip
tibbare, celkem těžce loudíš o pozornost všude kde můžeš, neklesej, nechceš-li utonout... to jen tak přátelská rada znám tenhle stav, naučila jsem se s ním žít doufej, že si z těch, pro které je jen přechodný, věř mi, že jeho stálost je celkem těžkým břemenem

valerinka
31. 03. 2005
Dát tip
Vystoupit klidne muzes, nikdo te tady nedrzi a jsme snad ve svobodny zemi, ne? Holt se o to tady uz nema kdo starat. Krel se na to doslova vybodnul a ja to nestiham.. je to skoda:-/ I kdyz by nebyl problem tenhle klub zase ozviti. Snaha udrzet tenhle klub neni jenom na bedrech tech, co to zalizili a co to tady spravujou. Na tom aby to tady trochu zilo mate taky svuj podil. Neni problem posilat avizka na dilka, o kterych si myslite, ze jsou opravdu dobra a hodi se do teto kategorie... vzdyt vsechno se da pomalu ozivit, ne?

Asi vystoupím z klubu - to znamená napište mi jediný důvod proč bych tu mněl zůstávat

valerinka
27. 02. 2005
Dát tip
Siver... hm, takovy nerozvinuty..... chybi tam malo fantazie, bolesti... konec se da ocekavat.. ale pokracovala bych dal.. urcite to bude lepsi;-)

Siver
17. 02. 2005
Dát tip
chtěl bych se zeptat co říkáte na toto? Romance hřbitova Tiše spíš a nic nevnímáš tvé tělo už bez pohybu leží A nad tvým smutným hrobem sněží.Všude ticho a šero tě pohltilo.Ty jen v tichu a sama ležíš a už nic nevíš. Ležíš v zimě, v dešti,i za krásného počasí.Ale ty jen stále ležíš a nazajímá tě co se děje nad tvým hrobem. Ležíš a už nic nevíš. Ležíš a vstát se ti nechce ani nemůžeš a i kdyby se ti přeci chtělo,nedovolí tito bezvládné tělo. Ležíš a už nic nevíš................. ztrápila jsi se láskou........

JeanJoche
26. 12. 2004
Dát tip
Co říkáte na tohle dílko?

exorcista
22. 12. 2004
Dát tip
hoj, deprese, rozčarování, smutek, splýn, chandra, ať tomu říkáte jak chcete, položte si základní otázku, je to pravý stav věci nebo jen změna oproti normálu, protože pokud je původní stav hnus a občas ho překryje fajn, sme v maléru, oproti tomu, jestli je normál fajn a hnus jen vybočení, měl by si člověk ty splýny užít, ne? :)

johny_deer
21. 12. 2004
Dát tip
Ahoj depkaři a depkařky, docela mi zvrdlo náladu, že existuje pár lidí, kterejm je stejně nebo hůř než mě. Dostalo mě to z deprese:)

JeanJoche
06. 09. 2004
Dát tip
Mohl bych ¨Vám jakožto člen klubu doporučit některá z mých dílek?Díky.JeanJoche

leenai
26. 08. 2004
Dát tip
ok, du se na to mrknout

Jste strašně fajn klub. Já jsem taky romantik, depresivní teda nejsem, rád bych kvám. Ale mám jednu poznámku. Nemáte tu vůbec nic od Volodi, a to je podle mne jeden z nejlepších romantiků na Písmákovi. Já bych vám některé jeho básničky doporučil.

valerinka
14. 07. 2004
Dát tip
HEEEEEEEJ LIDI!! Co je s vama?!

Rufus
21. 05. 2004
Dát tip
Seregil: tož vítej... a jak mi tu teď příhodně hraje Landa: "neboj, bude hůř, tak si šetři bolest..."

Seregil
21. 05. 2004
Dát tip
Rufus:.. Znám ty pocity....

Seregil
07. 05. 2004
Dát tip
Dlouho jsem váhal státi se členem tohoto klubu... Jelikož tě tak trošku jsem měl možnost poznat... rád bych odebíral nějaké to avi navíc... Buď zdráv Kreli a užívej života, jak jen Romantik, depresář a snílek může....

s_manga
25. 03. 2004
Dát tip
takovou výsadu být jediná se svým pokusem spáchat sebevraždu nebudeš jinak nedávno okolo mě prošla můza ( prvotní nápad již pronesla ale jedna návštěvnice písmáku) o napsání básně s tématem my jako lidé a odrazy v předmětech okolo nás (vvýlohy obchodů, okna v busech, v metru, zrcadla, k tomu přidat trochu pocit samoty, pohledy upřené do prázdna apod.) jen nevím zda to už náhodou někdo nenapsal :o)

bitter
10. 02. 2004
Dát tip
depresia....jedno z mojich naj. slov...........bol tu na tom uz niekto tak zle,ze chcel spachat samovrazdu?som jedina?

Tristram
10. 01. 2004
Dát tip
..já ho zabil..

Rufus
08. 01. 2004
Dát tip
Heeej lidi... Kde ste?... Neříkejte že zima není depresivní ani romantická... a že spíte až do dalších podzimních mlh.. :)

Krel
08. 01. 2004
Dát tip
Právě, že depresivní je a to tak, že sme všici zalezlí a depresíme..

Rufus
08. 01. 2004
Dát tip
Jéžiš, tak to vám všem závidím.. Já bohužel jsem poslední dobou v takovým shonu, že si ani nestihnu zadepresit... :(

Krel
08. 01. 2004
Dát tip
:-) tož to máš teda docela blbý člověče...musíš si najít čas:-)

adrift
23. 12. 2003
Dát tip
taky jsem tu dnes poprve. trošku se neorientuju. :) takže občas nevím o čem je řeč :)

M_Kate
22. 12. 2003
Dát tip
dnes sem tady poprvé nějak moc se tu neorientuju tak se nevyděste

Písmáci sobě! - pod tímto názvem jsem u sebe umístil určitý návrh, který by mohl zajímat všechny zde přítomné autory (a mně zase zajímají jejich názory). Takže sorry, pokud neradi dostáváte avíza (a protože chci, aby si můj návrh přečetlo co nejvíce lidí, posílám avíčka s pomocí shiftu, takže někdo to dostane i vícekrát - znova se omlouvám). Jo - poradí mi někdo konečně jak založit nové auditko?

Krel
25. 11. 2003
Dát tip
aha:-)

AnitkaKM
24. 11. 2003
Dát tip
To bylo obrazně řečeno, aby to podtrhlo moc deprese, víš?

Krel
21. 11. 2003
Dát tip
No ten křik mi tam nesedí...já jsem spíš zticha..

AnitkaKM
20. 11. 2003
Dát tip
Kde jsou deprese a kde je romantika? Se světem, co plyne kolem nás lze málo udělat, ale s námi....s lidskými bytostmi snad ano, ikdyž příliš nadějí bych tomu nedávala....Deprese znám...jsou tu a tam..temné závoje stínu, které vlečou ďáblové s pukajícími, šedivými obličeji ve zmuchlaných cárech šatů...pomalu se blíží a není kam utéct...ve vlastní bezmocnosti a marnosti člověk vyčkává s křikem a hrůzou na místě a prostě jen čeká, až ho ten závoj pohltí...tohle jsou deprese, které cítím já....

Usina
19. 11. 2003
Dát tip
dnes jsem tu poprvé a jsem dost zmatená. Zkouším co se stane, protože se tu neorientuju. Nevyděste se

Krel
11. 11. 2003
Dát tip
s_manga: jasně:-)

s_manga
10. 11. 2003
Dát tip
Myslíte, že by si mohl autor sám přidat do svého klubu svou báseň?

Drago
30. 10. 2003
Dát tip
ke gratulacím se přidává i má maličkost :o) a jako hudební doprovod navrhuji jednu písničku od Ebenů - neznám ji z paměti celou ale snad bude stčit kousek - na pokojích válí se tu deprese... :o) teda ne že by to bylo k smíchu... ale i tak :o)

Drago
30. 10. 2003
Dát tip
avi

Semipalakva
30. 10. 2003
Dát tip
Krel...otázkou je jestli je to ku prospěchu celé vaší naší komunity...

815_0
30. 10. 2003
Dát tip
No - myslím, že Řád N.D. si na podobný výročí bude muset ještě ňákou dobu počkat - ale - koukám, že lidi aktivní jsou, tak proč ne - 300 je super číslo - připíjím na další 100 (na další připijeme zas pak :-)) Je pro mě ctí patřit k tak velké společnosti :-)

Krel
29. 10. 2003
Dát tip
Takže moji milí dnes přišla ona památná chvíle.¨ Počet členů našeho klubu je 300 lidí:-)) Radujme se!!!::-)))

clovrdik
29. 10. 2003
Dát tip
Krele, jako admin "hnusáckýho" klubu ti ke třístovce gratuluju :-))

dem se radovat...

Smile
29. 10. 2003
Dát tip
...Radovat?:)A ja myslela,ze tu mame klub depresaru..no vida,jak se ty deprese projevuji vesele..:)

Krel
28. 10. 2003
Dát tip
TheRaven: už jsi náš:-)

TheRaven
27. 10. 2003
Dát tip
Milé děti... Protože do mého klubu (Klubu přátel nepřátel klubů) se nikdo nehlásí a mě jala šílená myšlenka se začít s někým sdružovat, dovoluji si Vás tímto oslovit a požádat o dovolení k přistoupení... UPOZORNĚNÍ: Toto není reklamní trik!

Ahoj Krele a všichni ostatní! Tak já jsem se taky přidala k vám do klubu, myslim, že se sem taky vcelku hodim:o) Nálady jsou něco pro mě. Viz. povídka Já to nechápu, když budete chtít, tak se na ní jukněte. Myslim, že to neni nic extra, ale pár lide se to celkem líbilo. Zatim se mějte krásně, přeju vám hezký nálady. Tereza

Krel
08. 10. 2003
Dát tip
:-)

Meta
03. 10. 2003
Dát tip
Nik nie je to čo je každy je to čo je všetko chceme a zaroveň niič...

Krel
15. 09. 2003
Dát tip
:-)

Marco
12. 09. 2003
Dát tip
:c-)) to, co jsi napsal ty: tedy rytíř Krel

Marco
07. 09. 2003
Dát tip
Krel: to se mi zdá jako dobrý důvody... :c-))

Krel
07. 09. 2003
Dát tip
Co to co jsem napsal já a nebo to od hynie?:-))

Hynie
02. 09. 2003
Dát tip
Ne za víno a jídlo? Ani za ženy? Ani trochu...? Hmmm...

Krel
25. 08. 2003
Dát tip
Marco: za Světlo a Osud

Marco
19. 08. 2003
Dát tip
a zač rytířsky bojuješ...? ;-)

815_0
16. 08. 2003
Dát tip
revion - dílko: Pri hrobe... 91635 - je to opravdukrásný a stojí za přečtení - povedenej debut a myslím, že do klubu patří ! :-)

Krel
09. 08. 2003
Dát tip
silent: trochu..:-) Fairella: jj

silent
08. 08. 2003
Dát tip
tam na západ, kde zajde slunce? mně se hned vybavili apokalyptičtí jezdci, ale to bude asi jinej příběh, že? :-)))

Fairiella
08. 08. 2003
Dát tip
Bhm... jsem všechny tři najednou. Bů, jak jsme všichni lidi blbí a vypočítaví a jak si pod sebou kopem hrob...

Krel
07. 08. 2003
Dát tip
mimojiné ne 10 lidí ale 100...sem se překliknul a všiml si až teď...

silent
06. 08. 2003
Dát tip
takže středověk neskončil? :-))

Krel
06. 08. 2003
Dát tip
starověk právě začíná!!!!! stačí se kouknout tam tam na západ kde zajde slunce a vyskočí hvězdy...a už je uvidíte osoby v kovu, světlo se jim odráží na pancířích..

silent
05. 08. 2003
Dát tip
hm, tak to byla fakt kovaná romantika :-)))

Krel
05. 08. 2003
Dát tip
silent: jo to je pravda:-)

Camus
05. 08. 2003
Dát tip
Takže rytíř? :-)

Krel
04. 08. 2003
Dát tip
mno bylo tam asi 10 lidí a mlátili jsme do sebe mečema a tak:-)

silent
01. 08. 2003
Dát tip
třeba jede sám... v tichu & klidu si zameditovat :-))))

Hynie
29. 07. 2003
Dát tip
silent: nevím, jestli originální, ale důslednej průvan v halvě to udělá... ale člověk nesmí být pod max.depkou, jinak je to opravdu jak říká Camus...

Krel
29. 07. 2003
Dát tip
Jste se tady pěkně rozpovídali:-) Ted jedu pryč do skal a lesů kde je mlhy habaděj:-))

Hynie
29. 07. 2003
Dát tip
Koho bereš s sebou........?

Camus
29. 07. 2003
Dát tip
Že by ošklivou starou... depresi?;-) Ne, to bych ti určitě nepřála. Spíš nějakou mladou, hezkou...však víš :o)

Hynie
28. 07. 2003
Dát tip
Halo, lidičky, tak mám po nááročném hodovém víkendu a nejlepší mlha dnes je k vidění v mé hlavě ;) A proto jsem si musel dát do mozku čistič - P.vojáky... Camus: nevypínej.. bude to lepší

silent
28. 07. 2003
Dát tip
hynie: věru originální čistič mozku :-)))

Camus
28. 07. 2003
Dát tip
Hynie: Možná jako soundtrack pro sebevraždu! ;-)(

silent
26. 07. 2003
Dát tip
některá přání se plní s velkou rychlostí...stačilo opustit Prahu a skrze mlhu hned se do noci vlakem řítit...

Krel
26. 07. 2003
Dát tip
silent: :-))

Hynie
24. 07. 2003
Dát tip
Včerejší noc byla kouzelná...až mne to neuneslo... A dnes byly ráno mlhy... !!! Do východu slunce skrz mlhy ... no paráda. Jen škoda že jsem si to nemohl vychutnat v klidu ale jen cestou do práce... hmmm

Camus
24. 07. 2003
Dát tip
Psí vojáci... vždycky jedna píseň a radši vypínám...

Camus
24. 07. 2003
Dát tip
Tak z té mlhy dnes jsem taky nechápala! A co teprve, když jsem na vlastní oči viděla, jak jí první paprsky slunce projely, jako by tam před tím vůbec nebyla...

silent
24. 07. 2003
Dát tip
mlhy....hm....těžká závist....já je nepotkala. ono v Praze to ani moc nejde....

Marco
22. 07. 2003
Dát tip
Hynie, Krel : jo,JO podzim...

Krel
14. 07. 2003
Dát tip
Já su tay ted u poče..ale o vákendu bylo volno:-))

silent
12. 07. 2003
Dát tip
asi mají romantici záporný vztah k práci a k počítačům :-)))

815_0
12. 07. 2003
Dát tip
TIP: sk8ergirl, dílko -----------, arena 89243 :) Je to... No - jednoduchý, ale příjemný :)

Hynie
11. 07. 2003
Dát tip
silent: však celodenní zatemnění je nutností, já polepuji okna hned zjara a do podzimku je nesundávám... ;)

Hynie
11. 07. 2003
Dát tip
Gde ste vás všech zatím 259?? Dostávám z vás deprese !!! ;) To tady makám v práci jenom já??? Ještě že je pátek a nebudu nucen se celý víkend usmívat --- budu kouzlit voodoo a v pondělí vám to natřu ...

Hynie
10. 07. 2003
Dát tip
silent: No tak moment, pro depresáře je (alespon tady) momentální léto vcelku dobrý. Takové místy pokrásně pochmurné mraky, napité příjemnou šedí... Chápu, že celodenní mlhy by byly pro depkaře ideaáální, ale nemůžeme chtít všechno. Už se těším na podzim...

Krel
10. 07. 2003
Dát tip
Podzim to je moje...a nebo se uchýlit do Británie na léto:-)

Hynie
10. 07. 2003
Dát tip
krel: Tak to i mluvíš přímo z duše..... hmmmmmm mlha nad blaty.... to by se pak psalo.... takhle si to člověk musí nosit jen v sobě. A nakrmit to nějakou qalitní potravou: momentálně mi tu jede do mozku oblíbená music - Psí vojáci - gdo nezná - doporučuji - povinná poslechová četba !!!

silent
10. 07. 2003
Dát tip
no ony taky dobře zatemněné interiéry dělají své, co se nálady týká :-)) a s podporou nějaké té kvalitní muziky člověk s chutí zapomene na létem rozzářené a rozehřáté ulice :-))

Krel
10. 07. 2003
Dát tip
jojo...pravdu díte obadva:-))

silent
09. 07. 2003
Dát tip
ale tak snad... jsou i výjimky, ne? A navíc je léto...i když momentálně trochu divný :-))))

Krel
09. 07. 2003
Dát tip
léto nebo zima...to je jedno:-)

Hynie
08. 07. 2003
Dát tip
půjdeme do tunelu s mrtvolama?

silent
08. 07. 2003
Dát tip
že by depresáři, snílci a romantici nediskutovali? Pravda samota, snění, noc, bouře, ticho (zde možno dosadit řadu podstatných jmen s truchlivým zaměřením) se k nim (teoreticky) asi hodí líp :-)))

Krel
08. 07. 2003
Dát tip
jo to je pravda...tím to asi bude:-))

Krel
05. 07. 2003
Dát tip
Tak jak plyne tok řeky...tak pomalu umřela naše diskuze...

hlídám nebe hlídám sám,leč lásko tebe slýchávám, slýchám vám tvůj lehký vzdech, vním krev a srdce tep...

Ahoj, hele chtěl bych sem dát jedno moje dílko jsem tibbaR_etihW dílko: 30, Arena: 83658

Krel
05. 06. 2003
Dát tip
815_0: zařazeno..díky za upozornění:-)))

815_0
01. 06. 2003
Dát tip
TIP na zařazení do klubu: Autor: Kassiope; dílko: Nevíš; Arena: 74745 - moc pěkný :)

Drago
27. 05. 2003
Dát tip
Krel: mnohokrát díky... :o))

Krel
26. 05. 2003
Dát tip
Drago: tak vítej:-))

Krel
26. 05. 2003
Dát tip
avi

Drago
25. 05. 2003
Dát tip
zdravím v tomto klubíku... šel jsem tak náhodou kolem a skočil se podívat... ten úvod mi připomněl jednu báseň (od Mikuláška), s dovolením ji sem dám... Že zemřeli? Ach, zemřeli! Pln mrtvých je svět. Těch, co umřít měli i neměli. Když smrt je plod - nač květ?

Krel
24. 05. 2003
Dát tip
815_0: už to tam je..díky za upozornění:-))

815_0
24. 05. 2003
Dát tip
Neni za co :) Jsem rád, že to tady je - myslím, že to sem patří - dík :)

815_0
23. 05. 2003
Dát tip
Návrh na zařazení do klubu: Autor: Diania; dílko: Mami, neodcházej...; Arena 83098 :) Je to fakt moc pěkný...:)

Krel
13. 05. 2003
Dát tip
no to mě taky:-))

Krel
10. 05. 2003
Dát tip
no nazdar:-)

valerinka
10. 05. 2003
Dát tip
hihi.... jsem se probrala po zimniim dlooouhem spanku:-)

Krel
10. 05. 2003
Dát tip
si všímám:-)

Krel
10. 05. 2003
Dát tip
avi

valerinka
10. 05. 2003
Dát tip
:-)) nekdy mi to trva trosku dyl, ale snazim se.... sice bych se mela ucit, ale tohle mne uklidnuje....:-)

valerinka
08. 05. 2003
Dát tip
kuk:)

Jo, už jsem tu byla :-) Já nevim, k těm depresím mám nedativní vztah :-)))

Krel
01. 05. 2003
Dát tip
nedativní? jsem ohromen tím slovem...snad to není překlep to by mne zklamalo:-))

je to překlep :-))))) sorry :-)))

Krel
01. 05. 2003
Dát tip
néé...jsem zklamán...no co se dá dělat...

Tak já ti vymyslim nějaký jiný slovo, chceš? :-)

Krel
01. 05. 2003
Dát tip
JO JO JO!!!:-))) Ale teď jdu spát zítra brzoulinko vstávám:-)

Tak bobrou noc (to jsem nevymyslela já, to bylo v nějaký pohádce o bobrovi) :-)

Krel
09. 04. 2003
Dát tip
Toť pravda:-))

Zolo
04. 04. 2003
Dát tip
Krel Gott: To jo, ale Pája ... je myslím šťastně teď, ... tuším (aspoň to tak vypadá podle zpráv a básní, Pájo :) Z kubismu, přešla k impresionismu, to značí mnohé ...

Krel
03. 04. 2003
Dát tip
Zolo: vítej rád Tě tu vidím:-)))

Zolo
03. 04. 2003
Dát tip
Nešťastně zamilovaní, jsou tu jako doma, ...

Krel
03. 04. 2003
Dát tip
To si piš...ještě sem dostat Páju a jsme pohromadě:-))

Zolo
31. 03. 2003
Dát tip
vyflirtovat své deprese to beru ;)))

Mpj
31. 03. 2003
Dát tip
To v poslední době jsem byl tím filtrem spíš já :oD... :o/

Tak teda k tomu musim něco říct! Deprese neni krásná nikdy! Taky je otázka, čemu řikáte deprese. Deprese neni, že je člověk smutnej, deprese je diagnóza.

Neewoa
24. 03. 2003
Dát tip
Len obrazne povedané...keď je človek smutný..Nemyslela som doslova depresiu, ktorá je už skôr chorobou:)

To neni obrazně povedané, to je neznalost. Od tý doby, co jsem se koukla depresi na zoubek to slovo nepoužívám v jiný souvislosti, než s chorobou. Věř mi, nevytýkám ti to. Já vim, jak to je :-)

Neewoa
24. 03. 2003
Dát tip
Slovo depresia je tak zaužívané, že sa nepoužíva už len ako vyjadrenie choroby....chápeme ho aj ako smútok, nešťastie.Nieje to ani tak neznalosťou ako neopatrnosťou vo vyjadrovaní:)

Asi..... i když bych odhadla, že osmdesát procent lidí opravdu neví, co to deprese je. Ale nejsme na lékařském semináři :-) omlouvám se, pokračujem, jsem hysterická a přecitlivělá, na depresi obzvlášť :-)

Neewoa
24. 03. 2003
Dát tip
Prečo sa ospravedlňuješ...za svoje názory sa netreba ospravedlňovať:))..A máš vlastne pravdu..je chybné nazývať to depresiou..teda aspoň u mňa..lebo to vlastne nieje doslova depresia:))...ktovie...možno to tích 80 percent ľudí naozaj nevie:))

Neewoa
24. 03. 2003
Dát tip
Prečo sa ospravedlňuješ...za svoje názory sa netreba ospravedlňovať:))..A máš vlastne pravdu..je chybné nazývať to depresiou..teda aspoň u mňa..lebo to vlastne nieje doslova depresia:))...ktovie...možno to tích 80 percent ľudí naozaj nevie:))

No ano, oni to skutečně nevědí :-) a to je ta neinformovanost :-)

Krel
20. 03. 2003
Dát tip
chm...díky anonyme...

Wopi
20. 03. 2003
Dát tip
ve mně taky? chudák malej....

Krel
20. 03. 2003
Dát tip
Wopi: taky se divím...:-))

Wopi
20. 03. 2003
Dát tip
jako mně nebo jako sobě?? :))

Krel
20. 03. 2003
Dát tip
Hm..toť otázka...te´d čtu ty žvásty u Lyrikova dílka a divím se že to je nutný...

Neewoa
20. 03. 2003
Dát tip
Depresia je najkrajšia keď súvisí s láskou:))....ehm...milujem smutné texty:))

Yenda
16. 02. 2003
Dát tip
Už nechci deprese. Romantik a snílek... to jo. Qám nefstoupím :-) Je Vás tu na mě moc. Tak pokud někoho zajímá mé dílko pod vlivem stavu - názvu Vašeho klubu vzniklé... Antické inspirace jsou Vám k nahlédnutí. Díky. PS: Svět žije. Zatím.

Kalim
12. 02. 2003
Dát tip
ju-hůůů puf! a šampagnské

Bacil
12. 02. 2003
Dát tip
Hurá, hurá, (..) čurá! :-)))

Krel
11. 02. 2003
Dát tip
Dnes náš klub přivítal 200. člena..takže všichni hurá hurá hurá!!!:-)) avízuju všem i Wopimu a Kalimovi

gratuluju :))) šak naši romantici vás jednou dotáhnou, uvidíš :))

Wopi
11. 02. 2003
Dát tip
gratuluju :)

Mpj
20. 01. 2003
Dát tip
Jo, tak to náš Ústav mívá plesy tradičně ve velkým sále pražský Lucerny ;o))))) A vešli jsme se tam v pohodě :oP A ani žádnej lustr jsme neshodili :oD

valerinka
18. 01. 2003
Dát tip
V Lucerne?? hihi a nebylo tam nejak tesno?? kdyz uz tak na lustru, ale v lucerne:-))) chi, ja nejsem z Pha, takze to mame u nas v narodnim dome...:-)

Marco
17. 01. 2003
Dát tip
maturiťák a ještě sv. Valentýn ... no těěěbúúúh... :c) Krel: tak kytička říkáš jo... taky se juknu ... °°

Mpj
17. 01. 2003
Dát tip
Tak to já zase na jeden ples odchazim za pár minut - naštěstí už tam nebudu mít žádný oficiality a budu se moct jen bavit :o) val: Kde to budete mít? My jsme to měli v Lucerně ;o)

valerinka
16. 01. 2003
Dát tip
Mpj na svatyho Valentyna:-)) 14.2.:-))

Mpj
15. 01. 2003
Dát tip
Krel: Ale když se na to tak podívám, tak musím uznat, že jsem si to docela užil :o) val: A kdypak ho máte?

Krel
12. 01. 2003
Dát tip
Mpj: to mi připomíná můj maturiťák..raději ani nemluvit:-)))

valerinka
12. 01. 2003
Dát tip
hihi a co teprve ten nas, co bude:-)))

Mpj
11. 01. 2003
Dát tip
No, řekl bych, že jsme to kazili, jak jsme jne mohli, ale i tak nám lidi ze solidárnosti zatleskali....

Krel
09. 01. 2003
Dát tip
Mpj: tak jak to dopadlo?:-)))

Krel
07. 01. 2003
Dát tip
sme no:-)))

Mpj
07. 01. 2003
Dát tip
Tak tak teda jo :o))) A kdo si tohle přečte,tak ať mi zejtra drží palečky na předtančení Maturiťáku,ju? ;o)

valerinka
07. 01. 2003
Dát tip
hihi :-)

Krel
06. 01. 2003
Dát tip
no valerinka nám to nandala:-)

valerinka
06. 01. 2003
Dát tip
:-)

Krel
06. 01. 2003
Dát tip
se moc nesměj školačko:-)))

valerinka
06. 01. 2003
Dát tip
:-))

Krel
06. 01. 2003
Dát tip
zase se směje...:-))) až já tě potkám...

valerinka
06. 01. 2003
Dát tip
:-))) hehe

Mpj
06. 01. 2003
Dát tip
Vy jste tady ale nějaký rozverný..... :-)

Kalim
05. 01. 2003
Dát tip
Krel! Já taky nemyslel nic ve zlém, spíše lehce ironicky. O Kytičkách jsem se vůbec nestihl přemýšlet, spíš jsem podal epilog k tvé odpovědi na mé poslední avízo. Pá-pá

valerinka
05. 01. 2003
Dát tip
Boooze, vy mate ale problemy:-)))

Wopi
05. 01. 2003
Dát tip
dík, valerinko

valerinka
05. 01. 2003
Dát tip
Wopi nad tiiimhle se muzu opravdu jen zasmat... chii... a neuraz se Wopiiiku:-)

Wopi
04. 01. 2003
Dát tip
Hm... víš... jako majitel klubu můžeš o Kytičce posílat zprávy členům. Mě to až tak nebere. Dík za pochopení. :)

Kalim
04. 01. 2003
Dát tip
Spíš buď rád, že někdo reagoval na tvou výzvu aktivnějším přístupem.

Krel
04. 01. 2003
Dát tip
Wopi Kalim: velmi ale doopravdy velmi se Vám omlouvám:-))) omlouvám se že jsem Vás okradl o takových 10 sekund Vašeho strašně drahoceného času a slibuji že už se to vícekrát nestane:-((( Je mi ze mě smutno jsem tak neschopen:-(((( btw: tu zprávu jsem si uvědomil ale už bylo pozdě:-)))

Wopi
04. 01. 2003
Dát tip
Krel: nic ve zlém, opravdu :)) to nebylo myšleno ve zlém

Krel
04. 01. 2003
Dát tip
Wopi: já vím..ale občas mě některé věci naserou a Kytičku si můžeš přečíst i tak ne?:-))))

Wopi
04. 01. 2003
Dát tip
já vim, že tohle je deset sekund... jenže - chápej - dostávam takovýhle avíza skoro odevšad, kde jsem se kdy mihnul, a když jich mam často přes padesát, zmáhá se mě panika... na Kytičku se podívam :)

Krel
04. 01. 2003
Dát tip
Já když mám víc avíz tak prostě kliknu dole na takovýto to tlačítka smazat všechna a jedu dál:-))) ale to já jen tak...

Wopi
04. 01. 2003
Dát tip
:)

Krel
03. 01. 2003
Dát tip
Já jenom že jsem dneska přidal trochu více dílek a to od jedné autorky Kytička se jmenuje:-)) a vřele doporučuju přečísti... Krel

Mpj
18. 12. 2002
Dát tip
To já jsem si zase napsal, ale horlivým zastáncům Vánoc se to asi moc líbít nemůže... :-))))

Krel
12. 12. 2002
Dát tip
marco: to já taky ne...taky o čem psát...

Krel
06. 12. 2002
Dát tip
Kalim: škoda tě byl jsi jeden z prvních...nerad ale přesto...

Marco
06. 12. 2002
Dát tip
rainman: nevím, jak pro písmáky, ale já o Vánocích zasádně nepíšu ... °°

Kalim
29. 11. 2002
Dát tip
Prosím o vyhoštění z klubu, neboť je mi již úzký. Děkuji.

rainman
26. 11. 2002
Dát tip
vyždímejte kapesníky a napište mi, co znamenají vánoce pro písmáky...nejsem tu zase tak dlouho, tak ať vím, jak tu probíhají svátky a silvestr :-)...

rainman
26. 11. 2002
Dát tip
no to je teda docela hustý...jestli chceš, mrkni pro změnu Ty na mou stránku...i když ta moje vánoční etc. je proti tomu dost krotká...

Mpj
26. 11. 2002
Dát tip
No, jestli chceš něco vánočního, tak se taky můžeš podívat na moje "optimistický" Vánoce - Už zase?. ;-)

Mpj
26. 11. 2002
Dát tip
a avi jsem zapoměl

Marco
20. 11. 2002
Dát tip
nemlčíme, pláčeme a přes slzy nevidíme na obrazovku chich... ;c-)

Krel
13. 11. 2002
Dát tip
Mpj: jo a proto zaritě mlčíme a koukáme pochmurně do kouta...

Krel
12. 11. 2002
Dát tip
Mpj: klasika...

Mpj
12. 11. 2002
Dát tip
K tomu se opravdu nedá co říct. Ale lidi, vždyť máme právě takové ideální období - je zima, dny se krátí, pomalu už vstáváme do tmy... vždyť tohle je období, kdy depresím je hej, ne?

Mpj
11. 11. 2002
Dát tip
Přibylo pár adminů. ale vody diskuzní opět utichly...

Bacil
04. 11. 2002
Dát tip
Já se k tomu z časových důvodů dostanu adminimálně :-)) ale třeba to občas vyjde :-) zkusím to :-)

Krel
02. 11. 2002
Dát tip
rebeca: já si to najdu a kouknu a asi i zařadím uvidíme:-))

Krel
02. 11. 2002
Dát tip
Tak nám přibylo pár adminů tak se ukažte:-))

Marco
23. 10. 2002
Dát tip
Smích_a_pláč: "mimochodem dusení nějaké silné emoce uvnitř je hodně inspirativní...ale taky k zbláznění... " ...většina lidí to tak dělá a ani o tom nekdy nevíííí... :c-))))))))

Krel
22. 10. 2002
Dát tip
Nás tady nějako přibylo:-))

plačte a smějte se stále.....nemusíte navenek....mimochodem dusení nějaké silné emoce uvnitř je hodně inspirativní...ale taky k zbláznění...

Hakim
18. 10. 2002
Dát tip
Zas tak tragicky bych to nebral.... ...jen námět k uvažování.

Voda
17. 10. 2002
Dát tip
Prokletí: :-)))) Navždy Tvůj: Díky díky díky!!!

Marco
17. 10. 2002
Dát tip
hlemýždě mám taky rád, obzvlášť s boudičkou s okýnkem... :c-))

Hakim
17. 10. 2002
Dát tip
Pokud si na konci každého dne nesednete a nerozesmějete nebo nerozpláčete se štěstím, tak jste ho celý promarnily...

Mpj
17. 10. 2002
Dát tip
Smích_a_pláč: :-) nechápu nic, ani co cítím ... cítím, co nechápu ... necítím co chápu ... Hakim: Na tom něco bude, ale tímpádem já většinu svých dní bezcílně promarňuju :-(

Voda
16. 10. 2002
Dát tip
Navždy Tvůj: Musím se zeptat, děsně mi to vrtá hlavou: Ty a Navždy Tvá jste nějak.. svoji, nebo to je náhoda??? Vždycky, když vás vidím na seznamu vedle sebe, tak se cejtím nějak tak hezky.. řekni že jooo, já to chci slyšet!! :-)

Voda: Ano....není to náhoda, je to Láska.....skutečná.....díky Ps: ten pocit mám taky, je to bezva věc :-)

Prokletí
16. 10. 2002
Dát tip
NT: Hergot, proč mi s touhle kritikou posíláš avízo? Fakt díky, prosím Tě, mysli... ;o) Čau m.

Prokletí: supéééééér, konečně to tu ožívá :-) to byl smysl víš ? už to tady bylo podzimě mrtvý......

Marco
16. 10. 2002
Dát tip
mrtvý snad ne, spíš je to tu spavý .... :c)) ........... Podzim uspal všechny květy jen listí září barvami, než zašustí a uloží se na zemi ... °°

Co je to za zvláštní pocit mít prázdnotu v dlani… Lítostný podzim na slova studené marně dýcháš… ve snaze zahřát je… na řasách vločky slzy… sněžilo…něčí ruka hladívala nás… Prokletí: sorinky za avízko :-)

Nikdy se mi nepoštěstilo, abych se nesmála a přitom v duchu neplakala, ale ani opak......plakat a nesmát se uvnitř .......nikdy..??? TATO KOUZELNÁ KNIHA, KTERÁ NENÍ ani pouze Smíchem ani Pláčem mi nabízí hlavně v tomto tekutém podzimu nahlédnutí do jejích lepkavých stránek a umatlaná Smůlou plakala ( a přitom se smála) nad smrtkou či kouzelníky... Kam se poděl hřejivý svět , který na nás až příliš vulgárně řval ? Nechápu nic, co jsem necítila....a teď cítím vítr v duších mokrých lidí a v hlavách hlemýžďů...a jsem šěstím bez sebe, že nedokážu obsáhnout vůbec nic a že se stále dělím na části, které se rozchází do všech stran, aby cítily.....touží cítit tu mlhu ranních modřin i mrtvolný zápach starých modřínů, kteří nás posílají na cestu kamsi do neskutečna....kamsi do dálky, dovnitř. Smích_a_pláč

jsem štěstím bez sebe...

rainman
15. 10. 2002
Dát tip
jo, spíš to probudí deprese, ne depresáře...tak abyste věděli, podle mojí křišťálové koule o víkendu nejspíš oblíkneme zimní vaťáky a o tři dny pozdějc budeme možná běhat v kraťasech :-))...

Hakim
14. 10. 2002
Dát tip
Probudí? Deprese jsou věčné... a teď na podzim!

Mpj
10. 10. 2002
Dát tip
Amanda: Něco na tom i bude ;-) A taky i na tom podzimu. Tys to tak krásně popsala, že bych hned vyběhnul ven rozlítnout se po okolí - ale moc dlouho bych tam asi nevydržel, protože zima by mě zahnala zpět ;-) Jenže na druhou stranu nynější období obnáší přetopený, přeplněný prostředky MHD, kde se člověk vždycky tak rozehřeje, že při jejich opuštění mu je hned strašná zima a taky kde na sebe všichni prskaj ty svoje bacily.

Amanda
10. 10. 2002
Dát tip
Mpj: S tim MHD mas naprostou pravdu... z jednoho takoveho zakerneho bacila se lecim uz tyden a neco a porad se me nejak nechce a nechce pustit... :-)) Dest mam taky moc rada vzdy mi prinasi neco ocistujiciho a osvobozujiciho, svobodneho... ale pravda v tehle kose to je tak na zapal plic... kdyz chodis pesky ale diky prebacilovanym busikum a tramvajim vlastne taky... asi si nevyberes :-))) takze
vzhuru do boje s bacilama!!! :-) ...schvalne jestli to probudi i depresare...

tak se mi zdá, že to tady podzimně spí....... :-)

tak se mi zdá, že to tady podzimně spí....... :-)

Amanda
05. 10. 2002
Dát tip
Mpj: Z letniho horka usnuli a volne presli na zimni spanek :-))) ...jo a to ze se mate mit barevne bylo spravne, vzdyt podzim je veseli barvama a usinajicim sluncem ve dni...ktere vzdy jen posle paprsek, aby zduraznilo barvy a zase usne kolebano zvukem destiveho pocasim, to je na nem asi to nejkrasnejsi... Zdraviiim

Mpj
02. 10. 2002
Dát tip
Ale opravdu mi nějak připadá, že se Depresářstvo ještě neprobudilo z letního klidu..., takže bych to Amando nazval spíš letním dospáváním :-)))

Mpj
30. 09. 2002
Dát tip
Amanda: nechtěla jsi spíš napsat šedivě? ;-|

Amanda
28. 09. 2002
Dát tip
A depresari nam zase usnuli v melancholii barev podzimu... ...trochu zivota!! Kosa je tam sice poradna ale na zimni spanek je jeste brzy :-)) toz se mejte barevne packo

Amanda
28. 09. 2002
Dát tip
joooooo jeste aviiiii ach ta skleroza :-)))

Krel
26. 09. 2002
Dát tip
MUUUUAAAAHHAAAA!!!!!

Marco
24. 09. 2002
Dát tip
- °° -

valerinka
22. 09. 2002
Dát tip
to je klaaasna mys lenka:-)))

Mpj
17. 09. 2002
Dát tip
hm...

rainman
13. 09. 2002
Dát tip
jako ti broučci :-)...tak někdo načněte nějaké téma, já ňák dneska nemám inspirejšn :-(

rainman
11. 09. 2002
Dát tip
no no, snad jsem zas tolik neřek...:-))

Krel
11. 09. 2002
Dát tip
Tady nám to spí:-)))

valerinka
06. 09. 2002
Dát tip
ale notaaak, panove:-)))

Semipalakva
03. 09. 2002
Dát tip
:op Krel... CD!!!

rainman
01. 09. 2002
Dát tip
Tak nás, případně naše děti opět opustily prázdniny. :-((( Navrhuju držet dvě minuty ticha...

Krel
01. 09. 2002
Dát tip
No tak Ti nevím...prázdniny nemám a děti taky ne...takže mě to tak nějak neva:-)

Fra
01. 09. 2002
Dát tip
:(

Krel
29. 08. 2002
Dát tip
deltex: :-)))))

Mpj
28. 08. 2002
Dát tip
Deltex: To ti nestačila ta velká louže co byla teď v Čechách ;x) Většinou si člověk říká, že by prázdniny mohly být delší, ale lidi, věříte mi, že já teď nák ani nevim co s těma dvěma tejdnama navíc, co nám dali, mám dělat?

Deltex
28. 08. 2002
Dát tip
Hehe, ne, ale hlavní je, že v Itálii na mě šéf nemůže:o))))

Krel
27. 08. 2002
Dát tip
semi: a ode mě taky jedno ať není sám:-)) Deltex: se někdo má:-))

Kalim
26. 08. 2002
Dát tip
Fakt nádhernů léto!

Deltex
25. 08. 2002
Dát tip
Juch, příští týden jedu an vytouženou dovolenou do zahraničí k velké louži:o)... moc se těším!

Marco
24. 08. 2002
Dát tip
Semipalakva: ses ptala Krela a co ty ... tak ti asejc chtěli odpovědět i ostatní °° - tohle je tedy ode mě avízko POSLEDNÍ :--- posílám ti slona on ho kdyžtak rozdupe :)

Semipalakva
23. 08. 2002
Dát tip
bez avízek jo? mně ty vaše řečičky moc neberou chlapi...

Marco
22. 08. 2002
Dát tip
to jak mi je by bylo nakažlivé, takže mějte hezké léto °°

Fra
21. 08. 2002
Dát tip
no ja nevim, deprese a chmury ! podle me, cim min vas tady v tom klubu je, tim lip :) na depresivni dilka bych si davala bacha, je to hrozne nakazlive i kdyz vase diskuse neni zrovna depresivni, naopak :) nastesti tak hezke leto !

Krel
12. 08. 2002
Dát tip
Tak co děláte?

Semipalakva
12. 08. 2002
Dát tip
A co ty?

Mpj
12. 08. 2002
Dát tip
Já zrovna zejtra jedu do Reichu. Jak se tak dívám na počasí, tak se tam spíš pujdu koupat (a ne zrovna dobrovolně) :-(

Deltex
22. 07. 2002
Dát tip
Ahoj:o)

rainman
20. 07. 2002
Dát tip
jelikož se ubírám na tři týdny do divočiny, přeju všem krásné léto a zase v srpnu AHÓÓÓÓÓÓÓJ :-)))))))))

Kalim
20. 07. 2002
Dát tip
Nazdááár

Opcom
19. 07. 2002
Dát tip
Nazdýrek.Všem přeji krásné léto plné inspirace. Krel:Já jsem se z jedné takové cesty vrátil.Sice jsme to zapíchli ve Veselý nad Lužnicí,ale bylo to super :-) Nazdýrek?Já už vážně nebudu kalit :-(

Krel
18. 07. 2002
Dát tip
Nens: dobře, jak jinak..teplo je že se nedá dýchat..člověk sedí zavřenej v místnosti a pracuje..jak jinak než naprosto skvěle:-)))

Nens
16. 07. 2002
Dát tip
Ahoj!Jaxe máte?

Mpj
15. 07. 2002
Dát tip
Jojojó užívejme krásnýho léta a mi někteří ještě školou povinní i pohodovejch prázdnin ;-)))))

Blue_Jane
14. 07. 2002
Dát tip
já jsem na jedné takové cestě kolem světa...a to vše za 10 dní...s dětma na táboře...stihnem vše...včera jsme byli v Číně, dnes jsme v Rusku a zítra hurá do Afriky...do Somálska...kuchařky si chtějí odpočinout....huráááá.... :-) :-) :-)

Amanda
11. 07. 2002
Dát tip
Ne tak to tu rozhodne nebylo jestlize tu dlouho nekdo ze clenu neni tak je pochopitelne ze nejni aktivni... zas to tady tak nedramatizujte a uzivejte leta :-)))

Krel
11. 07. 2002
Dát tip
jojo...léto je tady..užívejte si a až někdo pojedete na cestu kolem světa tak mi dejte vědět:-))

Marco
11. 07. 2002
Dát tip
Krel: jasně, :)) čekám totéž ;-))))) Všem: co hezký, kouzelný léto ......... °°

Kalim
10. 07. 2002
Dát tip
To nevadí. jako bych nic nevmetl do čela jakéhokoli nepřítele. ---------jester----------

Marco
10. 07. 2002
Dát tip
... tak jsem si vás poté době mého volna v divočině přečetl a začínám se bát... °° jo a k předchozím názorům : ten kdo bude třebas měsíc či dva na dovolené nebo cestě kolem světa - bude mu sděleno -- protože nesleduješ, nečteš, dlouho ses neozval .... tedy odejdi...vodprejskni... nebo tak něco :)))... ?

Blue_Jane
09. 07. 2002
Dát tip
Jediné dílko s tematikou ponuré deprese je moje výplatní páska, ale tu ti nedám...chichi...

Kalim
07. 07. 2002
Dát tip
Amanda: Odpusť, omlouvám se --- Žlutá je přece pěkná barva. Krel: Líbí se ti to víc?

Mpj
07. 07. 2002
Dát tip
Ono je to s tou aktivitou hodně těžký, pokud pak člověk vidí účty za telefon :-((((( A přiznávám se, že když už se někdy připojim, tak si přečtu tak maximálně 3-4 dílka a někdy ani to ne :-( A ještě k tomu jsem teď hodně často mimo domov a bez počítače... Jak má potom bejt člověk aktivní?

rainman
07. 07. 2002
Dát tip
to je fakt, kdo má tu kliku a internet v práci, tak to bere jako samozřejmý...

Krel
07. 07. 2002
Dát tip
Kalim: teď nechápu co myslíš?:-)) Bacil+Mpj+rainman: jo máte pravdu chlapi..necháme to tak jak to je..ono to asi ani jinak nejde:-))

Bacil
06. 07. 2002
Dát tip
Achjo lidičky, prostě někdo odejde, někdo zůstane a nebude aktivní, někdo zůstane a bude aktivní - v čem je problém?????

Krel
05. 07. 2002
Dát tip
Kalim: ne unifikovaný to tady nechceme mít(nechci) a jsem rád, že jsi se do diskuze zapojil... Stejné díky i Amandě a prosím Vás, nehádejte se mi tady(já už za poslední 2 dny nic jinýho na písmáku nedělám) Krel

Amanda
05. 07. 2002
Dát tip
Ja jsem ti nenadavala a rozhodne jsem na tebe nekricela jen jsem odpovidala ve stejnem stylu jako ty me a narozdil od tebe tedy nekricim nezlutim se a nemluvim sproste ale jestli jsem se te nejak dotkla omlouvam se ja se ted vubec citim nejak mimo pismak... Mejte se ja odchazim...

Blue_Jane
05. 07. 2002
Dát tip
Zabil jsem lásku, zabil jednou ranou... Sedm mrtvejch chlapů, kteří po mně vstanou...!

Amanda
04. 07. 2002
Dát tip
Hmmm ale nikdo te tady nedrzi, milej zlatej :-)) jestli chces odejit tak staci napsat adminum... Jestli ne, cti dal, pokud se ti nejake dilko libi fajn pokud ne zkus o tom sem treba neco napsat... tomu se taky rika aktivita :-)) No a pokud nechces tak ale pak najednou velice nekric... ono z davem a negativne to zvladne kazdej...

Kalim
04. 07. 2002
Dát tip
Tak hele, odpusť, ale moc slušně se mnou nemluvíš, vo žádným davu nemám tuchy, napsal jsem najednou, že jsem dostal avízo. Alespoň to ti snad doufám nevadí, že na oslovení reaguju. Hovno, říkám, že chci vystoupit! Kdo to kdy řekl?! Já tedy ne! Zajímá mě tematika, a je-li taká práce, nemusim jí hledat, VO TO MI DE!!!! PROTO 'SEM V TOMHLE PODĚLANYM KLUBU, NÉÉÉ, ABYCH SE TADY S TEBOU, MILÁ, MUSEL HÁDAT. Vono, taky bys mohla bejt trochu tolerantní k více názorům. A jestli to tady chcete mít pěkně UNIFIKOVANÝ, mějte si, ale vyhoďte mě sami a bez těch předchozích nadávek. maucta!

rainman
03. 07. 2002
Dát tip
...už zase ticho po pěšině? Tenhle klub má nejvíc lidí, protože je nalákal název. No a co - celá řada klubů má jen jednoho člena...:-)

Bacil
03. 07. 2002
Dát tip
Já aktivní člen nejsem a nebudu, a to z důvodů časových. Můžete po mě házat shnilá rajčata, ale lepší to prostě nebude

Krel
03. 07. 2002
Dát tip
Bacil: hups a máš ho tam:-))) rainman: no prostě jdeme dál:-)) já budu vkládat dílka která najdu, možná mi někdo pošle avízko a je to..a Vy si to snad přečtete..

Bacil
03. 07. 2002
Dát tip
Bléé, to teda fakt smrdí :-))) Já bych posílál avízka a tak, ale... prostě to fakt nestíhám. Ale kdybych snad někdy stíhal, tak pošlu...

Kalim
03. 07. 2002
Dát tip
Taky tak nějak nestíhám, ale chcete-li, tak budu. Amanda: milá, zlatá, - říká se tomu vyčkávání, až se někdo bude ptát, proč vyčkávám? Nyní přišla ta doba, ta chvíle, kdy se někdo ptá, Do dřívějších debat se dalo těžko zapojit, nebyly pro mne. A že jsem se nevyjádřil? Zas tak důležitý to pro mě nebylo, a tím, sám se přiznávám, souhlasím s rainmanem.

Pepo
02. 07. 2002
Dát tip
Keď tu všetci tak superne vzdychajú a auuuuuuuujú. :o)

Bacil
02. 07. 2002
Dát tip
No jo, chtělo by to převažující depresářství vyvážit větším podílem romantiky a snění :-)

rainman
02. 07. 2002
Dát tip
.....nevím, jestli to tu už někdy náhodou nebylo. Jeden staronový problém: jak se má člověk vypořádat s pocitem viny, s pocitem hnusu a nenávisti k sobě samému (z toho prvního vyplývajícího), s výčitkami, které ponese jako těžký kámen kdovíjak dlouho...?

Bacil
02. 07. 2002
Dát tip
Snad zkusit se naučit nelítat ode zdi ke zdi a najít to uvědomnění, že nikdo není úplně dobrý, ale taky ne úplně zlý? Jistě, deprese, pocit marnosti, zbytečnosti - to je pořád, ale nosit s sebou pořád pocit hnusu k sobě samému, to mi přijde zbytečné... proč se tak podceňovat, vždyť přece každý máme svou cenu...

Nuitík
02. 07. 2002
Dát tip
jak se má s tímto člověk vypořádat? Inu na to není jedna odpověď pro všechny stejná...je nás tu jako much a každý se s tím vypořádává jináč..někdo to ve vteřině hodí za hlavu, jiný si to v sobě nese až do hrobu...někdo to vyběhá na fotbale, jinčí vykouká v divadle...nenávist k sobě samému? to je to nejhorší, co může být...když nemáš rád sebe, nemůžeš ani milovat okolní lidi, protože se stále zaobíráš nenávistí k sobě samému... nevím

rainman
02. 07. 2002
Dát tip
Bacil: recept na to není, jasně, ale...myslíš, že se dá nechat to času, ať to zahladí a čekat, až nějaká ta sebeúcta zregeneruje?

Bacil
02. 07. 2002
Dát tip
Taky se dá, někdy je lepší než to křečovitě řešit "teď okamžitě" a pak se děsit výsledku.

Krel
02. 07. 2002
Dát tip
Popořadě:-))) za prvé by mě zajímalo? čteto to co sem vkládám? za druhé...jste mi ochotni posílat avi, nebo to psát alespoň sem do diskuze když uvidíte nbějaké romantické dílko které se sem hodí? Za třetí: kolik si myslíte, že je v klubu aktivních lidí?

Nuitík
02. 07. 2002
Dát tip
tady se přiznávám, že jsem členem, ale občas mám obavy číst si ta dílka....romanticky depresívní, protože jak to čtu, hupsne to na mě a ...je to v kýblu...je těžké posílat avíza...někdy romanticky depresivní dílko hraničí s kýčovitým slintáním....hmmm

Orbi
02. 07. 2002
Dát tip
viz Nuitík...nemám dalších slov!:-)

Nuitík
02. 07. 2002
Dát tip
kolik je v klubu aktivních lidí? aktivně necvičím...teda moment...vždyť aktivně do klubu dáváš jen Ty a Valerinka, ne? nebo co...

rainman
02. 07. 2002
Dát tip
1) čtu, 2) rád bych, ale nestihnu číst všechno, 3) ? (co je to aktivní? podle počtu příspěvků?) kromě autora je tu ovšem aktivní jediný člověk: přece NUITÍK !!!!!!!!!!!:-))))) =====

Nuitík
02. 07. 2002
Dát tip
jenže Nuitík je jaksi opruzující parazit...dalo by se říct...papáááček

Krel
02. 07. 2002
Dát tip
aktivní tím slovem, že se na klub kouknpou, přečtou si avizovaná dílka...

rainman
02. 07. 2002
Dát tip
...to je snad samozřejmý, ale ne vždycky pášu kritiku, některý mi moc neřeknou...

Orbi
02. 07. 2002
Dát tip
viz rainman...nemám dlaších slov:-)

Krel
02. 07. 2002
Dát tip
rainman: to právě moc samozřejmý není se mi zdá:-(( je nás v klubu kolem 130 a dle mého odhadu tak 30 lidí ty dílka čte..

rainman
02. 07. 2002
Dát tip
nojo, a dá se s tím něco udělat?

Krel
02. 07. 2002
Dát tip
no nedá, ale člověka potom napadne, že to dělá docela zbytečně:-///

rainman
02. 07. 2002
Dát tip
a co třeba nějaké avízo (podobné, jako chodí začínajícím autorům, aby se zapojili do kritik), které by se po nějaké době mlčení automaticky zobrazilo těm "míň aktivním"

Krel
02. 07. 2002
Dát tip
zajímavý nápad, mohl by jsi to trošku rozvýst, moc nevím co chodí začínajícím autorům:-))

rainman
02. 07. 2002
Dát tip
to znění si přesně nepamatuju (vědět by ho mohl Olda, mám dojem, že byl pod tím podepsaný); třeba když by měsíc byli ticho, na jejich stránce by naskočilo něco jako - milý autore/autorko, máme zájem o Tvůj názor na...blablabla...

Krel
02. 07. 2002
Dát tip
jo to není špatné...kluby na písmáku mají jednu zásadní chybu, že se z nich pomalu ale jistě stává jenom záložka děl:-/

Krel
02. 07. 2002
Dát tip
avi

Whelp
02. 07. 2002
Dát tip
Nechci se vnucovat do vaší debatičky, :o)) ale když už jsem obdržel avízko souhlasím s Rainmanem. Ovšem ono je tady na Písmáku spousta autorů, co se tu už přez půl roku neukázaly. Takovým by asi ta avíza roztrhla schránku. :o)))

Kalim
02. 07. 2002
Dát tip
Heleďte, pravdou je, že sem moc často nezamířim, ale někdy, jo. Na debatění zde mnoho času mi není, ale ne, že bych si ho neudělal jinde, jde o to, o čem se tu debatí, je to pořád vo hovnu, že nepíšu kritiky, jo, někdy je napíšu, ale dílka která jsou, tuším, že dvěma, vybrána, se mi moc nezdají. Jo, chtělo by to dát přižazovací právo více autorům.

Krel
02. 07. 2002
Dát tip
Fajn:-))) já budu jen rád, ale když jsem se naposledy ptal tak jsem byl slušně poslán všemi do... Takže kdo má zájem mít práva vkládat dílka ať se hlásí!!(samo, že to nedám každýmu kdo je tady tejden) Krel

Whelp
02. 07. 2002
Dát tip
Ve vší vážnosti, já nežádám. :o) Nejsem kritik, ale autor, takže by to bylo o ničem. :o)

Amanda
02. 07. 2002
Dát tip
Whelp: A o cem to tu teda je?? Kdyz se vzajemne nebudem podporovat v doporucovani dilek? To prece neni kritika jen upozorneni na dobre dilko s tematikou klubu... Kalim: Nechapu co tady jeste delas... to je teda uzasny reseni radsi nevyjadrovat a pak kdyz se nekdo ozve zapadnout do davu k tomu nejhorsimu... ze ses neozval driv... nebo si verejne nenapsal ze se ti to nelibi a proc! Tohle jednani jako z niceho nic tu jit do "hoven" zas prijde o nicem mne! Krel + Val: Drzte se!

Amanda
02. 07. 2002
Dát tip
avi!!!

Whelp
02. 07. 2002
Dát tip
Amanda: Promiň, já do klubu nepatřím, jen jsem se vetřel. :o))) Ale každý má jiný názor na umění. To snad chápeš.

Amanda
02. 07. 2002
Dát tip
Whelp: No vsak prave proto tady ten klub je stylem vic hlav kazdemu se libi neco jineho a kdyz Krelovi nebo Val nekdo to avizko na to ci ono dilko poslete nebo to zkopcite jen do diskuze jestli jo nebo ne... o to tu jde... neni to jen o administratorech... A uz vubec to neni o kritizovani - tohle je zase muj :-)))

Whelp
02. 07. 2002
Dát tip
Amanda: Na tom něco je. :o)

Krel
02. 07. 2002
Dát tip
Tak a tomuhle říkám konečně pořádná diskuze:-))))))))))))))

Amanda
01. 07. 2002
Dát tip
Co to tady kecate za blazniviny Nuitiii!!! Do takovyho skvelyho klubiku! Mejte se faaajn!

Krel
01. 07. 2002
Dát tip
Auuuuuu!!!!! nějako to tady vymřelo v zájmu oživení diskuze(byl jsem oldou poučen že bych to měl jako adn¨min klubu dělat)vysílám jedno vlčí avízko!!!! Auuuuuuuu!!!!

valerinka
01. 07. 2002
Dát tip
dekujeme za avizko, krelisku....... chichi:-)))

Krel
01. 07. 2002
Dát tip
valerinka: tak a zahaj nějakou kloudnou diskuzi ségra, zejtra sem přijdu a běda Ti jestli tu nic nebude:-))) dobrou noc..

Amanda
01. 07. 2002
Dát tip
hmmm tak se tady bratrickujte a ja jdu zvracet z VS... ...doufam ze je to dostatecne verohodny prispevek do diskuze depresaru...

valerinka
01. 07. 2002
Dát tip
krel: chi, jako by jsi me neznal.-)) kloudna diskuze a ja? to nejde dohromady. Dyk moc dobre vis, ze ja nejsem ukecana, ale kdyz se to zase vezme na druhou stranu, tak kdyz se ja rozjedu, tak me uz nic jen tak nezastavi. V podstate jsem vsak takovy maly a prehledny clovicek, ktery nikdy nevycniva, nikoho nekritizuje, proste jenom tak spokojene sedi a posloucha, co se okolo neho deje, protoze kdyby se zapojil do debaty, tak by to dopadlo moooc spatne, protoze by si uz asi nikdo jiny jen tak neskrtnul. Ja, tiche a bezvyznamne zvire, se pokousim nejak preockovat na system tichosti a taky nekdy spolecenskosti:-) Proste a jednoduse je naprosto vyloucene, abych ja mohla vesti nejakou smysluplnou debatu o necem cemu nerozumim (cehoz neni malo), protoze muj inteligencni kvocient je tak maly, ze jsem rada, ze se dokazu nakrmit /a to to nekdy lita vsude/ :-) Depresacke debaty neumim...... chichi........ nejsem ukecana, jenom okecana.-)) Tak se mejte krasne a nekdo neco nacnete.-)) P.S: hlavne se nebudte tak zamlkli, jako jsem ja:-)))

Nuitík
01. 07. 2002
Dát tip
ach...

Dabi
01. 07. 2002
Dát tip
božínku...

To bude Orion - vaše čokoládová hvězda... :-)

Nuitík
25. 06. 2002
Dát tip
jsem tady, nebo co :o))) koukám, vy si vystačíte i bez womotané Nuiti, tý brďky, co mi to dalo práce se vymotat zpode stolu, nějaký hňup mě chytl za nohy, zamotal, jako kokon jsem visela od vyyyysokého stolu stromu? no co vám mám povídat, hrůůůůůůza, co se dneska děje!!! koukám, jste se po mně sháněli, co? To jsem vám snad dokonce chyběla, co? hohoooo, abyste toho posléze nelitovali, že jste mě sem avízovali...chjo, viď? :o)) mějte báájo den :o)

rainman
25. 06. 2002
Dát tip
hlavně že ses nám nakonec wodmotala, maličká...:-))

rainman
25. 06. 2002
Dát tip
jejda, zapomněl jsem na avi...

Wopi
25. 06. 2002
Dát tip
kde se zdržela ta dodávka dalších lepicích pásek?????

Nuitík
25. 06. 2002
Dát tip
heeeeeeelp....v dálce vidím město lepící, jehož sláva hvězd se dotýká :o)))

Mpj
24. 06. 2002
Dát tip
Na to bych si dal pozor. Tady je možný všechno ;)

Marco
24. 06. 2002
Dát tip
rainman ... nevadí, nejsem normální ;)))))))))))))))))))))))))))))))))) Nuití kdes ...já mám už z toho třes... mluv s námi... kuk Bzuk... křach... a je po mně

rainman
24. 06. 2002
Dát tip
tady je nějaký klid...bez Nuití snad diskuse končí nebo co...:-) tak všichni : HALÓÓÓÓÓÓ....Nuití, ukaž se...

Wopi
24. 06. 2002
Dát tip
jestli vona neni někde vomotaná náplastí.....

Nuitík
23. 06. 2002
Dát tip
jsem Všezvěd všudybud :o)

Mpj
23. 06. 2002
Dát tip
... a všudykecal :-)))))))

rainman
23. 06. 2002
Dát tip
normální tady nemá šanci...naše Nuití ho převálcuje...:-))

Wopi
23. 06. 2002
Dát tip
přesně tak dřív býval k vidění parní válec teď jen Nuití válec

rainman
23. 06. 2002
Dát tip
asi jsme ji vyplašili...odhlásila se...anebo se schovává a pak na nás vybafne...:-)

Marco
22. 06. 2002
Dát tip
tak nevím... Krel... a dá se sem psát vůbec něco normálního... Nuití vidím tě už ouplně všude... ;-)) čajírnová vrátka ty mám rád ... dám si Zimní sen, když je takové vedro...černý čaj, jablko, mandle,vanilka, skořice... Mlask ale asi s ledem... nebo jedem... já už nevím °-))))

Pepo
21. 06. 2002
Dát tip
Nuiťa, to nejde odmietnúť. ;o)

Nuitík
21. 06. 2002
Dát tip
tak neodmítej..:o)

Krel
21. 06. 2002
Dát tip
Wopi: jo tak to máš pravdu...ráno byla 80 kritik pode mnou a když jsem se odpoledne přihlásil tak 40 kritik nade mnou...chmm...:-/

Nuitík
21. 06. 2002
Dát tip
pomoooc...a dělám já to naschvál? a vy mi ještě pošlete na každý šustnutí avízo, to musíte počítat s tím, že na to něco pípnu :o)))

Wopi
21. 06. 2002
Dát tip
Krel :o)) Nuiťo, tak nějak, až na to, že princezny ze mlejne nemusim :o))

Krel
21. 06. 2002
Dát tip
Nuitidlo: ne ty na každej můj plk musíš odpovědět deseti plkama svejma:-))) ale asi to tak má být...stará bárka Wopi už potřebuje vystřídat maldší krví:-)))

Nuitík
21. 06. 2002
Dát tip
Wopi: neboj....nejsem princezna...:o)))) Krel: budu psát těsnopisem, ale neumím...můžete slavit, páč Nuiťa odchhází v čajírnová vrátka...ahoooooj a nezlobte se....budete mít zbytečné vrááásky :o)

Krel
21. 06. 2002
Dát tip
Nuiti: hm?

Wopi
21. 06. 2002
Dát tip
Ti dam starou bárku, to budeš mrkat... ostatně - když jsme u toho - novej Titanic šel ke dnou a starý bárky zachraňovaly, co se dalo :o)))

Krel
20. 06. 2002
Dát tip
Pištéééé sem někdo něco normálního!!!!!!!! Néééé!!! tak se mi zdá, že to tady ovládlo Nuitidló!!! a to je konec...:-)))

Amanda
20. 06. 2002
Dát tip
Ale proooc vzdyt nam prave zacina leto na blazniviny jako stvorene... :-)))

Krel
20. 06. 2002
Dát tip
chm..:-()

Nuitík
20. 06. 2002
Dát tip
nezačla jsem si, ptali se mě :o))) já, jakožto slušná holča odpovídám :o))

Wopi
20. 06. 2002
Dát tip
Nuitidlo neovládlo jen tuhle debatu, ale celej Písmák. Pokud mě ještě nesesadila z prvního místa v kritikách, tak to stihne určitě brzo... sbohem zlatá medaile... :-/

Nuitík
20. 06. 2002
Dát tip
mějte mě rádi, jsem malá, ale šikovná :o))))))))

Wopi
20. 06. 2002
Dát tip
to já taky

Nuitík
20. 06. 2002
Dát tip
Ty seš taky malá? nebo taky šikovná? nebo malá, ale šikovná, Wopinko, hm?

rainman
18. 06. 2002
Dát tip
Nuití, to jsi na tom ještě dobře, ale co má udělat plešatej...? :-)))

Nuitík
18. 06. 2002
Dát tip
vytáááhnout se za dobře přilepenou paručku...v případě, že ji nenosí, potom doporučuji vytáhnout za ramena, či nohy vzhůru? nebo střelím....eh

Nuitík
15. 06. 2002
Dát tip
rainman: když se v ní rochním já, pak se musím vytáhnout za pačesy...

Krel
14. 06. 2002
Dát tip
chm:-)))

rainman
12. 06. 2002
Dát tip
hm,...a co když se v depce rochníš Ty, pomůže Ti z ní? :-)

Hakim
12. 06. 2002
Dát tip
"Život nění deprese, život je chůze po lese." No nevím... Co vy na to?

rainman
12. 06. 2002
Dát tip
podle jiné verze je život louka plná květin. Pro jednu se sehneš a někdo tě kopne do ...

rainman
11. 06. 2002
Dát tip
Nuití, v Písmákovi jsou sovy dvě...držíš pejsku pevně? :-)

Nuitík
11. 06. 2002
Dát tip
aaaaano

rainman
11. 06. 2002
Dát tip
zajímalo by mě, jestli má Tvá pejska taky někdy depku :-) ?

Nuitík
11. 06. 2002
Dát tip
ona je dost uzavřená, nerada o tom mluví, víš? takže vlastně nevím...

Nuitík
10. 06. 2002
Dát tip
husky, to je takový to šedo-bílý s modrýma kukadlama a ště´NÁTKOVSKÝM VÝRAZEM PO CELÝ ŽIVOT :O) jujda, omlouvám se za capslock...ejhle...a sníh? Ona se v létě vyhřívá na největším žáru a v zimě se zase hrabe do sněhu, je to cvok a pod romantiky to nepatří...asi...

Krel
09. 06. 2002
Dát tip
Husky? to je takový to bílý:-)))

Krel
08. 06. 2002
Dát tip
dablik: jo jasně, nemůžu přece zůstat pozadu :-)))

Marco
08. 06. 2002
Dát tip
Husky jo, no těbůh a není tu pro ni málo sněhu????? ;-) sovičku tedy v žádném případě neposílám, musím ji chránit...

rainman
07. 06. 2002
Dát tip
teda, ještě že tu jsou děvčata tak tolerantní...:-))

Nuitík
07. 06. 2002
Dát tip
ještě že nejsem děvče :o))))) ale sůva nebo píííííískle...

rainman
07. 06. 2002
Dát tip
...šaty s vlečkou, krajkou vyšívané...

Nuitík
07. 06. 2002
Dát tip
já jsem Popelka, vážně..:o) mám to černé na bílém :o)))

rainman
07. 06. 2002
Dát tip
jé, a máš taky Juráška? :-)

Nuitík
07. 06. 2002
Dát tip
ne, já mám Audreynku :o)) a šaty s vlečkou taky zatím nemám....a princ? ten chodí na lov s kamarádama....to je jasný....mě zatím neobjevil..jeho smůla :o)))))))))))

rainman
07. 06. 2002
Dát tip
to teda jo, jenom aby takovou šanci neprošvihnul...:-) asi jsme trošíčku odbočili od tématu, nevadí...:-)) a kdo je Audreynka?

Nuitík
07. 06. 2002
Dát tip
pejska naše..:o)

littlemo
07. 06. 2002
Dát tip
Ano, člověk už přestává stíhat i vlastní smrt....

Bledulka
07. 06. 2002
Dát tip
Člověk je v tomhle světě jako začarovaný, někdy hledám nit od vlastního života. Stejně se ale vždycky zamotám znovu do ttoho beznaděhnýho snění.

Krel
07. 06. 2002
Dát tip
Nuitík: nějakej zakrslej jezevčík tipuju:-))))

Krel
07. 06. 2002
Dát tip
A kydž už Vás tady tak všechny mám...:-)) nemáte nějaké nápady jak dál rozšířit či zkvalitnit klub jako takový?

Marco
07. 06. 2002
Dát tip
dešťový mužíčku....... jasan, já se tu v písmáku přímo procházím to do sebe asi někdy "vrazíme" °-)) ...to ještě k tomu tvému "skákání po hlavě" :-))))))) Pokud jde o depku to fuj slovo, no bez ní bych asi v tomhle klubu nebyl... bez ní už nemohu žít. Nuitíku jaká pejska to je?,... myslíš, že by se skamarádila se sovou, kdybych ti ji poslal... ;-) Krel - já a nápady !?!?? :°°-))))))))))))))))))

Nuitík
07. 06. 2002
Dát tip
naše pejska je husky pejska..vy jezevčíčci :o))))) sovy má ráda....chramst...

dablik008
07. 06. 2002
Dát tip
Krele, inspiroval ses? ;o))

rainman
06. 06. 2002
Dát tip
...třeba prožívat depku. kdysi jsem se v ní taky tak krásně rochnil (a ona mrcha ve mně)...:-)

Nuitík
06. 06. 2002
Dát tip
hele, já se v ní rochním třebas :o)))

valerinka
06. 06. 2002
Dát tip
chichi... jo jo, to je ta deprese:-))) kterou mam uz cely tyden:-(((

rainman
06. 06. 2002
Dát tip
když bez depky to taky někdy není ono...(nebo se pletu?)

Nuitík
06. 06. 2002
Dát tip
rainman, když ona je nudný patron...

rainman
06. 06. 2002
Dát tip
to jo, ale nemít ji občas, neoceníš, jaký je to bez ní :-)

Nuitík
06. 06. 2002
Dát tip
to taky často říkám :o))))

Whelp
06. 06. 2002
Dát tip
Depka je mrcha. Ani zabít nejde, no jo vždyť je rodu ženského. :o))

Mpj
05. 06. 2002
Dát tip
Qliph: Proč zrovna kyselé? Vždyť je mnoho různých příchutí, ne? :))

Qliph
05. 06. 2002
Dát tip
Mpj: Jasně, třeba slané :o))

Marco
05. 06. 2002
Dát tip
Ahoj lidičky - díky - jsem rád, že mohu být v tak depresivním klubu... "...Svět je mrtev my ho zabili... " ....... :O))) ...nemyslet bych rek´ je občas i krásné, ale nesmí se při tom člověk nechat přejet třeba lokomotivou... a příchuť může být, no třeba i hořčično semínková °-)

Nuitík
05. 06. 2002
Dát tip
aano, pěkně řečeno...

rainman
05. 06. 2002
Dát tip
Nuití, v nightclubu sice né, ale taky je tu někdy pěkně veselo :-) ...a když se náááhodou móóóc nudím, skáču po hlavě do Písmáka... (a žasnu) :-)))

valerinka
05. 06. 2002
Dát tip
chi.......:-)))

Qliph
05. 06. 2002
Dát tip
tak to jo......... :Q))

Nuitík
05. 06. 2002
Dát tip
rainman: Já tady taký kolikrát žasnu...jak někdo umí...

Qliph
04. 06. 2002
Dát tip
A myslet je kyselé ? :o)))

Opcom
04. 06. 2002
Dát tip
Rainman: Mezi lidma na ulici je to těžký.Když se s nima ale dáš do hovoru,tak to jde poznat velmi snadno.Já bych je stejně možná nechtěl poznat hned.Přišel bych o mnohá zajímavá překvapení :-/ Valerinka: Tak to jsem tě ještě asi nepotkal.Ani nevím,jestli by bylo možné,abychom se potkali na ulici při běžných životních úkonech.

Bacil
03. 06. 2002
Dát tip
Nemyslet je sladké...

rainman
01. 06. 2002
Dát tip
i vy nočňátka co takhle jít spinkat :-)

Nuitík
01. 06. 2002
Dát tip
rainman: i Ty nočňátko, co takhle jít spinkat? Víš, mě osvítil "duch svatý" tak jsem to sem musila jít hnedle vyspinkat....:o) dobroooooou

rainman
01. 06. 2002
Dát tip
Nuití, šel bych, ale bohužel pracuju :-)) 'brou

Amanda
01. 06. 2002
Dát tip
Pro depresare je preci tipicke ze malo spinkaji a hodne pisaji :-))) o nesnesitelne lehkosti byti...

rainman
01. 06. 2002
Dát tip
a zvlášť když mají s kým v noci datlovat :-)

Amanda
01. 06. 2002
Dát tip
tak tak :-)

Nuitík
01. 06. 2002
Dát tip
rainman: tfůůůůůj, jéééé, to pracuješ v nightclubu? :o))))))))))))

Krel
01. 06. 2002
Dát tip
Nuitík: styďse se:-(( tohle si myslet o rainmanovi?! no fůůůj!!!

Nuitík
01. 06. 2002
Dát tip
já nemyslet....

Opcom
31. 05. 2002
Dát tip
Valerinka: Říkám občas.Ne že jich denně potkávám stovky na ulicích.Ale určitě existujou(naděje umírá poslední-pravdivá fráze).

rainman
31. 05. 2002
Dát tip
Nojo, ale jak je poznám mezi ostatními? Pověz mi, bratříčku, jaké je klíčové slovo pro tento lid?

valerinka
31. 05. 2002
Dát tip
Opcom: jasne, kdyz potkas na ulici me, tak je to asi pravda:-)) chichi rainman: my na to preci mame intuici:-)))

rainman
31. 05. 2002
Dát tip
...někdy klame, potvora...

valerinka
31. 05. 2002
Dát tip
...musis si na ni dat pozor....:-)))

Nuitík
31. 05. 2002
Dát tip
ahoooooooooooooj

Krel
31. 05. 2002
Dát tip
Nuitík: názdár Nuitííííídlo:-)))

Nuitík
31. 05. 2002
Dát tip
no, jen jsem zkoušela, jestli tu jste :o) jůů, vy tu jste

Pepo
30. 05. 2002
Dát tip
Téééda! VY STE KRÁSNI ĽUDIA. :o)))

Bacil
30. 05. 2002
Dát tip
Jo jo.

valerinka
30. 05. 2002
Dát tip
Opcom: lidi s mozkem?? ukaz mi nejakeho:)))

rainman
30. 05. 2002
Dát tip
jsou dobře schovaný a vědí proč :-)

Krel
29. 05. 2002
Dát tip
Boha jeho, takovejch kritik jsem už neměl ani nepamatuju, jste to tady teda dost dobře rozjeli? Náhodou pustej ostrov by byl super...ale tak první půl rok, kdy by se člověk musel probíjet..potom už jenom přežívání..

rainman
29. 05. 2002
Dát tip
...nemusí být nutně pustej. Dost lidí takový ostrov má, nebo spíš azyl...třeba Písmáka...

Krel
29. 05. 2002
Dát tip
no, tady to moc pustý není...:-)))

rainman
29. 05. 2002
Dát tip
...teď jo, asi jsi to zakřikl...:-))

Dabi
29. 05. 2002
Dát tip
Tušila jsem tady na Písmákovi krásný lidičky...nemýlila jsem se.:o)

rainman
29. 05. 2002
Dát tip
Dabi: a to jsi mě ještě neviděla po ránu, zvláště po noční...:-)))))))

Krel
29. 05. 2002
Dát tip
rainman:-))))

Dabi
29. 05. 2002
Dát tip
...a některý z nich jsou i vtipný;o)

valerinka
29. 05. 2002
Dát tip
wow, tady to ale jede:-)) vy se zase nudite, ze snite o pustym ostrove?? vam se tady nelibi???:-))

Opcom
29. 05. 2002
Dát tip
valerinka: Občas to celkem jde.Zapít se dá všechno.Je ale fakt,že se na světě najdou i lidi s mozkem.To je pak velice příjemná změna

Opcom
29. 05. 2002
Dát tip
Mpj: Nic proti,ale mezi námi všemi si připadám jak hloupá ověčka ve stádu.Na ostrovech je klid.Stejně bych si tam vzal pár vybranejch lidí.

Pepo
29. 05. 2002
Dát tip
Dabi trafila. DABI. :o)

Pepo
29. 05. 2002
Dát tip
rainman: Asi nie som. Ale ako sa vraví, až keď niečo skončí, vidíme, aké to skutočne bolo. :o)

Krel
29. 05. 2002
Dát tip
Boha jeho, takovejch kritik jsem už neměl ani nepamatuju, jste to tady teda dost dobře rozjeli? Náhodou pustej ostrov by byl super...ale tak první půl rok, kdy by se člověk musel probíjet..potom už jenom přežívání..

rainman
28. 05. 2002
Dát tip
Dabi, tak šup na pustej ostrov...jestli eště ňákej je...:-)

Dabi
28. 05. 2002
Dát tip
Bez lidí jo?;o)))) To by byla nudáááá!:o)))))

Pepo
28. 05. 2002
Dát tip
Nájdite mi taký pustý a už o mne nepočujete. Až od Defoa. :o)

Dabi
28. 05. 2002
Dát tip
...Pustý ostrov a na něm smět mlčet slova s lidma´, kteří to umí.:)

Orbi
28. 05. 2002
Dát tip
mluvit beze slov na pustém ostrově...presne! Tedy jestli jsem to dobre pochopil:-)

rainman
28. 05. 2002
Dát tip
...na jednom takovým možná právě jsi...:-)

rainman
28. 05. 2002
Dát tip
...na jednom takovým možná právě jsi...:-)

rainman
28. 05. 2002
Dát tip
sorry, omylem jsem kliknul dvakrát

Orbi
28. 05. 2002
Dát tip
maybe,maybe not:-)

Mpj
28. 05. 2002
Dát tip
Páni lidi, tady vás teda je! :) Proč byste chtěli na pustý ostrovy? Vám se nelíbí mezi námi všemi? :(

Krel
27. 05. 2002
Dát tip
rainman:no z toho bych právě moc nadšenej nebyl... val: to je co:-)))

valerinka
27. 05. 2002
Dát tip
no ja se ani nestacim divit!!!:-)))

Dabi
27. 05. 2002
Dát tip
Svět je stále krásným a příjemným místem k žití.:) Lidi to kazej...zbytečně...

Krel
26. 05. 2002
Dát tip
tak se nám to tady hezky změnilo:-))) co děláte? je tady nějaké ticho:-)))

rainman
26. 05. 2002
Dát tip
djó starověk...to jsem byl ještě tááááááááááááákhle malinkej... ...ale co si z něj mají lidi pracně brát, když všude kolem je plno takových báječných moderních čistoskvoucích věcí na jedno použití...

rainman
26. 05. 2002
Dát tip
...a nejenom věcí, ale i myšlenek...

valerinka
26. 05. 2002
Dát tip
wow......... to jsou mi ale nove veci!:-)))

rainman
25. 05. 2002
Dát tip
k úvodu: KDY (a pokud vůbec někdy) byl tenhle svět krásným a přijemným místem k žití...?

Krel
25. 05. 2002
Dát tip
ve starověku...

Opcom
21. 05. 0002
Dát tip
Krel:Ahoj.Díky moc za přijetí do klubu.

Mpj
19. 05. 0002
Dát tip
Val: Možná to bude tím, že když někdo odhalí své city, tak to někdo jiný obrátí proti jemu samému. Po odhalení citů jsme velmi zranitelní. Bohužel žijeme mezi lidmi, kteří, jak to někdy vypadá, lidmi nejsou. A vyplatí se nic nedávat najevo a být radší ke všemu necitelní :(

Krel
15. 05. 0002
Dát tip
V jejich životě a společnosti která je svázala a donutila zahalit do pláště zpod kterého prosakuje jen velmi málo...

valerinka
12. 05. 0002
Dát tip
Mpj: acha..... tak to je chyba na moji strane. Spatne jsem to pochopila. Polozme jednu otazku? Kde se v lidech vzal strach z vlastnich citu??

Mpj
11. 05. 0002
Dát tip
Val: Tak jsem to nemyslel!!! Myslel jsem to tak, že jsem se tam ani nebyl podívat! Ale měli bychom si z nich vzít příklad. Proč musíme všechno pořád jen předstírar :-(

valerinka
10. 05. 0002
Dát tip
Mpj: ale ja jsem nerekla, ze by jsi byl v lecebne a nebo snad jo? Opravdu dokazi projevit lasku a neskryvaji to jako nekdo z nas... jsou opravdu uzasni...:-)

Anonym
09. 05. 0002
Dát tip
Val: Já jsem ještě v žádný léčebně nebyl, ale byl jsem v domě pro mentálně postižené se školním sborem a bylo na nich vidět, jak bezelstně dokážou vyjadřovat své pocity. Nic nepředstírali: Když se to někomu z nich zrovna moc nelíbilo, tak se nic nepokoušeli předstírat - myslím, že byli jen 2 ;), i když ti ostatní, je "usměrnili", aby nerušili :-)). Ale nejhezčí bylo, jak krásně dokázali projevit to, že se jim vystoupení líbí :-)

Mpj
09. 05. 0002
Dát tip
Jakej Anonym? To jsem byl já!!!!

valerinka
06. 05. 0002
Dát tip
Mpj: taky bych se tam nekdy chtela podivat. Ty lidi mi nekdy pripadaji az moc blizky a tak bych je nekdy i rada poznala. Jelikoz mam kamarada, ktery je v lecebne, tak se s nima uz castecne stykam a myslim, ze jsou uplne jiny nez normalni lide. Maji vlastni svet.. sami si ho tvori a sam,i v nem ziji... taky bych to nekdy chtela zazit...

Mpj
05. 05. 0002
Dát tip
val: Ano, ano, moje slova. Ačkoliv ti lidi tam uvnitř za zdmi mohou vést celkem poklidný a bezstarostný život, bez všech těch problémů a spěchu, které se nacházejí zde venku všude kolem nás. V tom jim trošku závidím, ale nadruhou stranu PROČ BEJT ZAVŘENEJ? Já chci lítat, chci se vznášet, chci žít volně, ne se vláčet!

valerinka
03. 05. 0002
Dát tip
do lecebny ne!!!!:-(((

Igor
01. 05. 0002
Dát tip
Někdy se mi zdá, že za zdmi blázince jsou normální lidi na rozdíl od těch venku!

Igor
29. 04. 0002
Dát tip
Já už se po určitých zkušenostech léčebny nebojím, ba naopak, někdy se tam cítím líp než venku.

valerinka
28. 04. 0002
Dát tip
Krel: pst:-)))

Mpj
28. 04. 0002
Dát tip
a nebo od obou?

Mpj
28. 04. 0002
Dát tip
Igor: léčebny?! ... já nic, pane doktore, já zdráv... já nechtít vás zabít... já nechtít házet z mostu... já nic... já... já jen... já... ... nezavírají mě nikam, pán doktor, smilují se nade mnou... já zdráv... to... to nic... nic nebylo... to jen... jen tak ... ááááághgch ... ne, léčebny ne, jen to ne! bojim....

Krel
27. 04. 0002
Dát tip
val: spíš od ďábla:-))

Igor
23. 04. 0002
Dát tip
Jako maniodepresívní schizofrenik bych mohl do tohoto klubu přinést trochu té nadsázky a ironie, teda když mám mánii.Léky mi nepomáhají a tak se snažím s tím žít. Teda nutno podotknout, že mám za sebou několik pokusů vše skončit a tím i nedobrovolných pobytů v různých léčebnách. Tak čaues!!! IGOR

Igor
23. 04. 0002
Dát tip
Mánie úspěšně pokračuje a tak se snažím něco psát.

Anonym
23. 04. 0002
Dát tip
Mánie úspěšně pokračuje a tak se snažím něco psát.

valerinka
23. 04. 0002
Dát tip
Mpj: to vis, dar do Boha:-)))

valerinka
22. 04. 0002
Dát tip
nolmalne muj seznam zabitych je stale prazdny:-))

Mpj
22. 04. 0002
Dát tip
Val: Jak ty to jen děláš :-) Jsem zvědavej, jak velkej seznam budu mít já. Hlásí se někdo dobrovolně?

Mpj
21. 04. 0002
Dát tip
Valerinka: Tak jen tak dál a možná dosáhneš i konce :-) a i já se chystám rozšířit řady řidičů v brzké době, takže se všichni těšte!!!!! :x))) blb: Měla by ses asi nad sebou zamyslet :-D Ne, teď trochu vážnějc (jde to vůbec teď a tady?): Což si takhle založit četu vyklízečů ulic, aspoň nám tam pak nikdo nebude překážet, ne?

valerinka
21. 04. 0002
Dát tip
Mpj: chichi.. vitej:-)))

valerinka
20. 04. 0002
Dát tip
Mpj: narazku prejdu, protoze tohle taky rikam, ale dneska jsem mela prvni jizdy a bylo to v pohode:-)) chichi.. jeste jsem nikoho nezabila, ale zitra je taky den:-)) chichi

blb
19. 04. 0002
Dát tip
Jo, tipicky, jakmile prijdu ja, hned je vsechno vyklizeny...To ty lidi tak desim?

blb
18. 04. 0002
Dát tip
...jo, taky bych brala ridicak, myslim, ze by byly ulice brzy vyklizeny...:-)

Mpj
15. 04. 0002
Dát tip
v to musíme doufat, protože je to naše jediná záchrana! :-))

valerinka
12. 04. 0002
Dát tip
Mpj: chichi.. jen se bojte, pac ja to jinak ani nevidim:-)) ale oni mi to stejne nedaji:-)) chichi

Mpj
11. 04. 0002
Dát tip
Tak se zblázni!!!!!!! Bláznivým bláznům se blázní nejkrásněji!! :-)))))) Áááááá další nebezpečný řidič na silnicích, zachraň se, kdo můžeš!!!!!!!! ;-D

valerinka
09. 04. 0002
Dát tip
Jejda, tady to je jako na Vaclavaku:-))) Vy jste se teda rozejeli:-)) chichi.... Zblaznit se?? Stat se silenym?? chichi.. v nekterych momentech to uz vic nejde, ale nekdy bych se radeji zblaznila, nez jenom depresarit!:-/ A srazik?? Taky jsem se o to uz pokousela, ale neni to moc realny:-( chm... je to skoda... ja bych vas tak moc rada videla, ale ty vzdalenosti jsou straaaasny:-(( pockejte si az mi daji ridicak... chichi... nedaji, leda ze by se zblaznili... chichi.....tak ja letim...pápá

Mpj
08. 04. 0002
Dát tip
Smích_a_pláč: NNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ ZZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAAČČČČČČČČČČČČČČČČ!!!!!!!!!!!!!!!! Tak to je pěkné a velmi potěšivé, že se zde u nás cítíš doma! Kristi: co říct, vždyť to tady sama nejlíp vidíš ;-)

ddddddddddddddddddddddddděěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ppppppppprrrrrraaavvvvdiiivvvooooouuuuu oooddddppppppppooooooovvvvvvěěěěěěědddddddddddd

blb
06. 04. 0002
Dát tip
Ty jo, tady se to fakticky drsnacky rozjizdi...-muzu se pridat??**********

Já jsem totiž fakt velkej drsňák...šílenej....no a ty lidi tady mi ppověděli, že to je v pohodě, že jsou taky...se tady cejtim jako doma...asi tady budu bydlet

Krel
06. 04. 0002
Dát tip
chmm...:-)))

kristi
06. 04. 0002
Dát tip
hojky jak se vede lidičky,,,

Krel
05. 04. 0002
Dát tip
nejni co dodáááát!!!**

Milý mí sestříčkové šíleňoučký...jsem se tady zase objevila a všimla jsem si, že diskuse pokročila. Chci se Vás na něco zeptat: Je správné se úplně zbláznit, když jsem ve fázi, kdy to mohu ještě rozhodnout? Proč to tak bolí...myslím to šílení? A proč ještě víc bolí to nešílení?

Mpj
04. 04. 0002
Dát tip
Já hlasuju pro úplné zbláznění!!! Jucháchááááááááááááááá!!!!!!!!!!!!! Samo šílení nebolí, bolest je jen předfáze pravého šílení!!!! Někteří šťastní se jí vyhnou, někteří bohužel ne :-( Ale to už je osud Deprasářů... Ale pravé šílení už je ... ...jen krásně šílené!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Krel
03. 04. 0002
Dát tip
Mpj: mám pocit, že jako naschvál jsme rozeblátý po celej republice...ale on se čas najde...:-)))

milá diskuse, co se tady vedeš....chci ti jenom povědět, že jako se mi tu u Vás v klubu líbí, protože z vašííííích basniček, diskuse, je vidět, jak ste pěkně šílený asi jako já...a že vás to vobčas taky bolí...myslím to šílenství či co...a to je jako fajn, že to šílenství nebolí jenom mě a tak je to teda jako docela duši posilující...teda tu šílenou a tak nevim, jestli je to dobře nebo špatně..ale to je asi stejně jedno......budu velice ráda, když si jako se mnou budete jako někdy povídat, jo....tak joooooo

Krel
02. 04. 0002
Dát tip
tak to jóóóóó...my jsme šílený, někdy až moc...sme klub plnej šílenců...:-))))) Poďte udělat klubovej sraz!!! u mě a Amandy v internetovej kavárně!!:-))) bude sranda!!!!*

Mpj
02. 04. 0002
Dát tip
<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*> Člověk tady chvilku není a vy zrovna musíte tak zuřivě diskutovat! Kdo se má potom chytat... Brunhilda: A snad na tom cosi špatného? :-D Smích_a_pláč: Tady se to hemží různejma lidičkama, z nás by chlapci z Bohnic mohli mít radost :-))))) Krel: Řekl bych, že jsem se pokoušel o jakousi iniciativu ohledně srazu... Přemejšlim tak, jestli vůbec někdo bydlíme aspoň ve stejným kraji? <*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>

valerinka
30. 03. 0002
Dát tip
my jsme se zblaaaaaazniliiiii:-))........

Krel
30. 03. 0002
Dát tip
:-)))))

Krel
29. 03. 0002
Dát tip
já jóóóóó...

valerinka
29. 03. 0002
Dát tip
juchajdaaaaaaaaaa.........

Krel
29. 03. 0002
Dát tip
halilóóóóóóóóóóó:-))))))............

valerinka
28. 03. 0002
Dát tip
halooo lidicky!!! zijete???:-((

valerinka
23. 03. 0002
Dát tip
Bacilku, ale kazdy si to zaslouzime, i kdyz to tak nevypada:-))

Bacil
22. 03. 0002
Dát tip
Děkuju... jste na mě hodní, to si ani nezasloužím :-))

Brunhilda
17. 03. 0002
Dát tip
mpj: hruza, za chvili z nas bude slovensko....:o))

Bacil
15. 03. 0002
Dát tip
Lidičkové, tak jsem pořád váhal, jestli požádat o členství v tomto klubu... protože se cítím být depresářem, romantikem i snílkem... a tak jsem se konečně rozhodl, že se zkusím přihlásit - jestli mě tedy mezi sebe vezmete...

Krel
15. 03. 0002
Dát tip
Bacíííl!!!!!!!**** :-))))

valerinka
15. 03. 0002
Dát tip
Bacilku no uz se rychle utikej prihlasit!!!!:-)))

Beznaděj
14. 03. 0002
Dát tip
no uvidí se...Olomouc...chjo, taková dálka...asi mám to svý jméno oprávněně, jsem více než hodně uváznutá v Práglu.... a o čem to teda bylo???:o)

valerinka
13. 03. 0002
Dát tip
chichi...Olomouc!! Krelisku, vis preci jak ja na tom jsem:-))) a ne moc snadno se tam dostanu...ach jo:-( ale jeste uvidime...treba o prazdninach az bude ridicak:-)) papa

Krel
13. 03. 0002
Dát tip
řidičák??!!!:-))) to bude zase mrtvol...chich..:-))) jasně, já jsem to sem jenom tak dal...:-))

valerinka
13. 03. 0002
Dát tip
Krel: si pis, ze jsi na poradniku!!! cha cha...:-)

Mpj
12. 03. 0002
Dát tip
Beznaděj: O srazu jsem nemluvil, ale špatnej nápad by to nebyl, co říkáte ostatní? Kolik je zde pražských Depresářů (či z okolí)? Jestli teď s váma však nebudu komunikovat, tak mi to nemějte za zlý, ve čtvrtek odjíždím pryč a vracím se až po Velikonocích :-)) - ale samozřejmě internet bude velmi daleko z mého dosahu :-( Ale proti srazu někdy po Velikonocích nic nenamítám! ;-)

valerinka
12. 03. 0002
Dát tip
Beznadej: na Prahu zapomen!! Ma to totiz jednu velkou chybu...ja ani Krelisek nejsme z Pha a je pro nas (ehm teda pro me) tezke se tam dopravit:-(

Krel
12. 03. 0002
Dát tip
chmm..no pro mne taky...je to daleko a nemám čas..ale pokud by jste se dostali do Olomouce tak bych měl místečko v jedné útulné internetové kavárně,kde bychom si mohli srazík udělat... :-)) co vy na to??!!

Beznaděj
11. 03. 0002
Dát tip
Mpj srazik? v Praze? hmmm....kdy a kde a kdo...teda, jetli do toho muzu promluvit, rada vas potkam...snilkove a romantici a romanticky a zasnene:o)

Mpj
10. 03. 0002
Dát tip
Krel: Docela to ušlo. Ale řekl bych, že s většinou našit aktivit bysme si vystačili i v blízkém okolí Prahy :-) Brunhilda: Divila by ses, ale já v sobě mám Slovenskou krev. Matka je ze Slovenska

valerinka
09. 03. 0002
Dát tip
aloisa: no ja nevim, ale myslim, ze nekdy by jsi si ji mohl radeji zaletovat...

Brunhilda
08. 03. 0002
Dát tip
mpj: to bude mozna tim, ze nejses z pulky slovenka jako ja :o)) beznaděj: tohle uslovi je ZUPR! musim si ho zapamatovat. pri my smule bych a tom rustu trpajzliku mohla vydelavat....stoji-li tedy nekdo o zvetseniny tech kycu :o)

Aloisa
08. 03. 0002
Dát tip
valerinko..mě nepadá... woco go

Beznaděj
06. 03. 0002
Dát tip
Brunhila: no, možná to není není přísloví, ale v celku trefné úsloví:o)))i když u nás se říká...já mám takovou smůlu, zasadit si trpaslíka, do rána mi vyroste.... jinak, ne každý smutek je smůla, věříš, že někdy to prostě jinak nejde a i krásný, nejkrásnější vztah je odsouzen od prvopočátku k zániku, protože se ti dva potkali úplně nevhod, prostě se potkat neměli....

Krel
06. 03. 0002
Dát tip
Beznaděj!!!*** moc dobře a pravdivě řečeno...

Krel
04. 03. 0002
Dát tip
Chich to je mi diskuze... Mpj: tak jak bylo v mé domovině? Brunhilda: sem taky ještě neslyšel..

Brunhilda
03. 03. 0002
Dát tip
beznaděj: jméno celkem odpovídá....ale neber si to tak :o) sem si vzpomnela a jendo pjekny prislovi: když má někdo smůlu, tak si i prst v nosní dírce zlomí.... mno...a jinak? slunce zase nesviti.....eh?

Mpj
03. 03. 0002
Dát tip
Zdavim všechny po svém návratu do civilizace :) A sníh byl! Ne, jak mě tady někteří přesvědčovali o opaku! Brunhilda: Tak tohle přísloví jsem ještě neslyšel. Ale takovou smůlu ještě nemám. Takže jsem docela v pohodě!

valerinka
26. 02. 0002
Dát tip
Aloisa: byt tebou, tak drzim hubu!!

Dabi
26. 02. 0002
Dát tip
Děkuji Krele za zařazení do klubu :o) P.S. Členskou kartu jsem stejně dostala od života hned po narození...

Beznaděj
26. 02. 0002
Dát tip
Děkuji....a asi sem patřím právem, i když jsou tací, co říkají, že mám dar rozesmát....No, nějak se na to už nějaký ten měsíc necítím:o)

Aloisa
23. 02. 0002
Dát tip
Ten anonym je fakt mimo že?... asi něco hulil...

Anonym
18. 02. 0002
Dát tip
Cvrcku,smel bych te poprosit o mail?Byl bych moc vdecny...stary kamarad Jirka Valenta(Sobolova banda,Kamzici-to byly casy)Muj je Juravalenta@seznam.cz

valerinka
16. 02. 0002
Dát tip
radeji nic......ono by to stejnak nevyslo.....

Mpj
15. 02. 0002
Dát tip
Sraz? Nejsem proti!

valerinka
15. 02. 0002
Dát tip
Mpj......to je dobre, ale ostatni zase budou protestovat:-( spatnej napad...kurna:-(

Krel
15. 02. 0002
Dát tip
Jo jsem pro...kde a kdy a co a jak? a tak..

Brunhilda
15. 02. 0002
Dát tip
tramtadá!

valerinka
14. 02. 0002
Dát tip
tak co mili depresari!! co takhle nejaky ten srazik?? hazim to jen tak do etheru:-))) jestli ne, tak na to zapomente!!:-))

Amanda
14. 02. 0002
Dát tip
joooo Val dame nejakej tuleni!!! :-)))

valerinka
14. 02. 0002
Dát tip
chichi

valerinka
12. 02. 0002
Dát tip
Mpj: chichi....mas pravdu....ale taje to..tak si pospes:-))

Mpj
11. 02. 0002
Dát tip
Ve Vrchlabí budu pravděpodobně trávit noc mezi 22. a 23.2. při přesunu naši malý skupinky ze Špindlu do Rokytnice :-). Val: Dneska ráno jsem se díval na Panoramu na ČT2 a sněžilo, takže sníh bude!!! A já dostanu peníze na vleky, takže tam nebudu na suchu (přeci není možné celé dva týdny v kuse lyžovat, ne?)

Brunhilda
10. 02. 0002
Dát tip
val: nic si z toho nedelej, ja taky...a dooost!

valerinka
10. 02. 0002
Dát tip
juchajda:-)) juchajda:-)) ja jsem se asi zblaznila!!!:-)) juch juch

Krel
07. 02. 0002
Dát tip
val: a kde to je to Vrchlabí??? :-))

Brunhilda
07. 02. 0002
Dát tip
neznam, ja sem geograficky analfabet :(

valerinka
07. 02. 0002
Dát tip
Krel: ja ti ani nevim, chlape:-) jsem posledni dobou trochu mimo:-(

Brunhilda
06. 02. 0002
Dát tip
je, kde bydlis?

valerinka
06. 02. 0002
Dát tip
Brunhilda: ja bydlim nekde mezi Vrchlabim a Trutnovem...jestli to tady znas:-))

valerinka
05. 02. 0002
Dát tip
Brunhilda: ja na horach bydlim a taky nelyzuju a je mi to taky jedno...jen jsem informovala Mpj:-)

valerinka
04. 02. 0002
Dát tip
Brunhilda: ja nejsem zadna husa:-) hehe...:-) Mpj: ja jsem taky na horach a skoro zadny snih tady uz neni:-) nechci te strasit.-)) heheh....papap

Brunhilda
04. 02. 0002
Dát tip
mpj a val:taky jedu za dva tejdny na hory, ale nelizuju...chi chi, takze je mi to jedno!!!

valerinka
03. 02. 0002
Dát tip
Brunhilda: ale ano, ale je to takove divne:-(

Brunhilda
03. 02. 0002
Dát tip
val: dockej casu, jako husa klasu, rikava se v jedne pohadce....

Mpj
03. 02. 0002
Dát tip
Brunhilda: Tebe těší tohle "jaro"? Mě by taky docela těšilo, kdyby to nebylo začátkem února... :-( Za dva tejdny jedu na hory a já tam chci sníh!!!

Brunhilda
02. 02. 0002
Dát tip
vazeni.........dnesni jaro me velmi potesilo!!!!!juchajda!

valerinka
02. 02. 0002
Dát tip
Brunhilda: ja ti tak zavidim!!!!:-((((

Brunhilda
02. 02. 0002
Dát tip
val: TEBE NE?????

valerinka
01. 02. 0002
Dát tip
tak asi nic...no:-(( hehe

Brunhilda
31. 01. 0002
Dát tip
aspon ze sviti to slunicko :o))))))))

valerinka
31. 01. 0002
Dát tip
hehe

valerinka
30. 01. 0002
Dát tip
Brunhilda: neplakej...zivot uz neni jinakej:-( ono se to jednou povede:-) krasny den!!:-)

Brunhilda
29. 01. 0002
Dát tip
tak nic nooo :((

valerinka
28. 01. 0002
Dát tip
ja nemyslim!!! tp by jsi uz mohl vedet!:-)) ja fim!!:-))

valerinka
27. 01. 0002
Dát tip
Brunhilda: treba takto:-)) snad se to povede:-)) Toto je nas Krel:-)) chichi..ten me zabije...hehe ....papap

valerinka
27. 01. 0002
Dát tip
tak se mi to nepovedlo..mozna lip:-))....snad priste:-))

valerinka
27. 01. 0002
Dát tip
ze by jeste jednou?? no nevim.....zkusim:-)) no tak nevim:-((p))

valerinka
27. 01. 0002
Dát tip
chichi..tak zase nic...uz toho necham nebo se na me nastvete.....no uz se asi stalo...tak ja jdu chcipnout do housti!:-(

Krel
27. 01. 0002
Dát tip
Nikam nechoď, já se nenaštval, ale spíš nasmál z těch Tvejch hlášek...ach joo:-))) A až zase něco budeš zkoušet, tak si nejdřív zjisti jak na to...:-)) no už mlčím a jdu do křoví za tebou...

Brunhilda
27. 01. 0002
Dát tip
val: az zjistis, jak na to (doufam,ze se toho doziju...), tak dej vedet :o)

valerinka
27. 01. 0002
Dát tip
Brunhilda: javor:-))jednou na to prijdu:-) uz me neco napada......a jejej:-) Krel: chichi....my hlasky?? chichi...no me rikaji, ze jsem posledni dobou nejaka difna:-)hehe

valerinka
27. 01. 0002
Dát tip
tak dalsi pokus:-)) no tak uz:-(

valerinka
27. 01. 0002
Dát tip
jak neni:-(( tak muzu jeste jeden pokus??:-)

valerinka
27. 01. 0002
Dát tip
ale ono by to melo fungovat:-( chjochjo

valerinka
27. 01. 0002
Dát tip
no tak na to uz kaslu, ale jednou se pripravte a teste:-)))....ppap

valerinka
27. 01. 0002
Dát tip

valerinka
27. 01. 0002
Dát tip
tak ja uz nevim:-( dyk ten obrazek tam je!!:-( uz na to kaslu........grr.......:-(

Mpj
27. 01. 0002
Dát tip
valerinka: a nechceš sem dát jenom odkaz? Řekl bych, že by to bylo rychlejší :)

valerinka
27. 01. 0002
Dát tip
Mpj: ja vim, ze by bylo, ale to ja jen tak pro Brunhildu:-)) jinak sem chci vlozit fotku Krela z moji stranky:-) nejak se to nepovedlo:-)) ale uz toho necham:-(

valerinka
27. 01. 0002
Dát tip
no vidis a tohle taky nefunguje:-( proc se tam ukazuje i www.pismak.cz?? hm.....:-( ja uz fakt nevim:-( na co sahnu, to zkazim:-(( grr....:-(

valerinka
27. 01. 0002
Dát tip
ﺹﺷﺏﺓ ﺷﺏﺽﻑﻆﺲﺓ ﺳﺾﻇﺹﺷﺏﺓ ﺷﺏﺽﻑﻆﺲﺓ ﺳﺾﻇ

Krel
27. 01. 0002
Dát tip
:-))) cháchá(škodolibý smích)

valerinka
27. 01. 0002
Dát tip
krel: no je pockej!!!! ja si to s tebou vyridim!!! a budu uz jenom jedina nesmrtelna!!:-) chaaachaa

Krel
27. 01. 0002
Dát tip
hih, no když myslíš... (Paš...o)

Brunhilda
26. 01. 0002
Dát tip
nevim, jak se to dela :(((((((( ja sem nesikovnaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Krel
26. 01. 0002
Dát tip
ach jo...

Brunhilda
25. 01. 0002
Dát tip
ja jsem vam sem chtela vlozit jednoho moc roztomilyho tulene :o)

valerinka
25. 01. 0002
Dát tip
Mpj: dikes:-))) Brunhilda: a kdo ti brani??:-))

Brunhilda
24. 01. 0002
Dát tip
val: ja bych jeho fotku moc a moc rada videla!!!!!!!!!

valerinka
24. 01. 0002
Dát tip
Brunhilda: myslis Krelovu??? Jestli jo, tak mrkni na Valerinka chichi

valerinka
24. 01. 0002
Dát tip
hm...tak ten odkaz nejak nefunguje:-((( tak teda adresa je: mujweb.cz/www/valerinka a tam to nekde najdes:-))) chichi......

Krel
24. 01. 0002
Dát tip
Valerinka!!!!!:já tě zakousnu!!:-)))

Brunhilda
24. 01. 0002
Dát tip
esli je krel ten tulen, tak ja se tam bezim mrknout :o)))))))) btw: obrazek se sem vlozit neda???

valerinka
24. 01. 0002
Dát tip
Krel: chramst:-)) Brunhilda: to vis, ze da, ale ted se mi nda tim nechce premyslet....snad o vykendu:-)) ale Krel tulen neni.......to je..no mlcim, ze princezno:-)

Mpj
24. 01. 0002
Dát tip
Krel: Nevypadáš špatně :-) Valerinka: A ty na tom nočníku vypadáš MOČ dobže :-D

Mpj
23. 01. 0002
Dát tip
Valerinka: Jé, a neukázala bys mi toho motorovýho tuleně? :-D A otevřme si nový klub: Motorový klub milovníků tuleňů!!!

Krel
23. 01. 0002
Dát tip
Brunhilda: jasně že Tě znám:-)) a vím, že máš tuleně mooc ráda...odčinit to můžeš tím, že mi budeš posílat avízka na dílka která se sem hodí a já je potom zařadím a všici budem spokojený!!:-)) valerinka!! Já vím ségra, jsem si z Tebe jenom tak střílel..a o kobrách raděj pomlčíme...ju? Mpj: O klubu tuleňů¨, už jsem přemýšlel...aůe ještě nevím...a motorovýho tuleně Ti val ukázat nemůže, má ho totiž 250km daleko...chichi

valerinka
23. 01. 0002
Dát tip
Mpj: Krel ma naprostou pravdu.....je daaaaaaaleko ode mne:-( je to skoda:-( ale snad nekdy sezenu fotku:-)) krel: chichi.....ja fim:-)) jasne brasko:-))

blb
22. 01. 0002
Dát tip
?????

Brunhilda
20. 01. 0002
Dát tip
krel: omlouvám se :((((( je mi to líto. muzu to nejak odcinit??? ja je prece mam taky rada! dyt me znas. :o)

Brunhilda
19. 01. 0002
Dát tip
veverka?

blb
19. 01. 0002
Dát tip
proč zrovna veverka???

valerinka
19. 01. 0002
Dát tip
to nejni veverka...ehm ehm...to je motorovej tulen:-))

Krel
19. 01. 0002
Dát tip
ehm...no to jsou mi srandy na tuleně!!

Brunhilda
19. 01. 0002
Dát tip
tuleň nemá motor!!! to už by si měla vědět, ne?! že se nestydíš :(

valerinka
19. 01. 0002
Dát tip
brunhilda: znam jednoho tulene, co ten turbo motor ma!!:-)) chichi

Krel
19. 01. 0002
Dát tip
Tak a jednou provždy:
VYDÁVÁM ZÁKAZ JAKÉHOKOLI POMLOUVÁNÍ JAKÝCHKOLI TULEŇÚ KÝMKOLI!!!!! :-)) A pamatujte: Tulení se tulení dva bláznivý tuleni.

valerinka
19. 01. 0002
Dát tip
Krel!!! TAK BACHA!! TADY NIKDO TULENE NEPOMLOUVA!! MY JE MAME V UCTE...JSOU MILI A PRITULNI!! MY (JA) JE MAME MOOOOOOOOOOC RADI A CTIME JE!!! ALE KOBRY JSOU VESTI MRSKY!!!:-)))) chichi

blb
18. 01. 0002
Dát tip
UÍÍÍUAÁÁÁÁ...- nic Vam to nerika???

Brunhilda
17. 01. 0002
Dát tip
val:esli tohle bylo narikani,tak je mi Te vazne lito :((((

valerinka
17. 01. 0002
Dát tip
brunhilda: tohle nebylo narikani:-))) chichi ja se mam v posledi dobe fajn:-)) papap

blb
17. 01. 0002
Dát tip
UÍÍÍUAA...

Krel
17. 01. 0002
Dát tip
WOW!!!! tady se mi ale rozproudila živá diskuze!!! :o))

Brunhilda
17. 01. 0002
Dát tip
blb: taky nenarikani?

Brunhilda
16. 01. 0002
Dát tip
valerinka: aspon naka pozitivni zprava :o)) me neska boli hlava, takze si svuj denni pisackej fet neuzivam jako jindy :((((

Brunhilda
16. 01. 0002
Dát tip
valerinka: aspon naka pozitivni zprava :o)) me neska boli hlava, takze si svuj denni pismackej fet neuzivam jako jindy :((((

blb
16. 01. 0002
Dát tip
uááááááááááááááá...

valerinka
16. 01. 0002
Dát tip
brunhilda: konecne jsem nasla spriznenou dusi:-)) jsem na tom stejne, ale kdyz naladu nemam, tak sem vubec nevstoupim!!:-))) zase nekdy nashle:-))

valerinka
16. 01. 0002
Dát tip
uiiiiiiiiiiiiiiiiiii uiiiiiiiiiiiiii

valerinka
15. 01. 0002
Dát tip
brunhilda: ja ji mam taky......tu zavislost:-)) chichi....papap

Brunhilda
15. 01. 0002
Dát tip
to nejni dobry, vis prece, jak takovi lidi koncej?!!!?!! ach och ojojoj

valerinka
15. 01. 0002
Dát tip
brunhilda: sejdem se tam spolu:-)) chichi....

valerinka
14. 01. 0002
Dát tip
Brunhilda:s nama?? ta se muze jenom zlepsit :-)))..vitej:-))

Brunhilda
14. 01. 0002
Dát tip
dik za privitanicko a dokonce myslim, ze mas pravdu!!! :o)) mam ale mensi zavislost na pismakovi....tolik basni pres net sem necetla ani nepamatuju :o) jinak preju pjekny deeeen. pim pa ra ra pim pim pim.

Brunhilda
12. 01. 0002
Dát tip
díky za členství, jen doufám, že deprese se nezvětší...

blb
11. 01. 0002
Dát tip
no, prepises se, nenachazim slova pro vysvetleni. Tak se treba mrkni na ma dila a kdyz se nad tim trochu zamyslis, je to ten pripad...

Mpj
10. 01. 0002
Dát tip
blb: Doufám, že to mi zatím nehrozí... ale kdo ví, co bude zítra? :-( Krel: Dík :-)))

blb
07. 01. 0002
Dát tip
jen bacha ať se nepřepíšeš, jednou se mi to stalo a bylo to VELICE zdeptávající:-o)

valerinka
07. 01. 0002
Dát tip
blb: ja nevim, co by na tom melo by spatnyho!!:-))

Mpj
06. 01. 0002
Dát tip
Tak jsem tu opět. Trošku zpožděněji vám tu přeju pěkný Nový rok, dofám, že jste si užívali oslav!

Mpj
06. 01. 0002
Dát tip
To na mě, když zaútočí deprese, tak se z toho zkouším vypisovat (viz některý moje výtvory). Tak jsem vlastně začal i psát!

Krel
06. 01. 0002
Dát tip
Mpj: tak jsem si tě přečetl...:-)) dobrý..

valerinka
06. 01. 0002
Dát tip
Mpj: jen pis...jen pis...to je spravne:-))

blb
05. 01. 0002
Dát tip
hmmmmmmmmmmmmmm.....

valerinka
05. 01. 0002
Dát tip
tohle je ale inteligentni rozhovor na urovni hoden vzdelanych lidi:-)) chichi.....acho jo:-(

valerinka
04. 01. 0002
Dát tip
tak to jo...s nekym koho nevidim, tak taky kecat muzu:-)....to mas pravdu:-)))

Ziggy
04. 01. 0002
Dát tip
tak začni!

valerinka
04. 01. 0002
Dát tip
no jo tady se nam zase nekdo probudil, vid?? tsss......:-((((

blb
03. 01. 0002
Dát tip
ja musim kecat s nikym koho nevidim, jinak fakt taky nemuzu, i kdyz se hodne snazim. I když je to fakt. Suohlasim! Mějte se.

blb
02. 01. 0002
Dát tip
ja když mám depresi, tak musim kecat a kecat, mě nic jinýho prostě nepomáhá. Přeji šťastný Nový rok. Ahoj...

valerinka
02. 01. 0002
Dát tip
tak to jsi na tom dobre, ze kdyz mas depresi, tak musis kecat a kecat! ja vzdycky radeji s nikym nemluvim...ale tohle neni chat a hodne lidi se pripojuje v jinou dobu...a myslim, ze ta doba je az moc dlouha, ze te mezi tim ta tva deprese prejde...me teda jo...no i kdyz:-)) tobe taky hezky Novy rok a fsem taktez:-))..papap

Ziggy
31. 12. 0001
Dát tip
blbe a ako by si chcel aby bolo v klube depresie? inak vás všetkých zdraví nový člen!

valerinka
26. 12. 0001
Dát tip
Mpj: to nic...toho si nevsimej...to je Aloisa...kapitola sama pro sebe!!!:-(((

blb
26. 12. 0001
Dát tip
je tu mrtvo

valerinka
26. 12. 0001
Dát tip
blb: jak to myslíš?? není to žádný chat....ale jestli se chceš o něčem bavit, tak řekni!! já se ráda připojím:-)))

Mpj
25. 12. 0001
Dát tip
Aloisa: ???

valerinka
24. 12. 0001
Dát tip
Aloisa: co tě žere!!!!

Aloisa
23. 12. 0001
Dát tip
ha / ha

valerinka
22. 12. 0001
Dát tip
Mpj: no dobrá.........tak já už mlčím:-(((((

Krel
22. 12. 0001
Dát tip
Mpj: dost dost dobré a pravdivé...

Mpj
20. 12. 0001
Dát tip
Dík za přidání. A lidi, není tady nějak veselo?

Mpj
20. 12. 0001
Dát tip
Přináším takové malé motto :-) Dobrá nálada po ránu sice nevyřeší tvůj problém, ale naštve tolik lidí, že stojí za to si ji udržet po celý den.

blb
20. 12. 0001
Dát tip
... (jo, tak k tomu nelze nic dodat)

blb
19. 12. 0001
Dát tip
???

blb
18. 12. 0001
Dát tip
tak ja du do toho...

valerinka
18. 12. 0001
Dát tip
Krel:
co se to s Tebou stalo?:-))Jsi nejaky vesely:-))

valerinka
18. 12. 0001
Dát tip
chááááááá chááááááááá:-))))..jojo depresáci září:-))

Krel
17. 12. 0001
Dát tip
Mpj: tak už tady seš..:-)) blb: tak už máš inspiraci, nebo néé..:-)) motto dnešního dne:
Máš problém?Neměj problém!:-))

Krel
17. 12. 0001
Dát tip
ehmm...to já jenom tak..no..ehm.. Mějte se všici krásně!!

valerinka
15. 12. 0001
Dát tip
blb: dyk tady máš kdoví kolik díleček...který jsme tady s Krelem poctivě četli a vkládali...pročti si to a budeš mít inspiraci...no jen do toho:-))) Mpj: jen co se tady ukáže Krel, tak tam budeš:-))

blb
14. 12. 0001
Dát tip
co mám ukázet?- já potřebuju inspiračku...:-)

blb
14. 12. 0001
Dát tip
ale pěkný den přeji též(teda spíš noc...)

Mpj
13. 12. 0001
Dát tip
Lidi, mohli byste mě též přidat do klubu?

Deltex
12. 12. 0001
Dát tip
Oj, dlouho jsem tu nebyl, ale jinak přeji krásný den!

valerinka
12. 12. 0001
Dát tip
blbe: jestli máš co ukázet tak vítej:-)))

valerinka
12. 12. 0001
Dát tip
Deltex: no jo...nějak to zanedbáváš:-)))

blb
11. 12. 0001
Dát tip
mužem se taky k vám přidat?

valerinka
10. 12. 0001
Dát tip
cvrčíku vítej!! Ty k nám patříš:-))) Mates: beru to jako provokaci, jelikož věchny dílka co tady jsou, jsou moc procítěná a nejsou pro zasmání!!!...no neívm jestli se Ti to zrovna moc povedlo:-((((

cvrček
06. 12. 0001
Dát tip
Kluci a holky, že mě vezmete do klubu.... cvrček

Krel
26. 11. 0001
Dát tip
Pokud by měl někdo z Vás nějaké připomínky či podnětné/b/ navrhy(ALOISO!!) tak je sem prosím pište..a pokud někdo z vás viděl nějaké dobré dílko tak ať to sem taky napíše!! a tak no..:-))

valerinka
24. 11. 0001
Dát tip
Psychopat: samozrejme, ze by se na to zretel bral, ale kdyz si jeden z nas...tak patris do nasi malinkaty rodinky:-)) a to se pocita! Proste by jsi patril mezi nas a my by jsme se mohli timto chlubit:-))) papap valerinka

Pepo
20. 11. 0001
Dát tip
Krel, ďakujem za zaradenie do klubu.

Krel
17. 11. 0001
Dát tip
Chlastej si jak chceš..:-)) když jseš členem, tak seš jeden z elity, máš zajištěnej přísun kvalitních dílek aniž bys je musel hledat a tak no a taky se můžeš podílet na vedení klubu..:-))

Pepo
16. 11. 0001
Dát tip
Krel, ďakujem za zaradenie diela. Keď tak čítam tvoj "depr..." úvod, napadá ma, že už dávno som v tomto klube mal byť. Samozrejme s tvojim súhlasom... A myslím to tak, že je iba moja vina, že som si ho (ako klub) doteraz nevšimol.

Semipalakva
13. 11. 0001
Dát tip
Krel... díky za zařazení mých 3 resp 4 děl

Aloisa
11. 11. 0001
Dát tip
sem něco slyšel že prej mně chcete vykopnout jo?... ts ts ts... + viz Amanda.... jáááááááááááááááááááááááááááá áááááááááááááááááááááááááááá ááááááááá ááááá áááá áá á ne

Aloisa
11. 11. 0001
Dát tip
PS> 31 lčenů se mi zdá býti kapitalistickým přežitkem :-)

valerinka
11. 11. 0001
Dát tip
Aloisa: jsi se zase jednou probudil(a)...tak dobré ráno!!!:-)))...babo:-p

Aloisa
11. 11. 0001
Dát tip
:-P qo: :-*o:

valerinka
10. 11. 0001
Dát tip
no zase jsem se tady byla po dlouhy dobe podivat a koukam co se to nedeje:-)) to je mi novinek a nez se vspamatuju:-))

Amanda
09. 11. 0001
Dát tip
jaaaaaaaaaaaa :)))))

Krel
08. 11. 0001
Dát tip
Je tu ještě někdo kdo by měl zájem a čas vkládat odkazy na dobrá dílka??!! posílejte nám alespoň avi... děkuji Krel.

Krel
02. 11. 0001
Dát tip
PŘIDÁNO!!!! od Aladar ........Děs....nerýmované ........Ká dvojka...nerýmované ........Divná Rakovina...nerýmované Vyjan.........poražený....nerýmované Litochowitz...Stmíváš se...nerýmované Chareas.......Do Kruhu...nerýmované eX_citer......Protentokrát...nerýmované Amanda........Poušť......nerýmované Kraca.........MUŽ A...žena....nerýmované Mějte se moooc krásně! Krel

Krel
02. 11. 0001
Dát tip
ERROR!!! od Kraca je to v ostatních ERROR!!!

Krel
18. 10. 0001
Dát tip
ahoj, jakpak se vám všem vede? tak to zase rozjedeme na plno, posílejte mi prosím ve zprávách nebo jako avi dílka která vás zaujalo a která by sem měla patřit, posílat můžete i valerince... Krel

valerinka
18. 10. 0001
Dát tip
jojo:-)))

valerinka
05. 10. 0001
Dát tip
jasně?:-)))

CZlovek
04. 10. 0001
Dát tip
valerinko, mohl bych mít takovou malou prosbičku? Mohla bys to moje dílečko ("(bez názvu)")přesunout do rýmovaných? Moc díky.

valerinka
27. 09. 0001
Dát tip
přidáno!!! Monty_Python...ZA KOTOU STŘEDU SVĚTA...ostatní Diana...Možnost volby...rýmovaná Arthur_Rimbaud...Padal déšť...nerýmovaná idle...kroky...rýmovaná Jerry...Slzy...ostatní Binka...Motlidba za lásku...ostatní přeji pěkný den či noc...Valerinka

Kalim
25. 09. 0001
Dát tip
nevim, jestli se to sem přesně hodí, ale podívej se na mou "Se Smrtí tango"

Krel
23. 09. 0001
Dát tip
Přidávám: od slavek...paralýza...rýmované

valerinka
14. 09. 0001
Dát tip
já se stydím...moc!!! ještě jsem moc nezačala s přidáváním děl, ale slibuju, že až začne trochu lepší období...klidnější, tak se do toho pustím...zatím mě omluvte.....papap valerinka:-))

valerinka
07. 09. 0001
Dát tip
Krel: aha....tak to jo:-)) začnu, teda jsem už začala, ale asi si toho nikdo nevšiml.....joj jo dam se do toho......:-)

Mirulka
05. 09. 0001
Dát tip
Tak,diky za prijeti do klubiku,snad vam(nam) nebudu delat ostudu...

Krel
05. 09. 0001
Dát tip
Atala: no tak to jsem zvědav..ale zatím dík:-) Mirulka: Ty určitě ostudu dělat nebudeš..:-)) valerinka: Kdy tam ta dílka začneš přidávat? Povolil jsem Ti vkládání odkazů, tak by to mělo jít..hlavně to potom prosím piš sem... všem: Přeji krásný večer!!:-))

Atala
04. 09. 0001
Dát tip
Děkuji za vřelé přivítání... :-) O avi se neboj, mám jich ještě dost v zásobě :-)))

valerinka
02. 09. 0001
Dát tip
vítej nový člene.....jsem ráda, že jsi moji nabídku přijal a doufám, že mi nadále budeš posílat ty super avízka jako do teď......vítej Atalo!!!!!!!!!!!!!..papap valerinka Krel: juch juch:-)))

Krel
28. 08. 0001
Dát tip
tak valerinka teď na chvíli přebýrá administrování...huráááá!!!:-))

Orbi
27. 08. 0001
Dát tip
je mile byt ve spolecnosti lidi,kteri jsou stejni jako ja...

valerinka
24. 08. 0001
Dát tip
s radostí...bude mi potěšením...sice nebudu tak dobrá jako Ty, ale co na tom...budu to dělat ráda!!!

valerinka
23. 08. 0001
Dát tip
ehm ehm......nic neříkám........ehm ehm:-)))

Krel
23. 08. 0001
Dát tip
takže si to vezmeš na starosti nesmrtelná moje nejnesmrtelnější??:-))) jo na Tebe je vždycky spoleh...to jsem rád.

Krel
22. 08. 0001
Dát tip
Jelokož se teď budu stěhovat, tak budu asi měsíc bez internetu a proto se ptám, je zde někdo, kdo by chtěl na onu zmíněnou dobu vzít administrování klubu do svých ctěných a nenechavých tlapiček...kdyžtak se mi ozvěte do konce měsíce...zatím se mějte krásně. Krel

Prokletí
19. 08. 0001
Dát tip
hahaha. leckdo by ma sem šoupl celgo.... ale já su optimístama m.

Deltex
14. 08. 0001
Dát tip
Val: Já už jsem si dovolenou vyčerpal a to brutálně... takže se mnou moc nepočítej - leda, kdyby to bylo někde u Pilsen:)

valerinka
14. 08. 0001
Dát tip
no vidíš a je to tady....takhle to bude vypadat u všech ostatních:-((( já jedu směr Plzeň na konci srpna, ale končím už u Křivoklátu...takže ze srazu jak vidíš nic nebude:-(((....papap valerinka

Deltex
13. 08. 0001
Dát tip
Val: Japato?

valerinka
13. 08. 0001
Dát tip
No já se ptám! Nikdo neodpovídá a tak to asi padne. Ke všemu Krel nemá čas a blíží se konec prázdnin. Jelikož posledná týden zase nemůžu já, tak se to asi už neuskuteční. Ale kdyby jste někdo chtěl se s námi jen tak sejít(nebo jen se mnou, chi chi), tak tady je už moje čísílko na mobila: 0607/594 375........s láskou valerinka:-)

valerinka
12. 08. 0001
Dát tip
SRAZ NEBUDE!?!?!?!

Krel
03. 08. 0001
Dát tip
bylo přidáno: Na rozloučenou....od dablik008......nerýmované Den pomalu konci....od Tassian......rýmované Nejsem nic..........MOHICAN.........rýmované

Deltex
31. 07. 0001
Dát tip
Hih... O.K.

Deltex
30. 07. 0001
Dát tip
Hih, chvilinku jsem tu nebyl. Valerinko... eh možná to budu hloupej dotaz, ale kde se ta lokace srazu nachází - tedy myslím jaká známější místa tam jsou kolem, poněvadž nemám představu, jak se tam dostat... jsem otiž od Plzně...

Krel
30. 07. 0001
Dát tip
popřípadě se můžete ozvat na 0737/766572...ale radši na ten valerinčin:-)) Místo e města hostinné, okres Trutnov

valerinka
29. 07. 0001
Dát tip
noták lidičky!!! ozvěte se nějak.....na mobika: 0606/547 616 a nebo na pismaku a nebo emilem: valerie.valerie@seznam.cz ať víme na čem jsme!!! s pozdravem valerinka

Krel
26. 07. 0001
Dát tip
Hm...tak nám to tady nějak umírá:-)) ale s tím já hned něco udělám, takže vás všechny prosím, aby jste sem napsali kdy by se vám hodilo aby byl první a dozajista ne poslední klubový sraz a ze vzniklé diskuse se potom vykristalizuje nejvhodnější termín... zatím se vyjádřili, že budou určitě moci: Krel valerinka no a uznejte to už je celkem dost!?:-)) Krel

Ano, ano- po Praze by to slo, ale jinam... jen ztezi... cas je mym nejvetsim nepritelem.

Krel
23. 07. 0001
Dát tip
Sir_Waters_II: chjo.. díky za upozornění, a prosím mohl by jsi blíže specifikovat, jaká dílka mám špatně zeřazená...pošli mi to ve zprávách.dík:-)

Krel
23. 07. 0001
Dát tip
Písmenka prosby od Sira Waterse jsou přidána.

Krel
23. 07. 0001
Dát tip
Bylo přidáno: NERÝMOVANÉ Mari..........Sním Mirulka.......Otřesná nevědomost Gastarbastr.........Kalíšek a Smolné hody OSTATNÍ Celinka................Příprava na smrt

Krel
23. 07. 0001
Dát tip
Od Gastarbastra jsou to dvě dílka...hodilo mi to názvi k sobě:-(

Nens
21. 07. 0001
Dát tip
Podle mně se vůbec neřiďte, já se podřídím vám, a pak vám dám vědět jestli přijedu nebo ne, jo? No ale taky to vlastně nezáleží jenom na mně jestli budu moct přijet... ještě uvidíme... Zatím!:)

valerinka
20. 07. 0001
Dát tip
termín se brzy dozvíš......co kecám! řekni kdy to nejvíc vyhovuje Tobě a my se už přizpůsobíme!! papap Valerinka

Nens
19. 07. 0001
Dát tip
A bude to aspoň nějaká pořádná kalba??? Možná že se fakt obětuju...;-)

Krel
19. 07. 0001
Dát tip
ta největší a nejlepší...se optej valerinky:-)..věř mi, že ten sraz vejde do dějin:-)

Krel
19. 07. 0001
Dát tip
Tak a jdeme na to:-)) Přidáno bylo od: NERÝMOVANÁ affirmation...........Chuhvalec mlhy ...........Pár špatně vyložených slov Naso..........Trikrát neúspešný smutný samovrah Rengar........Každou noc RÝMOVANÉ affirmation.................Zrazena Sir_Waters_II...............Hrob Nazgul......................Ódy na smutek Gaia........................Příliš pozdě OSTATNÍ Mea........................Sbohem affirmation................Motlitba ................Koho to zajímá Smutek.....................Malá prosba SlečnaMezková..............Miláčku neber to vážně tak to bychom měli... Všechny bych vás moc poprosil aby jste se vyjádřili k zmiňovanému klubovému srazu, kdy se vám to hodí, místo je pro jednou daný...napište i když nikam jet nechcete, abychom věděli s kým můžeme alespoň trochu počítat..stejně vás překecám všechny:-)) Krel

Gaia
19. 07. 0001
Dát tip
Díky Ti Krele za přidání dílka do klubu.:-)

Gaia
19. 07. 0001
Dát tip
Díky Ti Krele za přidání dílka do klubu.:-)

valerinka
19. 07. 0001
Dát tip
nens: no jasan....jak jinak!!!:-))

Zdar lidičky... tak už jen název klubu vystihuje velkou část mého Já. A pak, ty díla... co mi "říkají čti, jen čti... zbabělče". Krele, díky-chci tě jen upozornit, že si některá rýmovaná díla dal do nerýmovaných... a pak, slíbil si přidání mé básně "Písmenka Prosby" :o), bylo to sice kdysi... ale mám to v avízech... tak zatím!

Nens
19. 07. 0001
Dát tip
TAK JO... KDYŽ TO BUDE TAKOVÁ PAŘBA JAK ŘÍKÁTE, TAK ASI MOŽNÁ PŘÍJDU, I KDYŽ TO MÁM TROCHU Z RUKY... ALE PAK MNĚ TEDA ZAJÍMÁ UŽ ASI JENOM TEN TERMÍN...

Wopi
18. 07. 0001
Dát tip
Docela se divím že v klubu depresářů nemáte Smutkovu Malou prosbu... to je přímo tresť deprese :-)

Nens
18. 07. 0001
Dát tip
Místo taky nevyhovuje... Mně by vyhovovala tak Ostrava, nebo tam někde kolem...

Krel
18. 07. 0001
Dát tip
tak pro nás taky něco objetuj:-)) příští bude u Ostravy...slibuju:-)

valerinka
18. 07. 0001
Dát tip
tak tak.........Krel má pravdu!!! mělo by se jet za zakladatelem klubu...nejni to pravda???

Krel
17. 07. 0001
Dát tip
Bylo přidáno: nerýmované Bota v kamení......autor Kitty ostatní Zvony odplaty......autor Huckleberry rýmované Život plyne.....autor Ilarion Ikarova křídla...autor Jadwiga mějte se moc krásně. Krel

Nens
16. 07. 0001
Dát tip
Tak to nemůžu :-( V tu dobu jsem pryč...

Krel
16. 07. 0001
Dát tip
ono to stejně bude až trošičku později, nebo´t má milá valerinka to zase pokazila-MRK MRK- Bylo by supr kdyby to vyšlo, takže mě taky klidně otravujte, ale radši valerinku, stejně nemá co na práci:-)) Datum se nějak dohodne...proti místu by nic nebylo?

valerinka
16. 07. 0001
Dát tip
no jo...se stane:-ú))).....stačí říct kdy a my se nějak domluvíme...vybere se termím,který bude nejvíce vyhovovat...až na poslední týden v srpnu..to je zase pryč moje maličkost, že:-)) takže dátum říkejte a my(já) to pak nějako ohodnotím........papap

valerinka
15. 07. 0001
Dát tip
Tak otázku kde lze lehko vyřešit. Krkonoše, okr. Trutnov, Hostinné a místo Bradlo. Super místo na sraz. Příroda, divočina, skály...no prostě idylka. No a kdy? Nespíše kolem 17.8.2001, protože my Bozi máme celkem nabitý program:-)))

Deltex
13. 07. 0001
Dát tip
VALERINKO, kde a kdy:o))))))))))?!

Krel
12. 07. 0001
Dát tip
Tak a jdeme na to:-)) Byla přidána tato díla: NERÝMOVANÉ Periferie.........od Tadeáška Pohled "do blba"..od Fany Sbohem a řetěz....od ARC Na kolena.........od dablik008 okrový svět.......od Hyperion Město sebevrahů...od Had RÝMOVANÉ Nech mě tu................od Jen_Lípa AA001.....................od Aloisa Balada o nešťastném půlelfovi...od Adanedhel OSTATNÍ Pastva pro oči................od B.Ezejmeni Jít smrti vstříc..............od Petula no a to by bylo! Už aby se ta dílka sama zařazovala podle data vložení... všem Vám děkuji za avízka která od některých i dostávám:-)) A nakonec ještě jedna malá věcička: s valerinkou, má pravá i levá ruka:-), jsme se takhle bavili o tom, že by nebylo na škodu uspořádat nějaký malý klubový sraz...co vy na to? Vše je zatím ve fázi spekulací a dohadů, ale myslím, že by to nebylo bad:-)) Krel

Krel
12. 07. 0001
Dát tip
dílko od B.Ezejmeni je PASTva pro oči. už na to blbě vidím:-)

Deltex
12. 07. 0001
Dát tip
Krele - s tim srazem souhlasím, jen někdy o víkendu a za bezpečných podmínek :o))))

Nens
12. 07. 0001
Dát tip
Jo, já taky souhlasím, ale podle toho kde a kdy...

valerinka
12. 07. 0001
Dát tip
mno ano......šlo by o takový malý klubový sraz...všechny dotazy týkající se místa, dátumu a ostatních věcí okolo směrujte na moji hlavu, jelikož Krel, ačkoli zakladatel klubu:-), má mnoho práce a tak nemá čas zabývat se takovýmito záležitostmi a tak zvolil mě, jako svoji pravou i levou ruku:-))...takže, jakkékoliv dotazy směřujte na mou hlavu a neotravujte s tím Krela! .........předem děkuji VALERINKA....MLASK

Krel
09. 07. 0001
Dát tip
juch:-) hned jak budu mít čas, kouknu a uvidím všem ďakujem za avízka, kteá mi posíláte..

Adanedhel
07. 07. 0001
Dát tip
Hmmm vzhledem k tomu že posledních pár měsíců mám nějak depku pořád, tak se hlásím do klubu..a nabízím i pár svojich děl.

Krel
05. 07. 0001
Dát tip
K přečtení doporučuji tyto autory: KANGI...dobré počtení a dobré myšlenky UPŘÍMNÁ...ta mě dostala, naprostá síla, číst ve světlé chvilce... přidal jsem dílo od DarkMinda Nenaplnené stretnutie / rýmované /...vřele doporučuji. Deltex: v pohodě je to Tvůj názor a já Ti ho nehodlám vymlouvat...

Deltex
05. 07. 0001
Dát tip
Krel: Chmm,kouknu na ně a řeknu jestli se mi líbí... holt jsi mě přemluvil:-)

Deltex
03. 07. 0001
Dát tip
O-ou, mezitím mě Písmák vykopl, tak mě to zobrazilo jako anonyma - ne to nebyl účel!

Anonym
02. 07. 0001
Dát tip
Krel: Chtě/nechtě s tebou musím souhlasit - jak s bodem 1, tak i s bodem 2. Ale tak to ve světě chodí. Ne, že bych měl zájem o to být v nějakém časopise, ale prostě je to tak. NEbudu ani zmiňovatdíla, která se mi líbí... Měj se fajn!

Krel
30. 06. 0001
Dát tip
Tvar je literární měsíčník, který hodlá dát výběr děl z písmáka jako svou literární přílohu.No a tom se tady rozpoutala vášnivá diskuse, jde o to, jak vlastně vybrat díla do přílohy.. 1/Podle tipů? Dle mého názoru blbost, neb tip tady dostane hlavně ten, kdo je známej a méně známá díla nikdo nečte- i když u nich mnohdy najdeme velmi kvalitní díla: viz někteřá díla u nás v klubu( a to myslím naprosto vážně) 2/podle toho jak je písmácká redakce zařadila do výběru- k tomu jsou ty samé výhrady jako k prvnímu... Mno otázka je ještě otevřená, ale myslím, že by bylo dobré, kdyby jsme jako klub prosadili nějaké dílko u nás uvedené...tímto bych vás poprosil o nějaké návrhy... Dnes vám taky zkusím poslat zprávu o tom jaká dílka jsem přidal, zkusím, neb minule mi to nějak nefakčilo a posílat to každému zvlášť je vcelku makačka, ale co bych pro vás neudělal:-)) Snad se Olda už dostane k tomu, aby se přidaná dílka zařazovala podle data přidání a ne podle abecedy: je to pak hroznej guláš... Vítám všechny podnětné i nepodnětné nápady, těch druhých bude samozřejmě víc, což? Krel

Deltex
29. 06. 0001
Dát tip
???

Krel
29. 06. 0001
Dát tip
no...moji milý..tomu říkám zajímavá diskuse...zítra se pustím do přidávání dalších děl. Jak jistě víte, poslední dobou se hovoří o výběru děl z písmáka pro přílohu časopisu tvar...pokud si o některém díle myslíte, že by se tam mělo dostat, dejte vědět... zdravím. Krel

Krel
29. 06. 0001
Dát tip
a milí se píše s i místo y...sem si všiml...:-)))

Deltex
29. 06. 0001
Dát tip
No, popravdě ani netuším čím se onen ymíněný časopis zabývá... nemohl bys mi to vysvětlit?

Aloisa
28. 06. 0001
Dát tip
OoO
\_/

clovrdik
26. 06. 0001
Dát tip
jestli chceš báseň-depku, tak doporučuju svoji Uprostřed pracovního týdne :-)

Deltex
26. 06. 0001
Dát tip
Krele... určitě se na ty doporučený dílka kouknu... zatím se měj krásně! Pa DeX

Krel
25. 06. 0001
Dát tip
dablik: díky za opravu...ve tři ráno jsem blbě viděl. A díky. Deltex: už koukám.

Deltex
25. 06. 0001
Dát tip
Hih... díky!

Deltex
21. 06. 0001
Dát tip
Juuu, Krele... to je presne pro me - spojeni nalad, ktere jsou mi blizke. Hlasim se do klubu. Kdyz tak koukni na me povidky Den Sv. Valentyna, C´est la vie a Oko za oko!

dablik008
21. 06. 0001
Dát tip
JETHRO, ne Jehro...a ten je fakt dobrej, toho doporucuju :o)) fajn klub Krele, hodne stesti, at vam to tu klape :o))

brooklyn
20. 06. 0001
Dát tip
Ahoj Krele, diky zes tu zaradil mou basnicku, ale ta depresivni neni:o), je spis touhou vnest trochu slunce do te ponurosti :o))))

Krel
20. 06. 0001
Dát tip
brooklyn:no na mě to tak zapůsobilo...a díky za tu touhu i snahu...

Krel
19. 06. 0001
Dát tip
Zdravím...dnes jenom krátce: Doporučuji k přečtení tyto autory: JEHRO...dost dobrej básník, jenom, že už dlouho nepublikuje... CAIN...deprese a zklamání..v dosti jeho dílech. VALERINKA...všechna její díla by se dala zařadit, krom čtyř, stojí za přečtení...náladová a atmosferická..číst ve světlé chvilce,jinak by to mohlo špatně skončit!! Prosím Vás všechny o spolupráci při výběru děl, které by šlo zařadit..

Jolie
19. 06. 0001
Dát tip
A jsem tu.

valerinka
16. 06. 0001
Dát tip
jo jo........moje slova:-))) víš to moc dobře:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru