Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ŠEPTANÉ SLZY

20. 10. 2021
4
11
243
Autor
Lili.

Hladil jsem ti vlasy,

v tom domě,vzpomínáš?

Ve Flandrech,

Na jaře když tály zábrany,

Čelenka z jeřabin,

ti tak slušela...

Když se večer procházím,

Vypráví mi moře,

o slaných slzách příboje,

a panen z mušlí.

Kvetou tulipány,

...a já pěním.

Oblázkový atlas,

Se mi k nohám skládá.


11 názorů

Lili.
21. 10. 2021
Dát tip

Ano je,podle mě je jakýkoliv literární pokus v dnešní době velmi cenný,potkávám jedince,kteří už jedou takříkajíc na nižší převod a i obyčejnou textovku po nich nelze přelouskat.Například jistý pán,který si teď po čtyřicítce myslí,že je mu asi 20 a neustále "machruje" a rádoby všemu rozumí,napsal sms: videl sem tě cera lidlu,pití.ne zerano zaspís prace. Překlad:potkal jsem tě včera v Lidlu a kupoval jsi si pivo.Ne že se opiješ a ráno zaspíš do práce.

Jinak "užasný" a "neodolatelný" alfa samec,všechno zná.

Ano,nejsem básník srovnatelný s mistry slova historie literatury,s velkými jmény,ale myslím,že jako ten dotyčný pán,co jsem ho uvedl,to zase až tak mizerné s psaným projevem nemám.Nepovyšuji se,jsou a budou tu lepší,o tom bez debat,jen dělám to co mě baví a naplňuje,a i když nemám mistrovské nadání,snad to není úplně zoufalé.Ale kdo ví.Posuzovat mohou jen druzí.Rozhodně zde poznávám mnoho podob talentu u mnohých autorů a to je super.


Klídem.....V Norsku je chladněji než u nás:-))))))


Lili.
21. 10. 2021
Dát tip

Pardon,to je trapný překlep...samozřejmě se omlouvám VáženÝ Aru.Děkuji.

Nicméně první ohlas úplně nejvýše je od někoho,kdo pohrdá čímkoli co sesmolím,takže to tak dobré asi nebude.Kdykoli vidím od pána "kritika" následuje pád z nebes.Nedá se nic dělat,někdo umí,jiný se učí.Nezbývá než spolykat povýšenost té osoby a opásat se nadějí,že to bude lepší.


mně se to také líbí....P.S. Aru je kluk:-)))))


Dan TM
20. 10. 2021
Dát tip Lili.

V Šeptaných slzách vnímám, že máme podobnou poetiku.


Lili.
20. 10. 2021
Dát tip

Děkuji,vážím si toho Vážená Aru.


Aru
20. 10. 2021
Dát tip Lili.

tahle se ti hodně povedla


Norsko 1
20. 10. 2021
Dát tip

Fmrc se asi zbláznilo ! Volám záchranku


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru