Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ZA BUKEM

25. 10. 2021
0
5
202
Autor
Lili.

Oči buku

nevidí listopad.

Obláček páry od úst...


5 názorů

Můra73
06. 11. 2021
Dát tip

Jak Tvé texty sleduji, bylo by škoda s haiku končit. 

Co je v haiku skutečně důležité, všímej si obyčejných věcí, ty jsou základ, ale zkoušej v té úplné obyčejnosti vysledovat zvláštní souvislosti.

Zásadní je také osobní prožitek, haiku nemá být vybásněné, ale žité.


Lili.
26. 10. 2021
Dát tip

Rozumím,chápu že když něco nezvládám,měl bych se na to už asi vykašlat,haiku je opravdu pro mistry.Nemohu si však pomoci.Sice to mívám neutříděné,roztěkané,ale ten žánr chci pořád zkoušet.Moc si cením rad,jsou nad zlato a pokusím se jich využít při tvorbě.Třeba jednou haiku vyjde.Tohoto názoru i ostatních si moc cením.Děkuji.


Gora
26. 10. 2021
Dát tip

V prvních dvou verších máš metafory - oči buku

nevidí listopad... není to, podle toho, co o této kategorii vím, haiku, spíš miniatura...

třetí verš  v pohodě - obláček páry je skutečný... jen bych jej /pokud bych psala haiku/ dala do druhého verše.


Lili.
26. 10. 2021
Dát tip

Děkuji,to je velká pocta,přesto nemohu psát,že jsem mistr haiku,to bych lhal-ani já ho neumím,což dokazuje malý pičet tipů,nebo žádné.Pořád mi tam buď něco přebývá,nebo schází.


Dan TM
26. 10. 2021
Dát tip

Pěkné. Já haiku neumím. Tak se u tebe učím :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru