Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kovidle práčat

06. 11. 2021
4
8
211
Autor
Kamamura

POZOR!!! První z pravděpodobně dlouhé řady pokusů o ryze syntetický vtip. Vstup do laboratoře jen na vlastní nebezpečí!

PROHLÁŠENÍ - při syntéze vtipu nebylo ublíženo žádnému utrakvistovi ani papeženci!

Víte, proč měli při obléhání středověkých hradů obránci výhodu tak výraznou, že obléhatelům k vítězství často nestačila ani několikanásobná přesila?

||

||

(... nespěchejte, zkuste nad tím chvíli přemýšlet, zformulujte si v hlavě svou odpověď, kterou mi můžete před dalším krokem poslat do pošty...)

||

||

(... a pokud si myslíte, že znáte správnou odbověď, nebo se dáváte poddat, označte do bloku černý řádek  níže...)

||

||

Protože obránci mohli pracovat v klidu a pohodlí z domova, zatímco obléhatelé museli být v práci od rána do večera!

 

 


8 názorů

Lili.
06. 11. 2021
Dát tip

VVV+takové to usmívající se žluté kolečko*

 

*velmi vtipný vtip plus smajlík


8hanka
06. 11. 2021
Dát tip

kedysi nás učili, že keď človek bojuje za svoje - pravdu, rodinu, územie, vlasť a....tak je to iný boj ako ten, keď ideme dobyť iných...ten prvý je so srdcom, ten druhý len pre prospech...takže aj v tom plnom nasadení za niečo/niekoho môže byť úspech obrancov


8hanka
06. 11. 2021
Dát tip

:-)

nikdy ma vojny nezaujímali, nerozumiem obrannej taktike a útokom na iných už vôbec...takže?

Výhoda opevnenia, nadhľadu a mať útočníkov ako na dlani?


Aru
06. 11. 2021
Dát tip

;-)


Kamamura
06. 11. 2021
Dát tip Aru

;-)


Aru
06. 11. 2021
Dát tip Kamamura

:-)


MilanH
06. 11. 2021
Dát tip Kamamura

:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru