Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je tam lev

02. 12. 2021
23
48
443

Jdeme si tak odpoledne z lesa, tedy já jdu celkem svižně, ale Bilbo se courá na kraji hřiště a čte si poslední novinky na čerstvém blátě.

,,Taky by to mohli znovu zasypat pískem, já už to dělat nebudu," nadávám nad obnovenou louží.

Mířím si to domů po našem vlastním chodníku, který jsme získali v restituci, ale co to je!?

,,Hele, nějaký trotl mi přes cestu postavil kůlnu!"

Rozhlížím se, co se to děje.

,,Ta paní je ale statečná. Ona asi neví, že za tím plotem je lev." Zaslechla jsem hlas nějakého děcka.

,,Jakej lev? A na co je tu to pletivo?" Připadám si jako Alenka v říši divů. 

Stojím mezi dvěma ploty a někdo za mnou zavřel nová vrata. Taková tam nikdy nebyla.

,,To se mi snad zdá, jde sem lev! Nejde, on běží! Pomóc!!!!"

To, co jsem už dlouhá léta nedokázala, je skok vysoký. A přes plot. Ale ne jako Barunka pro peříčko, já jsem skočila ,,straddlem". Tak jako kdysi, před padesáti lety, přenesla jsem se hbitě na druhou stranu.

Jsem zachráněna.

 

Čím dál tím déle mi trvá, než se proberu.

Předevčírem jsem utíkala před lumpy, co zapálili les a musela skočit do příkopu a pak se ještě plazit křovím. Od té doby mám před postelí přistýlkovou matraci.

Ono to pak tolik nebolí. Jen na hranu nočního stolku dám kus molitanu.

Ta otlučená hlava není nic moc.

 

Musím ještě potrénovat, na druhé straně postele bydlí totiž vzteklý pes :-)))


48 názorů

Tobě také nej to nej, co si budeš přát.

Na zapamatování snů jsou různé metody :-)


:):)

Já tuším, že bych se ze svých snů toho docela hodně dozvěděl, kdybych se přinutil si je ..okamžitě zapsat:)

Jinak i Tobě , Evženie, přeji vše dobré do Nového roku:) 


Děkuji a jsem polichocena :-)


Lili.
14. 12. 2021
Dát tip

To je vskutku velice zvláštní a velmi čtivé...a rovněž bezpochyby kvalitní dílo.Nezbývá než se poklonit a udělit tip.


To bylo i moje první setkání. Díky, Alenakar.


Alenakar
03. 12. 2021
Dát tip

O lvech se mi ještě nezdálo, ale o tom, že mě skoro sežrali vlci, ano. ...Možná zkušenosti z minulého  života. Třeba jsem byla Karkulkou.  Tip.


To bych taky ráda věděla. Ale určitě by nade mnou zajásal. Takových blbin mám spousty.


Co by nato asi tak řekl Sigmund Freud? 


Díky, Renato, tak to jsi mě opravdu rozesmála.


A to mám, Jamardi, ještě i parkovací místo na kousku zbylého asfaltu, heč!


Dnes, Jano, skáčí jen flop.  Prý od roku 1968.  To je zády napřed. Z postele by to asi bylo moc riskantní :-)))


 Markel, taky létám ráda. Start vyžaduje velké soustředění, ale ttn zážitek potom je nádherný. A v době, kdy nebyly žádné drohy, jsem nechápala, jak to vše mohu vidět z té výšky.


Ne jenom dneska, Luboši.


bixley
02. 12. 2021
Dát tip

Se sny není radno žertovat. :-)

To já se dnes v noci praštila o postel v bdělém stavu, byla jsem líná si rozsvítit...


Děkuji, Čudlo, dopadla jsem dobře.


Ten už, Jardo, dnes nebude. Nikdy není jisté, co se v noci stane. :-)


Na mačičky mám alergii, dievča, nevím, proč mi leze do snu.


Evženie Brambůrková
02. 12. 2021
Dát tip blacksabbath

Ha, ha, Ivi, jsou jako obložený chlebíček. Mám slíbenou síť :-)))


Jamardi
02. 12. 2021
Dát tip

Lumpům vadí, že jsi restituovala chodník? Ale fakt jsi úžasně dobrá!


vesuvanka
02. 12. 2021
Dát tip Gora

Zde jsou lvi :-))) *** Také jsem nevěděla, co je straddl (já jsem skákala jen přes švihadlo). Díky tvému komentáři to vím.


Markel
02. 12. 2021
Dát tip Gora

mám taky podobné sny, já se většinou zachraňuji létáním, ale ke stáru jde mi to startování čím dál hůř :-)) *


Kočkodan
02. 12. 2021
Dát tip Gora

Evži, ty si tady dneska nějak moc vyskakuješ...


Čudla
02. 12. 2021
Dát tip

Ještě že to dobře dopadlo. /*


revírník
02. 12. 2021
Dát tip Gora

Teď ještě pozor na vzteklého psa, co tam s tebou bydlí. Jak se jmenuje?


lev je mačička ... skús poškrabkať za uškom*


už jsi se zkusila obložit polštáři ?????


Hanko, já bych také raději ty romantické, ale ani jsem hodně zlobila, tak zbyly jen tyto.


Jo, vlk taky sliboval, Annie. To jsem zvědavá :-)


8hanka
02. 12. 2021
Dát tip Gora

akčné sny nemávam, ani ich nezávidím, mne vyhovujú moje pokojné, spomienkové, romanticko-sladké...

skákať cez plot, to by som nedala, radšej by som podala labku levovi na znak pokoja:)

*****


Hlavně se v noci bych se neměla moc obracet, Ivi,  vždycky někam spadnu a to mám velikou postel.


annnie
02. 12. 2021
Dát tip

No jen počkej, Evženie, až si přečteš zápisky z dnešní noci. Možná budeš za lva ráda :)

Tip a.


Stačí, Benetko, jestli máš lva.


Teda....a já už jsem přemýšlela...co ti poradit, kam se obrátit....abys jim to zafffčasu zatrhla:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Aru
02. 12. 2021
Dát tip

i s lampou... tak to bych tam rozhodně nesvítil jen tak zbůhdarma cizím lidem, ale jenom když bych šel okolo a po té co bych se odebral na kutě by už ani ta lampa nesvítila :D

ale stejně štrůdl je lepší, my za mýho mládí se nikam neskákalo :D

proto to říkám, když je pohyb ve snu na tobě, tak hned před vším neutíkej, ale pokecej si s tím lvem např., chjo, lidem se musí všechno vysvětlovat dvakrát, hrůza! :D


Benetka
02. 12. 2021
Dát tip

...naštěstí nemám noční stolek... :D


Děkuji, Milane.


Však se také říká, Aleši, ,,Divočina patří lvům". Někde jsem to slyšela.


Ano, Aru, Bilbo je psí Pytlík (nebo má pytlík?)

Ano, Aru, máme vlastní chodník i s lampou.

Staddle je starší styl skoku do výšky. Za mého mládí se ještě používal.

Já ve snu utíkám, lezu, bojuji i mluvím. To je takový bonus, který mi radost nedělá. :-)


MilanH
02. 12. 2021
Dát tip

:-)


Gora
02. 12. 2021
Dát tip blacksabbath

Tobě stačí jen zapisovat!!


Gábi, ve skutečnosti bych tak statečná nebyla.


Já mám, Ireno sny jako živé. :-)))


vy tam tedy máte divočinu...:o)


Aru
02. 12. 2021
Dát tip

Bilbo... Pytlík?

ty máš i vlastní chodník... takže... tam vybíráš od chodců mýtné?

straddlem... štrůdlem??

:D:D

jsi ztracenej případ, ve snu se neutíká, ve snu se analyzuje (opavil jsem si í, abych vypadal nóbl :D ) proč se děje to co se tam děje, kdybys neutíkala, třeba by ti ten lev řekl proč za tebou přišel, lidem chybí skřítčí mudrosloví, ztracený případě,... teda až na iví ;))


tento raz som ti naletela...a to zasa sen :)*


Gora
02. 12. 2021
Dát tip blacksabbath, Lenochod

Evži, chvíli jsem ti toho lva uvěřila... hezky napsané...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru