Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dáma na kolejích

06. 12. 2021
13
26
639
Autor
MilanH

 

Dáma na kolejích,

lechtivý muzikál

z prostředí

vysokoškolských

kolejí

 


26 názorů

MilanH
23. 12. 2021
Dát tip

Ano  ano velmi správně :-) a hezký den Radmilo Marie



MilanH
09. 12. 2021
Dát tip

Dobře , jak myslíš :-))) a hezký den přeji Evženie


Film to byl pěkný, ale na muzikál bych nešla. Ani kdyby mne lechtali :-)


MilanH
07. 12. 2021
Dát tip

:o)


vesuvanka
07. 12. 2021
Dát tip MilanH

Dáma z koleje se roztančila na kolejích... Vláček houkal a houkal, dámu polechtal trochu víc než bylo zdrávo... ***


To jsem si oddechl, že to není o Ivetě Bartošové...


MilanH
06. 12. 2021
Dát tip

Je to přesně , tak jak píše Zbora a hezký den :o)


MilanH
06. 12. 2021
Dát tip

Děkuji za zastavení se a tip :-) Uličný a komentář :o)


Zbora
06. 12. 2021
Dát tip MilanH

Na vysokoškolských kolejích se rozmohl nehezký nešvar. Studenti po nocích hrají deskové hry a vítěz vždy prohraného ukrutně zlechtá. 


Kamamura
06. 12. 2021
Dát tip

Majaks - jsi si jistý, že opravdu chceš ten nevinný, jednoduchý vtípek tak vehementně komplikovat? ;-DDD


Uličný
06. 12. 2021
Dát tip Kamamura, MilanH

Tak dobře no. Jsou to kolejnice a nekonečno není nekonečno. Vidíš, že na tom není nic k chápání.


Uličný
06. 12. 2021
Dát tip Kamamura

Majaksi já ti to vysvětlím lépe. Koleje jsou dvě, rovnoběžné a někde v nekonečnu, někde v nekonečnu ....................


bixley
06. 12. 2021
Dát tip Kamamura

Snad z něho nebudou diváci úplně vykolejení...


Prosecký
06. 12. 2021
Dát tip Kamamura

Zásadním nedostatkem tohoto díla je absence vizuálního doprovodu. 


MilanH
06. 12. 2021
Dát tip Kamamura

Pořádně si to rozmyslím a dám vysvětlení :-) Lucko a hezký den preji


MilanH
06. 12. 2021
Dát tip Kamamura

Dobře budu souhlasit:-) Alenakar a hezký den preji


MilanH
06. 12. 2021
Dát tip Kamamura

Tak nějak to bylo Kočkodane :-) a hezký den přeji:-)


Kamamura
06. 12. 2021
Dát tip MilanH

Tato báseň je, Majaksi, založená na takzvané metonymii, neboli na slovu, které může označovat dvě naprosto odlišné věci, v tomto případě koleje ve významu "kovová konstrukce, po které jezdí vlaky", a koleje ve významu "ubytovna pro vysokoškolské studenty" (pozor - neplést s metaforou, ale na ty je odbornice jistá klasička vázaného verše! Metaforu neplést z přirovnáním, rozdíl ti nejlépe vysvětlí redaktor Radovan!) V angličtině se žertovné metonymie často označují slovem "pun" (pozor, neplést s "bun", to je houska!), ačkoliv se zdá, že existují akademici, které mezi nimi vidí rozdíly, i když je to podle jejich vlastního abstraktu jejich vlastní studie dosud jen velmi málo probádaná oblast. Jasné?


Lucka98
06. 12. 2021
Dát tip MilanH

Vtipné - koleje, koleje, myslím, že to chápu!


Alenakar
06. 12. 2021
Dát tip MilanH

Jen jedna dáma na kolejích? Byls vůbec někdy na kolejích? Já bych dnešní lechtivý muzikál spíše nazvala "Dámská jízda na kolejích". Tip.


Kočkodan
06. 12. 2021
Dát tip MilanH

 

Dáma na kolejích – veselohra o tom, jak dovedlo psychicky labilní tchyni několik drobných rýpnutí jejího zetě k sebevraždě.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru