Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

druhá adventní

07. 12. 2021
11
9
299
Autor
Marcela.K.

Prokašlali jsme se do druhé adventní neděle.

Sláva! Cítím vanilku, ořechy.. šampón...

Myju si hlavu a přemýšlím, kam jít na větvičky. Tis vedle terasy se krčí ve sněhu. Ještě tak rok a pak snad už bude stát zato ozdobit mu větvičky. Ne, ten stříhat nemůžu. 

Mahonie taky vzala za své, když jsme na jaře měnili plot. Pár lístků stejně utrhnu alespoň do svícnu na hřbitov...ještě že sníh přikryl náhrobek. Nemohla jsem jít mamince ani uklidit. Radek jen posbíral vázy a květináče se zmrzlými růžemi a chryzantémami. 

Stojím v koupelně u zrcadla. Od té doby, co jsem se vykašlala i na melíry, jsem ji víc podobná. Dívám se do očí svý mámy. 

Vím, že se nezlobí. Ví, že až to zvládnu, dojdu za ní...


9 názorů

Lili.
01. 01. 2022
Dát tip

Druhá,ale přece první.Krásné.


Marcela.K.
13. 12. 2021
Dát tip

Štírko, takový komentář... díky moc.


Štírka
13. 12. 2021
Dát tip

Nelze nic dodat... cokoli z hloubi duše nepotřebuje koment... T***


Marcela.K.
09. 12. 2021
Dát tip

Evženie, mě rozhodně ne. Trpím totiž musofobií.

Jinak mám ale šedivou barvu dost ráda a ještě víc, když je světlá, promelírovaná bílou do stříbrna ;-)


Tak nějak je to i u nás. A barvit vlasy? Myší šeď uklidňuje :-)


Markel
08. 12. 2021
Dát tip

můj šáleček *


Marcela.K.
08. 12. 2021
Dát tip

Jani, na ty jsem se vykašlala už po první vlně - proč se dočteš v moji " Osvícená" :-)

 


Janina6
08. 12. 2021
Dát tip

Ta "přesná stručnost" ti moc sluší.

Jestli to správně chápu, tak přeju brzké uzdravení! To musel být teda kašel, když ses vykašlala i na melíry .-) Srandičkuju, abych zakryla dojetí. 


Benetka
07. 12. 2021
Dát tip

Dojdu za ní...

Já taky. ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru