Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nastokrát

09. 12. 2021
8
11
341
Autor
Lucka98

I kdyby si mi nastokrát

po jídle říkal: "Mám tě rád",

i kdyby z pražských Vinohrad

vyrašil náhle k Nebi sad,

i kdyby se tvůj prstoklad,

za šera někam neodkrad...

....

...byl by to zápor, anebo klad?!


11 názorů

a2a2a
17. 12. 2021
Dát tip

Text se stal obětí tvé snahy o vázaný verš za každou cenu,  dva veršíky se mi líbí, se sadem a prstokladem, ale v závěru ...proč klad? Kdybys ukončila slovem zápor a třeba s otazníkem, vůbec by to provázanost básně nepokazilo a naopak by konec byl otevřenější a překvapivější.


Lami
17. 12. 2021
Dát tip

Nemohlo by být jen - nebo -  , místo anebo?


Lucka98
11. 12. 2021
Dát tip

No a neříká se snad, že láska prochází žaludkem?


Lucka98
10. 12. 2021
Dát tip

Díky, Aleno, tvoje přízeň mi udělala radost. 


Lucka98
10. 12. 2021
Dát tip

Jsem rád, že se ti básnička líbí, Majaksi. Připadáš mi hodně přísný, ale těší mě, že dokážeš ocenit zajímavej verš. I mě samotnou překvapilo, co to vlastně píšu, mělo to být původně o lásce, ale pak mi to přišlo tak zajímavý, že jsem to nesmazala a nechala to, jak to je. I když to opravdu moc o lásce není, ale co s tím?


Alenakar
10. 12. 2021
Dát tip

Co je zápor a co je klad opravdu není na první pohled jasné. Často se časem obrátí klad v zápor a naopak. Tip.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru