Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VSTŘÍC

12. 12. 2021
14
14
374
Autor
Dan TM

VSTŘÍC

 

Kudy jít,

abychom se neminuli, příteli?

 

Z chodeb ideových labyrintů

na okraji smutného sídliště,

za opuštěným hřištěm rzivých branek

 

Až do Jezerní kotliny

Až za okraj světa,

trpícího pandemií zploštělých emocí

Až do dětství…


14 názorů

Lili.
21. 12. 2021
Dát tip

Procítěné dílo.Tip.


annnie
14. 12. 2021
Dát tip

Taky jsem si na pár let "musela" zakázat emoce. Ale - tomu bys nevěřil :) :) :) - nějak se ukázalo, že ony si vskrytu bublaly mnohem víc, než když jsem je byla ochotná brát na vědomí. A pak ten gejzír!!!

Ale ano, já taky rozumím. Vlastně asi říkáme jinými slovy skoro to samé :)

Měj krásnej den a.


Pompa, gesta, jinak řídká substance. Doporučuji zahustit poctivějším přístupem jak vlastní tvorbě, tak k sobě samému (vyjde to nastejno). 


Dan TM
13. 12. 2021
Dát tip Jarmila_Maršálová

annnie - jo, rozumím. Jde o úhel pohledu. Vnímám kolem sebe dost lidí, kteří, aby přežili, aby se obrnili a aby je tolik okolí nezraňovalo, vypnou emoce. Nebo možná spíše jejich únava...

Dětsví jsem měl nádherné a tak se k němu v myšlenkách často vracím. Ale jsem hodně emotivní člověk a jistě i moje dětství bylo takové. Ale neoponuji - chápu to tak, že si "povídáme". Rozumím tomu, co jsi napsala.


annnie
13. 12. 2021
Dát tip

Myslíš, že svět trpí zploštělými emocemi??? O tom bych pochybovala. Emocí vidím proudy všude okolo sebe, a připadají mi dost plnotučné :) Spíš bych řekla, že lidé trpí tím, že nedokážou své emoce propojit s myšlením a vůlí a svou vlastní spiritualitou (často velmi dobře ukrytou před nimi samými)...

A pokud jde o dětství, to si nijak nemaluju. To moje bylo plné všelijakých emocí...


Dan TM
13. 12. 2021
Dát tip

Markel - díky!


Dan TM
13. 12. 2021
Dát tip

Benetka - to neznám! Musím vyhledat :) Díky!


Dan TM
13. 12. 2021
Dát tip

Zbora - já vím, že k tomu mentorování mám sklony. Při vlastní autocenzuře vždy s hrůzou zjistím, jak moc to mám v sobě... Takže o tom vím... O to víc mne potěšila tvá slova...


Dan TM
13. 12. 2021
Dát tip

Marcela.K. - ano, ty "foglarovské" zmínky jsou jakýmsi odkazem na dětství a touhu po určitých (sněných, nikoli reálných) ideálech...


Markel
12. 12. 2021
Dát tip

*


Janina6
12. 12. 2021
Dát tip Dan TM, Gora

Jedno kudy... sraz je v chatě v Jezerní kotlině.


Benetka
12. 12. 2021
Dát tip

Mně to okamžitě evokovalo Vlastu Redla a jeho text Příteli...


Zbora
12. 12. 2021
Dát tip

Mně se ten trochu mentorský tón kupodivu docela zamlouvá. Tady to sedí. Ze závěru opravdu zamrazí. 


Marcela.K.
12. 12. 2021
Dát tip Dan TM

...až k Bobří řece :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru