Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen dojem

18. 12. 2021
13
8
300
Autor
Lami

 

 

 

 

Na nočním stolku u postele

leží sbírka milostných básní.

V nich ženy jsou spíš posmutnělé

a muži jenom občas krásní.

Na nočním stolku v almanachu,

než jako Fénix vzlétnou z prachu,

vystaví mužům účty z vin

královny slz a ostružin.

 

 

 

 


8 názorů

Lami
23. 12. 2021
Dát tip

Janina6 - Byl jsem překvapen (příjemně) tou rozsáhlostí.Občas zašátrám a otevřu.Vracím se.Je to milé čtení.Ne tedy úplně vše, většinou je to však hezké čtení.


Janina6
21. 12. 2021
Dát tip Lami

On už ten název almanachu napovídá, že to asi nebude moc veselé čtení... Ale dá se tam najít několik opravdu talentovaných autorek. (Teď teda nemyslím sebe :-) - ty veršíky, kterými jsem tam přispěla, byly ještě hodně začátečnické.) Je to tak objemný svazek, že se v něm dá listovat hodně dlouho a je to pestré listování.


Alenakar
21. 12. 2021
Dát tip

Královny slz a ostružin...

Ne všechny ženy jsou takové. Některé bývají i tím krkem, který otáčí hlavou rodiny. Tuším G.B.Shaw napsal, že největší předností mnoha mužů je jejich žena.           Tip.


Lami
19. 12. 2021
Dát tip

Všem velice děkuji.Je to můj, zcela osobní, dojem z přečtení.Bylo by zajímavé porovnat tuto knihu s almanachem mužské milostné poezie, kdyby takový vznikl.Nebo existuje a nevím o něm?


Ellisee
19. 12. 2021
Dát tip Lami

Fajn


Moc hezké.


Lami
18. 12. 2021
Dát tip

Jak to, já ji koupil před čtvrt rokem?Takže v prodeji jistě je.


Lili.
18. 12. 2021
Dát tip Lami

Sbírka Královny slz a ostružin,to je sbírka s velkým "S".

Bohužel ji nemám:-(


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru