Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hypotéční hypotéza

16. 01. 2022
12
6
282
Autor
Kamamura

 

    

      

     

         

                

 Kvůli krtčímu miminu 

    půjčil si krtek s krticí   

      na samostatnou krtinu.      

                                          

                                                   


6 názorů

Al Jal Úd
18. 01. 2022
Dát tip

Prima :D


Nami 99
16. 01. 2022
Dát tip Al Jal Úd

Když krtek šlápnul na minu,

krtice odešla k jinýmu.

(Jsou na životním minimu.)


Kamamura
16. 01. 2022
Dát tip

Já mám, pane Bačkovský, kategorický problém s kategorií "Blbůstky" kvůli pejorativní konotaci vůči dadaismu, jehož se cítím být stoupencem. 

Navrhuji Vám tímto, se vší patřičnou úctou, samozřejmě, abyste se spolu s ostatními redaktory zvážili reorganizaci existujících kategorií (alespoň tak, aby to odpovídalo oficiální taxonomii uměleckých žánrů), a vytvořili pro dadaismus samostatnou a plnohodnotnou kategorii. 

Do té doby, pokud laskavě dovolíte, budu řadit svou smrtelně vážně míněnou dadaistickou tvrobu mezi "Hříčky", a nikoliv mezi "Blbůstky". 

Děkuji Vám uctivě za zvážení mého stanoviska, a přeji Vám hodně hloubky, přiměřeně délky a co nejméně šířky do mrazivého lednového počasí. 

S úctou Váš oddaný

Yoshiro Kamamura


Bačkovský
16. 01. 2022
Dát tip

Jako redaktor doporučuji přeřadit do blbůstek.


annnie
16. 01. 2022
Dát tip Al Jal Úd

Byla to výhodná nabídka: úrok je jen 5 žížal měsíčně. Tip a.


Norsko 1
16. 01. 2022
Dát tip

Fajn dílo. Krtky beru


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru