Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Epigramy.

02. 02. 2022
9
8
284
Autor
Wojta

Ahoj, zasílám povolený příděl 5 ks/měs, rubriku Epigrany  jsem nenašel. Wojta.

KRÉDO.

Ve znamení své tvrdé lebky,

vždycky vzpurně.

Od kolébky

k urně!

MORÁLNÍ.

Nejvíc klesne v ceně,

muž, co hledá u žen, 

to, co vlatní ženě, 

zůstal navždy dlužen.

INZERÁT.

Ambicióznímu muži,

prodám hroší kůži.

Celkem zachovalá,

Zn.: je mi malá.

POZNATEK.

Oslí proslovy,

osla osloví.

NESMRTELNÍ UMÍRAJÍ MLADÍ.


8 názorů

Alenakar
03. 02. 2022
Dát tip

Jen někteří nesmrtelní umírají mladí. Třeba mí oblíbenci Lermontov a Hlaváček. Ale jiní nesmrtelní umírají velmi staří. Podle některých pramenů se Tizian (Tiziano Vecellio) dožil stovky. Takže - je to jak kdy. Tip.


Kamamura
03. 02. 2022
Dát tip

Hele, já také nějaké epigramy mám, prosazuji kategorii "Dadaismus" a "Politickou, vážně míněnou prózu a poezii", protože si myslím, že angažovanou tvorbu nelze zamést pod koberec, jak si to někteří místní myslí. Dnes jdu do hospody s jedním místním redaktorem, který mi slíbil, že se pokusí kategorii "Dadaismus" prosadit, tak zmíním i "Epigramy", ať to máme při jednom. Osobně pořád nechápu, proč písmácké kategorie nekopírují oficiální taxonomii uměleckých žánrů, a proč tu máme takové amtérské podivnosti jako "Blbůstky". Nechci psát blbůstky, jsem humorista, který se bere smrtelně vážně!!!

Spojme proto své síly, protože jak kdosi kdysi řekl, ztratit můžeme jen své okovy!

// Rant over!


Wojta
03. 02. 2022
Dát tip

Zdravím, chtěl jsem si z lenosti ušetřit čas, zasláním celého souboru najednou. Díky za uvítanou a nešetřete mně, protože skutečnou  kritikou mého díla bude, až Vás já, budu muset pouze chválit. Děkuji  Wojta.


annnie
02. 02. 2022
Dát tip

Dobrá práce! Tip a žij tu s námi blaze a.


Alegna
02. 02. 2022
Dát tip

taky vítám, myslím, že do kategorie aforismů dílo padne dobře...

pokud dáš pět kousků do jednoho vloženého díla, tak je jen jedno, vložit jich můžeš kolik chceš, ale do doporučených děl jen pět za něsíc ... snad jsem to napsala správně :)


Janina6
02. 02. 2022
Dát tip

Dost dobré!


aleš-novák
02. 02. 2022
Dát tip Wojta

vítej...

kategorie epigramy tu není, na tu má autorská práva K.H.Borovský...:o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru