Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Shnije

08. 02. 2022
2
6
187
Autor
DeOnka

Jít nebo kráčet,

točit se v kole,

smích někdy pláče,

člověk je dole.

 

Nebe je nahoře,

a horské vrcholky,

skrývají svá hoře,

někdy i pahorky.

 

Kouřové signály,

cihlových komínů,

valí své příběhy,

tak trochu nad míru.

 

Životní prostředí,

z ramene galaxie,

jednou si odplivne,

a shnije.

 

 


6 názorů

DeOnka
15. 02. 2022
Dát tip

Jsem velmi zvědavá, zda Vás osloví můj nejnovější pokus o volný verš:-)....ačkoliv si nejsem jistá,co přesně to znamená, šla jsem na to čistě intuitivně a budu ráda za Vaši reakci:-).

Ella

 


DeOnka
15. 02. 2022
Dát tip

Zdravím Radovane,

Přísné kritiky se nebojím vůbec, naopak ji uvítám s radostí:-),nepovažuji se za znalce stylu a nejsem ani natolik znalá věci ,abych o tom mohla do hloubky debatovat. Mám ale srdce básníka a každá kritika mě trochu přibližuje s těmi, kdo jsou uhněteni ze stejné hlíny.

(chci tím říct, že si velmi vážím Vaší zpětné vazby a děkuji za ni:-))


Míšo,

i když vázaný verš zařadíš do kategorie volný verš, nenastane to, že by tvé rýmy a rytmus nebyly posuzovány. Budou, a pokud to bude mizerné, sklidíš přísnou kritiku.

Volný verš je úplně něco jiného. Není to kostrbaté, málo nebo špatně zrýmované a zrytmizované dílo. Padají v něm všechny vazby a důraz je kladen jen na esteticku a sdělení. Takže se klidně odvaž a svoje verše rozvaž.


DeOnka
08. 02. 2022
Dát tip

Ahoj, děkuji za komentář.


Lili.
08. 02. 2022
Dát tip

Jednou ano...ovšem tyto verše neshnijí, solidní počin. Taková vizuální báseň.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru