Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mým milým literárním (ne)přátelům

13. 02. 2022
5
19
352
Autor
Kamamura

Rozmilí mí drazí literární (ne)přátelé!


Pokud existuje způsob, jak se hádat a nerozumět si, musí (logicky vzato) nutně existovat i způsob, jak se nehádat a rozumět si, n'cest pas?

Nevertheless, whichever way you prefer, it's fine by me, since it's all part of the Game...

Sonnin yoreba monju no chie.

 


19 názorů

Gora
16. 02. 2022
Dát tip

Tipování není programové. Jen mi prostě vadí, když zesměšňuješ, podceňuješ a urážíš své oponenty, a proto se k nim přidám. Aby věděli, že to ostatním není jedno.

K poslednímu výroku K3 bych přidala jen jedno - uvozovky u slova "duchaplnými".

To je vše a osvoj si prosím zvyk slušných autorů - když se o někom zmiňuješ, zašli mu avízo, ano?


Kamamura
15. 02. 2022
Dát tip

Co ty, Goro, nechceš místo programového tipování lidí, kteří se mnou nesouhlasí, statečně vystoupit vpřed, a říct také, co si myslíš? Třeba budeš úspěšnější než tady tvůj soukmenovec "k3". Sice tuším, co mi chtěl vlastně sdělit, ale zajímalo by mě, jestli má na vlastní názory stejný nebo odlišný názor v porovnání se mnou. Fakt mě to zajímá. 


Kamamura
15. 02. 2022
Dát tip

k3 - Zajímavé. Nepotřebuješ komentovat sáhodlouze, ale už jsi vyplýtval tři špatně stylizované "hlášky" na situaci, kde by stačila jedna. Je ti jedno, co si pod tvou vágní mlhou představím, ale přesto ji potřebuješ dál a dál vysvětlovat. Nepřipadáš sám sobě trochu komický?  


K3
15. 02. 2022
Dát tip Gora

Ber to jako můj názor, nic víc. Já ho nepotřebuju komentovat sáhodlouhými duchaplnými traktáty. Co si za ním představíš ty, je tvoje věc.


Kamamura
15. 02. 2022
Dát tip

k3 - A jak přesně je? Mě to připadá, že tvůj výrok je téměř úplně významuprostý, což naznačuje i fakt, že jeho negace je podobně vágní. Nicméně skvělá zvuková kulisa, skoro tak dobrá, jako přežvykující tapír. 


K3
15. 02. 2022
Dát tip

Můžeš ho brát jen tak, jak je, ne jinak.


Kamamura
15. 02. 2022
Dát tip

frk - dost dobrý!


Aru
14. 02. 2022
Dát tip

k vatikánismu? za předpokladu, že  by můj otec byl biskup, nebo kardinál a nabízelo by se mi jeho místo s titulem, tak asi ano :D:D


Kamamura
14. 02. 2022
Dát tip

K3 - Mám tvůj výrok chápat tak, že celý institut (ne)přátelství je jen svéráznou formou sociální onanie?


K3
14. 02. 2022
Dát tip Gora

Přátelé i nepřátelé si vštšinou děláme sami.


Kamamura
14. 02. 2022
Dát tip

Aru - byl bys kvůli tomu ochoten konvertovat?


Aru
14. 02. 2022
Dát tip

nevím jak ty, ale umět latinsky, tak popíjím mešní víno ve Vatikánu z kardinálského úřadu :D


Kamamura
14. 02. 2022
Dát tip

Aru - náhodou rozumím skoro všemu bez Googlování, a to neumím francouzsky (jen pár frází jsem pochytil od Hercula Poirota, mého oblíbeného detektiva). Taková je síla cizích jazyků - jakmile umíš aspoň jeden z dané jazykové skupiny, rozumíš pasivně trochu i těm ostatním. Pokud umíš aspoň trochu latinsky, máš vyhráno!


Aru
14. 02. 2022
Dát tip

ještě bys mohl před literární dát: "(ne)" ;))

Oh, Kamamura, oui, c'est vrai, pensez-vous que tout le monde va comprendre votre défi? mais c'est un geste gentil de la part d'un noble chevalier. ;)

 


Al Jal Úd
14. 02. 2022
Dát tip

Pravdu díš :D 


Lili.
14. 02. 2022
Dát tip

Prawda prawdoucie.


Lili.
14. 02. 2022
Dát tip

Prawda prawdoucie.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru