Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kyberaugmentace lesní zvěře

16. 02. 2022
7
10
226
Autor
Kamamura

"O výsledku budoucích válečných konfliktů bude rozhodovat vzdušná převaha!" - nějaký generál kdysi dávno

Hovado vyhnal myslivec

do stepi, jež postrádá keř i strom.

vítězsví zdá se být jistá věc:

chybí skrýš stromů i krmelec.

 

Tu ras ten strnul v mžiku tom;

jak kometa shůry padá hovadron!


10 názorů

Kamamura
17. 02. 2022
Dát tip

Přesně - vidíš, Ollie, pokud se nemýlím, ten citát tady od kolegy nade mnou pochází původně od Wericha. A to byl PAN básník...


Al Jal Úd
17. 02. 2022
Dát tip Kamamura

Hodně vtipné hovado boží! 

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest...


cassy
17. 02. 2022
Dát tip

velice povedené...vtip a břit...


Lili.
17. 02. 2022
Dát tip

Aj to božie howado už fušuje do wýpočetniech strojów...zdá sa, že jediný, ktož je tu za wola, jsem opiet já.


Kamamura
16. 02. 2022
Dát tip Benetka

Naopak, milá Ollie, "hovado" je super básnické, okopíroval jsem to od Mistra Váchala, v jehož Krvavém románu "pěje chválu ku slávě stvořitele veškeré polní i pernaté hovado". Kromě toho, že to slovo zdegenerovalo v moderním slangu na vulgarismus, se jedná o archaické synonymum slova "zvíře" používané právě v básních a starých textech. 

Rozloučím se tedy citátem z velikého Vladimíra Uljanova, který je dnes znám spíše pod "alternickem" V. I. Lenin: "Učit se, učit se, učit se!"


Kamamura
16. 02. 2022
Dát tip

Norsko 1 - vyloženě rytmická záležitost, viz moje nekonečná debata s kdekým na tomto serveru. 


Norsko 1
16. 02. 2022
Dát tip

Tu ras ten strnul v mžiku tom, ó, jak básnické :-)


Benetka
16. 02. 2022
Dát tip

Vtipné! :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru