Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Všichni jděte do haje

28. 05. 2002
2
1
1505
Autor
debil

Debilní idioti jsou tady,

mentální maj asi vady.

Samý literární kokoti,

píšou píčoviny, jak roboti.

Já prdel docela z nich mám,

ale naštěstí žádný takovýho mrda neznám.

Nejradši bych je do prdele nakopal

a pod kytky zakopal.

Ale myslim, že by to bylo málo,

a proto by určitě za to stálo,

rozpárat jim střívka

a nabodnout je na dřívka. KONEC


1 názor

tyhle lidi ještě nevyhynuli? :D:D:D aha

K_Anče
29. 10. 2005
Dát tip
no tak tohle je úplná hymna klubu, bych řekla

Čumák
31. 03. 2003
Dát tip
jdu zvracet...

:o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Nuitík
02. 06. 2002
Dát tip
konečně mi to někdo řekl .....:o)))))))))

Gorgona
29. 05. 2002
Dát tip
Olda:No já bych ho snad taky ani neblokovala. Wicana má pravdu... Ostatní :No, třeba z něj ještě něco kloudnýho vypadne:) - krom toho - v jednom zlomku má docela i pravdu - i když svým dílkem tu pravdu akorát vyvyšuje. Je to dvouverší: "Samý literární kokoti, píšou píčoviny, jak roboti." - řekla bych to trošku jinak - některá dílka jsou fakt mizerná. Mnohdy by se zdálo, že člověk napsal dílo jen proto, aby něco napsal anebo naopak píše tak moc, že už jeho díla ztrácejí myšlenku (prostě roboti).I já mám ve své tvorbě pár takových, za který bych se mohla stydět. Nicméně od toho jsou kritiky, aby člověk mohl říct svůj názor na to dílo a autor se pak může přizpůsobit, změnit server, styl, trošku se nad svým dílem pozastavit, více promyslet anebo popř. dobrovolně odejít - najít se - proč je hned vraždit že?

Aki
29. 05. 2002
Dát tip
A já si zase myslím, že Olda udělal dobře. A navíc, on je táta tady toho všeho, tak na to má právo, ne? Každej má o svým dítku nějaký představy a když se někdo chová takhle, proč ho neposlat tam, kam patří - do prdele... Tenhle debil sem nepřišel, aby si čet básničky nebo nějaký napsal, přišel jen plivat a urážet. Pokud se mu tady něco nelíbí, nemusí sem přece chodit, když si libuje v prasárnách, pornostránek je na netu dost... Prostě souhlasím se zablokováním a howg @ki

Carodej
29. 05. 2002
Dát tip
Aki má pravdu, ale Gorgona taky.

Qwert
29. 05. 2002
Dát tip
Olda MÁ pravdu a dobře udělal. Ačkoliv mnohým z nás možná naskočí při slově "censura" a "represe" husí kůže (podle druhu), proč se nechat tyranizovat ve jménu demokracie a volnosti??? Překročí-li někdo určitou hranici a zasáhne-li do cítění jiných, je potřeba dát jasně najevo, že takhle NE! Proč bych si měla nechat líbit čísi prasárničky na Pokecu? Já vím, že je můžu ignorovat, ale není to ustupování násilí? Úmyslně volím silná a patetická slova, protože se nechci dočkat okamžiku, kdy se tady na Písmáku rozbují neeliminovatelné nechutnosti. Proto díky Oldo.

Vio
29. 05. 2002
Dát tip
Nezapomínejme, že Písmák je Oldův majetek a má tudíž plné právo udělat to, co udělal. Stojím za ním. S úctou Violator

Gorgona
29. 05. 2002
Dát tip
Já neříkám, že na to Olda nemá právo, to určitě má. Jen jsem chtěla dát "debilovi, Lordovi" ještě šanci až se trochu uklidní. Když už mluvíme o násilí - když támhle nějakej magor někomu rozbije hubu, tak ho taky daj (a někdy ne) na nějakej čas do chládku s tím, že se třeba polepší nebo byste ho hned zastřelili? On se teda stejně většinou nepolepší, ale někdy jo. Jde o to, PROČ tomu dotyčnýmu rozbil hubu!! Jenže k tomu by se měl (v tomto případě) vyjádřit autor sám.

papouch
29. 05. 2002
Dát tip
Stojím za Viouem!! (řaďte se do fronty, nedělejte zmatek a nepředbíhejte! :-))

myrinda
29. 05. 2002
Dát tip
stojim za papouchem :-)))

Qwert
29. 05. 2002
Dát tip
Stojím za Oldou a dělám dobře, páč je vyšší. Taxe nebojim. :))

malar
29. 05. 2002
Dát tip
Myslím si, že zablokování přístupu vůbec nic neřeší. Olda na to jistě právo má. Takže debile či Lorde, sbohem, debyle či Larde, vítám Tě.

Aki
29. 05. 2002
Dát tip
malar: když Olda blokne IP, taxe sem ten debyl ani nedostane... :o) leda nějakej úplně jinej magor z jinýho počítače :o) tak mě ale napadá, že pokud se přihlašuje třeba ze školy, jiný lidi se sem z toho počítače už nedostanou taky... má to svý pro a proti... ale stejně stojím ve frontě... papouch: ti povím, ty nejseš pták, ale kůň :o))) tvoje kritiky já prostě miluju :o)

papouch
29. 05. 2002
Dát tip
Qwert.: řexem NEPŘEDBÍHAT !!!!! Za Oldou stojí Vio, za Viem já a za mnou myrinda! Ty si stoupni za myrindu a nedělej pupínky! :-)) Aki.: nejsem kůnj, kůnj má véélikou hlavu a žlutý zuby :-))

Aki
29. 05. 2002
Dát tip
papouch: tak to mu teda povím, za chvíli si na jednoho jdu sednout... :o) esi mě shodí, je to na tobě :o)) a když teda chceš, tak dobře, nejsi kůň, ale želva. ta je bezzubá a hlavu má mrňavou, vyhovuje? :o))

papouch
29. 05. 2002
Dát tip
já se koně bóójim, neb jsem maličkáá..! A žleva taky nésu, užs viděl želvu s péřim? A se zobákem? :-))

Lord
28. 05. 2002
Dát tip
myslim si že to je hodně dobrý.........fakt krutý

Qwert
28. 05. 2002
Dát tip
nic proti volnosti slova, ale určitý hranice by měly/mohly bejt... co třeba elementární slušnost?

Aki
28. 05. 2002
Dát tip
máš fakt výstižnej nick, debile :o)

Gorgona
28. 05. 2002
Dát tip
A to bys udělal i se sebou? Takový harakiry ... přijdu se podívat:)

Carodej
28. 05. 2002
Dát tip
Autor hodný svého jména:))))))

rainman
28. 05. 2002
Dát tip
debile, nejspíš sis spletl stránky, tohle patří jinam :-)

siti
28. 05. 2002
Dát tip
nepíše se zmrd, místo mrd? Rým teda nějak znamenitej neni - vše nějak odpovídá autorově přezdívce. Napadá mě jen, jestli nemá pravdu, když mu ještě k tomu DÍlu píšu ,,kritiku,,.

Olda
28. 05. 2002
Dát tip
Na základě nepřijatelného chování zablokována IP adresa 194.228.47.231 (nick debil,Lord)

rainman
28. 05. 2002
Dát tip
díky, Oldo

Olda
28. 05. 2002
Dát tip
to je nutnost ;-{

Armand
28. 05. 2002
Dát tip
Olda a ostatní: k čemu ten křik... jeden debil víc nebo míň.... já bych ho neblokoval... ať si ho někdo přečte, jestli chce... nechme mu právo se vyjádřit :)

Ghatotkacza
28. 05. 2002
Dát tip
...zavrhovat někoho pro to že je pouze idiot a neumí se bouřit jinak?!... ..je to zbytečná represe... --ač je takovej jakej je...vy máte svoje pískoviště tak si ho zavírejte před kym chcete!.. ať hoří! s lsákou julian

Ghatotkacza
28. 05. 2002
Dát tip
-a tip za to jaký je to hovado-*

Gastarbajtr
28. 05. 2002
Dát tip
je to holt debil

Litochowitz
28. 05. 2002
Dát tip
jo, slušný dílo.......o lecčems vypovídá

Wicana
28. 05. 2002
Dát tip
ještě že nerozumím lidské řeči ;--) ať to smaže čas, a déšť a lučavka královská

JRR
28. 05. 2002
Dát tip
Wica: Jojo, souhlasím:o) Ale když už sem tu, tak autorovi napíšu aspoň kritiku;-) 1. Rytmus: Skřípe, zmatený, nesedí 2. Rýmy: No, jsou tam, ale profesionál to asi nebude... Místy jen srýmované, s ještě mělčím smyslem, než ve zbytku... 3. Myšlenka, či co...: Proč to vlastně píšeš? Abys dokázal, že Písmák není úplně tolerantní, či aby ses předvedl? Jestli pro to první, tak... žádnej rozumnej autor poezie tohle nenapíše, resp. tohle není literární dílo-> nemá to tu co dělat. A jestli z toho druhého důvodu... Tak to Tě lituju. Howk;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru