Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prodavačka pozoruje zákazníky

20. 02. 2022
14
11
375
Autor
Eilu

Tento muž

replika staré zbraně

Tato žena

stíhačka na jasném nebi

Babička mladice 

nakupuje tyrkys

do páru se svou duší

Hned vedle

staří utahaní mladí manželé

A tam 

on si ji hýčká

jako květinu

Ona má ale

mnoho trnů

Konečně dva

co tu nejsou jen pro bolest

Připluli

na své velké posteli

a rozdali

všem dárky


11 názorů

Kočkodan
10. 03. 2022
Dát tip Benetka

Bene, nedivím se ti, pobrání nebylo v lidských silách. Odchylku sedmi měsíců má na triku asi špatná spolupráce mozku a prstu. Či naopak dobrá kooperace alzheimera a parkinsona. Jen čert přesně ví...

Ale jako charakter amatér se neuchýlím k nepříliš pravdivému vysvětlení, že jsem se prostě jen nešťastně dotknul vedlejší klávesy. Za chvilkový pocit zmatku se ti bez váhání omlouvám.

P. S. Pozoruji, že pozorně pročítáš komentáře. (smajlík)


Benetka
10. 03. 2022
Dát tip

Hezké!

A Kočko! Jsem zcela výjimečně s Tebou za jedna! Akorát jsem teda tak ňák nepobral to Tvoje září...? Asi su mimoň.


ysslandia
23. 02. 2022
Dát tip

Celkom svieža zmena po nánose ťažkopádnych foriem,pre mňa civilné a fresh...


Alenakar
21. 02. 2022
Dát tip

Třeba se staneš dalším pouličním básníkem.  ...Tak vítej mezi námi. Já kdysi psala pouliční haiku.


Kočkodan
20. 02. 2022
Dát tip

Pozoruji, že jsi čerstvý přírůstek do našich řad. Tož nechť se ti tady zalíbí a nikdy neprokleješ 19. září l. P. 2022, tedy den vstupu.

Pořád nějak nevím, jestli se mám stran postelového závěru přitočit spíše k boku Zajíce či Pavla... ;-)


Alegna
20. 02. 2022
Dát tip

taky vítám, ať se ti tu pěkně tvoří


PavelK
20. 02. 2022
Dát tip

Vítej.

Moc se mi to líbí, až na ten závěr. Ale ten se líbí jiným, tak si z toho nic nedělej.


Zajíc Březňák
20. 02. 2022
Dát tip Gora

Závěr je krásný!


annnie
20. 02. 2022
Dát tip

Pěkné! Vítej v Písmákově! Tip a.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru