Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Danse Macabre VI. - Výprodej / End of Times

26. 02. 2022
4
9
206
Autor
Kamamura

Renfri.cz -

You found your picture,

and I found my rhymes;

both blue and happy,

till the End of Times.


 

"Prosím Vás, pane, kolik je hodin?"

subtilní paní se zděšeně ptá.

Za její hrůzu však nenesu vinu.

"Není již hodin, ba ani minut,

čas zcela došel, milostivá!

Tak zapalme každý dlaň, dokud ještě žijem,

(zde je ta Vaše a tady je má!),

spolčeně přijměme Sub Utraque Specie.

Přes hrůzy, co okolní temnota skrývá,

(boha se neptej, co se v zrcadlo dívá)

sami se na cestu musíme dát!"


9 názorů

Al Jal Úd
01. 03. 2022
Dát tip

Krása!


Aru
26. 02. 2022
Dát tip

to bude problémek, jelikož má interakce jak na Facebooku, tak na Instagramu je doslova ledová nula.

hmmm, hmmm, přemýšlím, nevím, hmmmmmm, jo, možný to je, patrně s dřívějším Miyazakim ;)


Kamamura
26. 02. 2022
Dát tip

Jinak, Aru, psal jsi mi o své fascinaci Dark Souls - tu samozřejmě sdílím. Nemyslíš, že téma Benátského karnevalu, kterým je inspirována (nejen) tato fotografie má s Miyazakiho estetikou hodně společného?


Kamamura
26. 02. 2022
Dát tip

Jestli se Vám tato báseň líbí, přátelé moji drazí (případně jestli se vám líbí jiné básně inspirované fotografiemi dámy, která si říká Renfri), byl by velký problém kliknout na obrázek, a napsat jí na Instagram nebo na Facebook, že se vám líbí její práce, nebo tak něco? Protože za těmi fotografiemi je hodně, hodně práce, stejně jako za dobrými básněmi.

Vím, Aru, že považuješ sociální sítě "za zlo", ale jak sám zjišťuji, nejsou ani dobré, ani zlé, a pro toho, kdo si dá práci a trpělivost, pro toho mohou být skvělým způsobem (sebe)propagace, a hledání zajímavých lidí. 

Nakonec, jak psal jeden psycholog kdysi kdesi - kletbou moderního člověka obklopeného multimédii je samota. Proč proklínat dveře, když je možné vzít za kliku a zjistit, že nejsou zamčené?

Děkuji vám, přátelé, že mi rozumíte! ;-)


Lili.
26. 02. 2022
Dát tip Aru

Geniální multimediální umění, obraz při zhlédnutí jako když je protkaný verši...vstávám a smekám.


Aru
26. 02. 2022
Dát tip

hodně se ti to povedlo ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru