Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nechutné senrjú

12. 03. 2022
16
24
446
Autor
PavelK

Je to takové vymetání šuplíku. To co v nich zbylo. První je na podobné téma jako Zborova poetika vsi. Původně jsem to sem nechtěl dát, ale i to je tvář venkova. Je z doby kdy na vesnici v každé chalupě bylo daleko víc života, ale i víc smrti. Je to napsané podle vzpomínek jedné kamarádky. Druhé je vyloženě srandička a třetí "kerouacovské" jen Kerouac by šel spát po flámu a já se vrátil z noční.

přinesli packu
podívej to je z ferdy –
zvrací oběd

senrjú pro písmák –
než jsem sladil formu
praskly mi párky

je ráno, jdu spát –
dva vořeši z kuchyně
zírají


24 názorů

kočičí pracka -

Dlouhé bidlo, Štětináč

Bohouš


PavelK
10. 04. 2022
Dát tip

Zeandrich E. : Dík.


Hlavně druhá :)

(tu třetí bych (asi) bez toho komentáře nepochopil..)


Alenakar
17. 03. 2022
Dát tip PavelK, Hlína

Myslím že umělci, básník, stejně jako malíř, musejí vědět, kdy je dílo hotové a kdy mají končit s jeho vylepšováním.  Já si často v kuchyni položím na stůl rozevřený sešit s básní, kterou právě "piluji", škrtám a přepisuji a občas nejen spálím rýži sehnutá nad sešitem, ale pokazím i básničku.


PavelK
15. 03. 2022
Dát tip

elliasee:

Skvělej vtip.

Dík.


Ellisee
14. 03. 2022
Dát tip annnie, Gora, Kočkodan, PavelK, Můra73

U té první se mi zjevila nedávno vyluštěná křížovka:

"Tati, já bych chtěla k Vánocům pejska."

"Nevymejšlej kraviny, bude normálně kapr jako vždycky."

:)


PavelK
14. 03. 2022
Dát tip

Alenakar: Je to takový situační humor, kdy na jedné straně usiluji o ucelenou formu a na druhé straně o ni přicházím.

Dík.

PS: k čemu bys přirovnala připálenou rýži co se psaní básní týče?


Alenakar
14. 03. 2022
Dát tip

Mně se nejvíc líbí to prostřední. Taky píšu při vaření a občas připálím rýži. Tip.


Benetka
13. 03. 2022
Dát tip PavelK

Jo no je to tak - člověk sežere na co příjde. A když to zajde až do krajnosti tak i sebe navzájem...


annnie
13. 03. 2022
Dát tip

Sněženky jsou výživný! :) :) :)


PavelK
13. 03. 2022
Dát tip

Kočkodan: Dík Kočkodánku.


PavelK
13. 03. 2022
Dát tip

Evženie Brambůrková: Dík.


PavelK
13. 03. 2022
Dát tip

annnie: plůtek tam je, zachutnaly jim sněženky, už je nic nezastaví. Maj zaražený vycházky. Uvidíme časem.


Kočkodan
12. 03. 2022
Dát tip annnie

Písmácká senrjú

než jsem dočetl třetí

ruply mi nervy

(Jen pokus o humor, nic tím nenaznačuji. mrk)


Hlad nezná jiná řešení.


annnie
12. 03. 2022
Dát tip

Přípustné to samozřejmě je, myslela jsem to jako oslavu jeho mučednický smrti...

Situace s tvýma slepicema mě mrzí. Co plůtek kolem kytiček??? 


PavelK
12. 03. 2022
Dát tip

Thea v tramvaji: Ono přinést dítěti packu ze zvířete které si oblíbilo, s tím, že ho mělo k obědu je kruté a opravdu se to stalo.  Děkuji za celkový komentář.


PavelK
12. 03. 2022
Dát tip

Gora: Nemám s tím žádné ambice, zůstalo to v šuplíku, nakonec jsem to sem dal.

Dík.


PavelK
12. 03. 2022
Dát tip

Norsko 1: Naprosto stejně zírali ty vořeši.

Dík.


PavelK
12. 03. 2022
Dát tip

annnie: Dík aničko. Viděl jsem různé zápisy básní a myslím, že i vše malými písmeny je přípustné. Navíc ferdu s velkým F by někdo mohl vnímat jako kanibalismus. Chtěl jsem Ti napsat, že každý večer dávám vycházky slepicím, ale daly se do manželčiných kytek, maj po vycházkách.


Thea v tramvaji
12. 03. 2022
Dát tip PavelK

První je naprosto přesné moje dětství. Děda choval 200králíků a já si čas od času některého z nich oblíbila. Ach jo... no prostě vesnice.

Dvojka je dobře vtipná :) A vlastně i ta trojka. Takový situační humor. 


Gora
12. 03. 2022
Dát tip

Ferdu máme zrovna doma, opuštěné sele.

Druhé je fajn senrju, Pavle.


Norsko 1
12. 03. 2022
Dát tip PavelK

Zbora zírá, já zírám,ty ses totálně zbláznil. Minimálně od ty doby, co tě udělali redaktorem


annnie
12. 03. 2022
Dát tip Zeanddrich E.

Uf... Přimlouvala bych se za velké F pro Ferdu. Připomnělo mi to jednu ještě tvrdší vzpomínku jednoho mýho kamaráda. Jdu ji napsat, ať se jí zbavím.

Jsem sice vegetariánka (a pár let kdysi veganka), ale koukám na to tak, že pořád je lepší, když má to zvíře aspoň pěknej život předtím, než ho zabijeme. Nicméně nedělám si iluze, že každé doma chované prase, koza, kráva, ... mají pěkný život...

Všechny tři se mi líběj, každá jinak, ale vlastně je mezi nima zajímavej vztah. Tip a.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru