Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

chceš se vyškrábat ven

14. 03. 2022
12
20
442

meandrující kočka

tě sekne

do amputované ruky

kterou opíráš o stěnu

zbavenou tváří a naděje

 

chceš se

vyškrábat ven

jako bezhlavý losos z mrazáku

který se nechce vytřít

v prázdném břiše poloopice

 

chceš se

vyškrábat ven

a pak se rozpadnout


20 názorů

Aru
14. 03. 2022
Dát tip Biskup z Bath a Wells

peklo je volitelná položka :))


Každý to ví...  a každý tam vstupuje ;-)


Aru
14. 03. 2022
Dát tip

"Zanechte naděje," ví každý kdo vstupuje do pekla


Chuť roste s každou další rundou... ;-)


Tohle je hrozně moc dobré a vracím se k tomu už potřetí. Velmi mi to osobně zarezonovalo.

Taky se často chci vyškrábat ven a pak se rozpadnout.


Alenakar
14. 03. 2022
Dát tip

Bushido je samurajský kodex cti. O tom něco vím, protože tady na Písmáku čas od času funguji jako samuraj...

Podívala jsem se právě, jak vypadá ten "německý" rapper Bushido. ...Dokonalý germán: blond vlasy a modré oči.

Dnešní globalizace - to je tak odporný eintopf, jaký by si nevymysleli ani surrealisté s bezbřehou fantazií.


A co teprve ta samá píseň v podání K. Gott & německý rapper Bushido...


Alenakar
14. 03. 2022
Dát tip

Právě jsi mi připomenul mé mládí a sametovou revoluci. Bydlela jsem v té době v jednom brněnském klášteře, který tehdy fungoval jako středoškolský internát. Kluci do omrzení pouštěli do klášterního dvora z repráků písničku skupiny Alphaville Forever Young, kterou později zprznil Karel Gott. ...To jsem ještě byla mladá surrealistka.


ne řekl's to dobře, jako s tou kočkou a lososem :-D


dobře tak opravuji: kdo si hraje, nezlobí, pokud není surrealista -)

být stále mlád, to bych si přál...


Alenakar
14. 03. 2022
Dát tip

Ale kdepak! Surrealisté zlobili až moc. Byli to většinou levičáci, jen Salvádor Dalí byl pravičák a katolický mystik. Dělal si legraci jak z Hitlera, tak i z Lenina a říkal si "československý básník" . Rudí surrealisté jeho plátna zesměšňující Lenina napadali na výstavách nožem...  A pak že surrealisté nezlobí! 


I tak se to dá říct... rýmovaně... ;-)


kdo si hraje, nezlobí... ;-)


Alenakar
14. 03. 2022
Dát tip

Připomenulo mi to moje dávné hrátky se surrealismem v dobách mého zmateného mládí. Tip.


to mě těší ;-)


ysslandia
14. 03. 2022
Dát tip

je fajn naraziť na niečo "neotrelé ", text bavil


tím lépe **


Norsko 1
14. 03. 2022
Dát tip

To je přesný

*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru