Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dvě okna a šedá kočka

01. 04. 2022
11
21
368

Kočka

Šedá kočka se posadí na kapotu černého auta. Nevybrala si ho náhodně, to kočky nedělají; patří nejbohatšímu a nejotravnějšímu sousedovi. Džíp parkuje před vchodem č. 497, ve kterém se rozsvítila dvě okna nad sebou.

 

Jarda

Rozsvítí si v kuchyni a zapne rychlovarnou konvici. Jsou čtyři hodiny ráno; musí se nasnídat, obléct a stihnout tramvaj ve 4:25.

 

Veronika

Rozsvítí si v kuchyni a zapne rychlovarnou konvici. Jsou čtyři hodiny ráno; musí se nasnídat, obléct a stihnout tramvaj ve 4:55.

 

Jarda a Veronika

Koukají se z okna. Marně hledají kočku, která se chodí válet po džípu.

Dneska je fuč, škoda, dokáže zpříjemnit ráno. A to hned dvěma lidem, kteří se nikdy nepotkali a kteří jsou přesvědčeni o tom, že je ta kočka jejich.

 

Kočka

Šedá kočka se líně protáhne. Vyleze zpod auta a vyhoupne se na jeho kapotu.

Když zjistí, že je v oknech zhasnuto, ponoří se do hlubokého spánku.


21 názorů

Jamardi
04. 04. 2022
Dát tip

Kočky tady nejsou. :)


no, a co na to kočky? ;-)


Jamardi
04. 04. 2022
Dát tip

Dobrý! U nás jsme měli ptáky, kteří prý nosili semínka z krmítka na sousedův balkón, tam to konzumovali a šupky mu tam nechávali. :)


Gora
04. 04. 2022
Dát tip

Rozumím - a souhlasím... kočka je prostě kočka, svým tajemstvím i ladností, krásou bezkonkurenční. 


prasátko fajn, ale kočky, to je trošku víc magie a tak... ;-)

navíc bydlet ve dvou rodinách najednou, to je jistě věc, která se nestává jenom kočkám...


Gora
04. 04. 2022
Dát tip

Dík za podnět - zrovna něco o zvířatech píšu, jen zápisky, a je to hlavně o prasátku:-)).


tak tak... navíc zvířata mají často něco jako "šestý" smysl...


Díky, a ten tvůj kocour by možná taky stál za literární zpracováíní. ;-)


bixley
02. 04. 2022
Dát tip

Dobře vyjádřeno, jak každý vnímáme realitu jinak. A taky o tom, že my lidé často stojíme o zvířata, zatímco ony o nás až tak moc ne. :-)


Gora
02. 04. 2022
Dát tip blacksabbath

Podařená mini, Biskupe!

Kdysi se mi stalo, že jsem přinesla k veterinářce našeho kocoura. Podivila se a řekla, že je to její kocour. Bydlel na střídačku minimálně ve dvou rodinách, a ještě byl pozorován, jak chodí k někomu do centra Krumlova.


Abakus
01. 04. 2022
Dát tip

krásne posedenie na vyglančenej kapote.


Díky za zastavení. ;-)


K3
01. 04. 2022
Dát tip

Je to pěkná a dost smutná mikropovídka, zajímavá svým sdělením i dělením.


kočky jsou... kočky ;-)


vesuvanka
01. 04. 2022
Dát tip

Kočky miluji :-))). Je pro mě poctou, když se cizí kočka nechá pohladit a otírá se mně o nohy :-)))TIP


Alenakar
01. 04. 2022
Dát tip Gora

Někdy je fascinující i kočičí láska. Je podobná té lidské. Bývá spojena se souboji soků a s krveprolitím.


Biskup z Bath a Wells
01. 04. 2022
Dát tip Gora, blacksabbath

Díky; kočky jsou fascinující. Někdy i láska.


Alenakar
01. 04. 2022
Dát tip Gora

O tajném životě koček toho víme jen velmi málo. Tajný život lidí si umíme představit spíše.   Tip.


Biskup z Bath a Wells
01. 04. 2022
Dát tip annnie

Děkuji za tvůj výběr ... ;-)


annnie
01. 04. 2022
Dát tip

Perfektní. Annin výběr.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru