Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bostoňák

13. 06. 2022
17
25
474
Autor
Dagmaram

tlapy na skle

zamlžené sprchy -

páníčku jsi tam?

 

ve sprcháči

kapky bubnují o sklo -

rohožka chrápe


25 názorů

Aru
16. 06. 2022
Dát tip

Loki, mě se poslední dobou taky nechce psát, jenže nic lepšího neumím :D

život je jedna směšná tragédie ;)


annnie
16. 06. 2022
Dát tip

Utgarde - obávám se, že užs to napsal :))))))


vesuvanka
16. 06. 2022
Dát tip

Pěkné a milé, chrápající rohožka mě rozesmála :-))), TIP


Luzz
16. 06. 2022
Dát tip lawenderr, Gora

kamamuro, prosím tě, moc tě prosím, zůstaň na té náplavce co nejdýl. třeba do konce svýho života. bude to ta nejlepší a nejobětavější služba, kterou písmáku - a vůbec celýmu literárnímu světu prokážeš.


annnie
16. 06. 2022
Dát tip

Utgarde, jako koment ( bez urážky) nic moc, ale jako miniatura excelentní. Publikuj to a máš můj tip. Srdečně zdraví a.


Taky mi psík dělal předložku u vany, ale párkát jsem na něj šlápla a usoudil, že jinde bude lépe :-)))


Dagmaram
14. 06. 2022
Dát tip blacksabbath

black počká si, až si lýtka namažu krémem, a pak je olíže :-)

jinak je to chrochtací, prdící a olizovací mazel :-))


....a když vylezeš  - tak ti (taky) olíže nohy?


Dagmaram
14. 06. 2022
Dát tip

Janina6 no, že jo :-)


Dagmaram
14. 06. 2022
Dát tip

Abakus, já taky a špatný nejsou ani štěkající smetáky :-)


Dagmaram
14. 06. 2022
Dát tip

Benetko, obojí je super, pořiď si .... aspoň toho psa


Dagmaram
14. 06. 2022
Dát tip

Philogyny, je to tak. Všechno sedí. Jen to štěkání ze sna u nás není. Max spává s mladší v posteli a starší na něho mlaská, aby přestal chrápat a taky je potřeba ráno pořádně vyvětrat :-))


Dagmaram
14. 06. 2022
Dát tip

Radovane, tady ti smrsklí nosíci jsou všichni prima. Buldočci jsou děsně roztomilí. My jsem si vzali takovou sportovnější variantu :-)


Dagmaram
14. 06. 2022
Dát tip annnie

ahoj annnie, tak asi spíše předložka tak pochrupuje :-)


Kočkodan
14. 06. 2022
Dát tip

 

To já bych se při tvém výlezu ze sprchy také ani nehnul… nebo spíš hnul až moc… ;-)


Janina6
14. 06. 2022
Dát tip

Chrápající rohožka je fajn :-)


Abakus
13. 06. 2022
Dát tip

ešte že karavana spí.  Mám rada chrápajúce chlpaté predložky. 


Benetka
13. 06. 2022
Dát tip

...ještě že nemám sprchu. A vlastně...ani psa. :)


Philogyny
13. 06. 2022
Dát tip Benetka, lawenderr

Rohožky chrápou, štěkají ze sna a taky prdí...    :) 


Ten buldoček s delšíma nohama méně robustním tělem, se mi vždycky líbil. A koukám, že i zvyklosti jako můj buldoček, má taky.


annnie
13. 06. 2022
Dát tip

Pěkné, ta druhá mě rozesmála. Akorát nevím, zda u sprcháče se tomu říká rohožka, možná ano - my tomu říkáme předložka... Tip a haf a.


Dagmaram
13. 06. 2022
Dát tip zvedavec, Gora

náš bostoňák je prostě skvělej.

lehne si před sprchu, usne, a když chci ze sprchy vylézt, odmítá se hnout. Mně je ho líto odstrčit, tak zatáhnu co nejvíc břicho a prolézám škvírou a Max na mě nechápavě hledí, proč ho jako jemně tlačím pryč a co to nacvičuju a prostě se nehne :-) Je to pokaždé stejný!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru