Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První letní den na Lanzarote

21. 06. 2022
8
5
256
Autor
Benetka

Naučit se létat II.

https://www.youtube.com/watch?v=_AzTM-5YLg0&ab_channel=HillsxHills-Topic

...jo a abych nezapomněla: Týden se teď neuvídíme.

Jak to?

Letím na Lanzarote.

Hmmm... Zeměpis má v malíku. Kanárské souostroví u západních břehů Afriky patřící pod Španělsko. Takže za kanárkama?

No... To teda úplně nevim. Hlavně na dovolenou a za odpočinkem myslim.

Jasně. Dělal jsem si srandu. Doufám že si teda odpočineš. Přeju Ti to!

No právě... Tím si nejsem tak úplně jistá.

Jak to!?

Mám nervy co se tu bude beze mne dít!

Ale! Jdi!! Ty hloupá!!! Co myslíš?! Že svět se přestane točit když si dáš týden pauzu?!?!?! Nebuď blázen když už jsi trdlo! Užij si to! Pusť všechno z hlavy a jenom si to prostě užij!!! Jasné?! Plachý úsměv a letmé kývnutí hlavou. Ale tak... Stejně Tě tam sežere žralok tak co... Konečně úsměv na její bledé tváři: Jsi hrozný! A stejný jako ostatní! Jeden mi řekne že se mnou spadne letadlo druhý zase že bouchne ta sopka na ostrově a ty zase žralok! Nejedu nikam!!! Přistoupil blíž objal ji a řiká: Trdlo! Jen Tě škádlím a! Usmála ses!! A to se počítá!!! 

Pohladí ji po vLáskách.

Cítí jak je napjatá. Či pod napětím? I když to asi úplně není jeho zásluhou.

Pak se chvilku přou o to jestli tam vůbec žraloci jsou ale nakonec se téma stočí k létání:

Už jsi někdy letěla?

Neee... Bude to poprvé.

A... Bojíš se?

Nevím.

Hmmm... Nevadí. Stejně se budeš muset jednou

NAUČIT LÉTAT


5 názorů

Zeanddrich E.
29. 06. 2022
Dát tip Benetka

Skvělé..

(shodou okolností, já jsem vlastně také po prvé letěl velikým letadlem právě na Kanáry (v r. 1999, na Tenerife.. :) ) )


blacksabbath
25. 06. 2022
Dát tip Benetka, Gora

škádlile:-)))


annnie
24. 06. 2022
Dát tip Benetka

Text se mi líbí, ale ONA mi nějak čím dál tím víc leze na nervy :)


Alegna
21. 06. 2022
Dát tip Zeanddrich E., Gora

Umět létat je k nezaplacení :)


Evženie Brambůrková
21. 06. 2022
Dát tip Benetka

Všechno je jednou poprvé :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru