Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bylo nás 6.

22. 06. 2022
8
8
234
Autor
Benetka

Zahradníci v Lednici. 6 kluků a 24 holek. Bezva spolek.

https://www.youtube.com/watch?v=e79uBrxPqO8&ab_channel=PavelDobe%C5%A1-Topic

Zdenál. Bouřlivák a rváč. Opilec. Zároveň nadaný sportovec. Věčná škoda jeho talentu. V sedumnácti opilý na motorce zabil holku. Odseděl si svůj trest a... Už taky nežije. Upil se k smrti před pár lety...

Johnny. Odjakživa uzavřen ve svém světě. Koně. Koně koně a nic než koně. Na dotaz jestli je na obzoru nějaká žena odvětí: Podívej na tu klisničku - na ty ladné křivky... Najhůf ztracený v lese blízko Tří Grácií...

Luke. Frajer Luke. Ulovil druhou nejkrásnější holku ze školy a spoustu let s ní žil. Sice né šťastně neboť TO měla hodně ráda a podváděla jej kde jen mohla. Teď je sám ale netrápí se pro to. Finančně těžce za vodou tak co...

Pítr. Škoda slov. Ulovil tu úplně nejkrásnější holku napříč ročníky. A vlastně každou na kterou jen pomyslel. Elegán gurmán a gentleman. Teď má rodinu žije v Polsce a je tež za vodou. Někdy i doslova bo ho živí práce v USA...

Jura. Seděl s ním tři roky v lavici. Na první pohled nenápadný a nezáživný jedinec. Opak však byl pravdou. Vtipálek který neváhal vstoupit do profesionální armády ČR. Základna v Pardubicích mise v Afghánistánu. Má rodinu a pohodu...

Slávek. Životní zoufalec a ztroskotanec. Nemá nic. Rodinu ani lásku. Od výplaty k výplatě. I tu Felušku má vlastně půjčenou... A vlastně už ani mládí a zdraví. A přitom je furt eště naživu. Nemá snad nakonec i závidět Zdenálovi? Hmmm......

 


8 názorů

Zeanddrich E.
29. 06. 2022
Dát tip Benetka

.. .

Je zajímavé (a myslím, že i dosti poučné), porovnávat to, jak nás vidí druzí, a jak se vidíme my sami.. .


blacksabbath
27. 06. 2022
Dát tip Benetka

neskuhrej a bojuj....eště furt žiješ!!!!!!


annnie
24. 06. 2022
Dát tip Benetka

Já bych to viděla spíš takhle:

Slávek. Muž, kterej má pár běžnejch problémů (jako každej) a jeden velkej problém, se kterým by stálo za to něco udělat.


8hanka
23. 06. 2022
Dát tip

hm, tak to si bol Ty,,,Ty, Ty, Ty...a ja som podozrievala našu Kočku:)

 


Kočkodan
23. 06. 2022
Dát tip

Poškrábal jsem Hanku... co to melu... chci říct že jsem se podškrábnul u Hanky.


Alegna
22. 06. 2022
Dát tip

Souhlasím s komenty nade mnou


Každý máme těch svých X kamarádů.


8hanka
22. 06. 2022
Dát tip Alegna, Kočkodan, Zeanddrich E.

pohľad zvonku môže byť skresľujúci, idealizujúci...nežijeme v ich rodinách, nevidíme do hláv jednotlivcov, aké myšlienky skrývajú, čo ich trápi, s čím všetkým si nevedia pomôcť a žerie ich to... navonok pohoďáci, sebavedomí, úspešní, ale aká je pravda alebo jedna z právd?...a potom len krátky oznam v čiernom rámiku...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru