Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kód 1007

10. 07. 2022
8
7
280
Autor
Benetka

https://www.youtube.com/watch?v=yVweh1m9lAc&ab_channel=blazek3822

https://www.youtube.com/watch?v=ume7VC46qSw&ab_channel=Zemi8

https://www.youtube.com/watch?v=aWK4CHL-0gg&ab_channel=Martin%C5%A0ellong

https://www.youtube.com/watch?v=17As_ZGsp0E&ab_channel=%C5%BDiarovl%C3%A1ska

https://www.youtube.com/watch?v=ZZhXxgjQ31k&ab_channel=MichalHruzaVEVO

První má myšLenka po probuzení patří Tobě. A taky ta poslední. To než se propadnu do náruče Morfea. V dlani přitom svírám kamínek z Lanzarote. Ruku v ruce pak spolu létáme krajinou snů. Naučila jsi mě létat. A já zas Tebe. Kdo nás třeba náhodou zahlédne řekne si: To znám! To je ta pohádka!! Kráska & zvíře!!! Tak přece jen...!

Přicházíš už do let. Pána. Krista. Začínaj Tě bolet různá místa. Na těle. Snad hladí Tě Andělé. Na duši... Neustále hladívám Tě já. Tiším Tvou bolest. Bolest o které skoro nikdo nic netuší. O kterou ses se mnou podělila. Snažil jsem se Ti dnes přát ať se splní všechny Tvé sny. A Tvá odpověď? Že máš jen jeden... Ach ano vím! Jak jinak...?

Kytici rudých růží dostala jsi ode mne jen na obrázku. Přesto snad potěšila. Třebaže Ty jsi SEDMIKRÁSKA. Bellis perennis. Chudobka. A zase! Dvě tak rozdílné tváře spolu! Jako trojstěžňová plachetnice a rybářská bárka na jednom molu. Ještě na Tebe čeká velká milka. Slaďounké políbení a cukrem nervů pohlazení...

Miluji Tě od té úplně nejvíc nejprvnější chvíle co jsem Tě uviděl. Když zavřu víčka vidím tu scénu jako natočenou na osmičku rukou Spielbergovou. Ani nevíš? Ty sama jsi Anděl! Buď jsem totiž viděl svatozář a nebo "jen" Tvou auru. To je TEN obraz! Botticelliho Zrození Venuše. Přinejmenším. A tím Pan spojil naše cesty. Už navždy.

Život člověka je prý jako svíčka. A přitom žádný neví kdy ta jeho dohoří. Navíc ani nevím zda až bude zvonit konečná budu ještě při smyslech. Třeba ta mladá sestřička co mi bude měnit plínku řekne: Ach ten starý blázen! Pořád mele něco o ZLATOHNĚDÉ... Nebude vědět že i ta poslední jiskřička života a poslední vzpomínka bude patřit: Tobě.


7 názorů

Zeanddrich E.
14. 07. 2022
Dát tip Benetka

No jo, máme to znovu a znovu :) ((ovšem jen tak u dvou třech (nanejvýš) v životě  je to navždycky..))


Evženie Brambůrková
13. 07. 2022
Dát tip Benetka, Zeanddrich E.

Prostě od srdce, paráda.


Philogyny
12. 07. 2022
Dát tip Benetka

No Benetko. ---


blacksabbath
12. 07. 2022
Dát tip Benetka, Zeanddrich E.

"Slaďounké políbení a cukrem nervů pohlazení..."....parádní napsání, Bene


Alegna
11. 07. 2022
Dát tip blacksabbath, Zeanddrich E.

Text pro velkou lásku


Odpoutaný Prométheus
11. 07. 2022
Dát tip Benetka

Ženské, Benetko, ženské... najednou jsou všude. Na věku ani vzhledu zdá se, až zas tak nezáleží, stačí správně naladit anténu (hluboké a dlouhé vlny), a člověk se diví, kolik chytne na starý chrchlák rozličných stanic. ;-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru