Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

letní

04. 08. 2022
10
10
247
Autor
cassy

zrcadlo zahradního sudu

zkouší zadržet dech

nepůjde to

 

vrozená váhavost kapek

vykřikne vítězné oči:

pupík vody

 

na konci kouzelné hůlky

vyroste ti prst

 

*

 

ten míč

tu zanechal Kamil Lhoták

anebo ty?

 

v záklonu dětské hlavy

mísí se letadla

a ptáci

 

který z nich

vyťuká

poselství na parapet?

 

ve stínu ramenatého

ořechu

září epolety

 

 


10 názorů

Alenakar
07. 11. 2022
Dát tip

Zeanddrichu,

některé děti se ale staví vůči rodičům do opozice. Dělají pravý opak toho, co po nich rodiče chtějí. Ve starých ruských románech panoval názor, že synové často ignorují svého otce a pokračují spíš v díle svého děda. ...Na tom něco je.


 

((souhlas s Rem :)

děti až do puberty mají dosti zablokovanou intuici :),..., takže jsou  často ..především obrazem rodičů :), a dalších (nejen) dospělých lidí kolem sebe (což se potom nesprávně vykládá jako že přišli sem dolů na svět v podobě .tabula rasa :) ) 

(( ...)).

 

))


ATANAS
06. 08. 2022
Dát tip

epolety, to ještě dnes uslyším... Fakt si mám něco představovat?


Alenakar
05. 08. 2022
Dát tip

Pěkný Lhotákovský obrázek. Tip.


cassy
05. 08. 2022
Dát tip

díky za přečtení a komentáře...svět dětí je pořád stabilním protipólem zvráceností tohoto světa...


tento týždeň som si užívala záklony dvoch zvedavčekov ... parapetov nie je nikdy dosť ... pekné obrázky***


annnie
04. 08. 2022
Dát tip

Lhotáka od dětství miluju. Takže ta lhotákovská mě obzvlášť nadchla... Tip a.


 Jsou v tom skryté archetypy snad! (tj, otvírají se mi někde samočinně obrazy (a to i tam, kde bych to nečekal) :)-třeba u vrozené váhavosti kapek ), ...,  nebo u ten míč, anebo u mísících se letadel a ptáků :)

Ukládám si

 


Alegna
04. 08. 2022
Dát tip

pěkné letní momentky, pobavil pupík vody a na konci kouzelné hůlky vyroste prst :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru