Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

18

22. 08. 2022
9
6
236
Autor
Benetka

V těch dávných dobách kdy pendlovali mezi městy Břeclav a Opava (Adámek se v Opavě narodil) po všemožných cestách i necestách a v autě tež hrálo leccos si Maličký oblíbil pár songů. Vždy se dožadoval opakovaného puštění slovy: Ještě jednou naposledy! :) Kdo ví jestli by si to vůbec ještě vybavil? Byl MALIČKÝ...

https://www.youtube.com/watch?v=6gc7G3rjEG8&ab_channel=Neaktuality

https://www.youtube.com/watch?v=-N4jf6rtyuw&ab_channel=gnarlsbarkleyvideos

https://www.youtube.com/watch?v=nFZP8zQ5kzk&ab_channel=LRGClothing

 

Byl MALIČKÝ. Po odjezdu z Opavy býval v pohodě. A během pár kilometrů jízdy ve své sedačce usnul. Což vzhledem ke stavu asfaltu pod koly autíčka nebyl zas až takový problém. Ten nastal až kousek za Fulnekem po nájezdu na D1. Dálnice tam dělala TA TA TA TA TA! A možná ještě hůře. Jinak řečeno to znělo jako by auto jelo po valše. A jej to samozřejmě probudilo a začal plakat. Většinou řídil tatínek a maminka na předním sedadle se jej snažil tišit. Nejúčinější postup byl vždy vyhledat nejbližší odpočívadlo tam zastavit a dát si pauzu. Jenže to kolikrát nebylo tak snadné neboť odpočívadel je kolem dálnic jako pověstného šafránu. A tak tatínek vymyslel hru kdy během jízdy 130 km/h levou rukou řídil a očima pozorně sledoval provoz před sebou neboť co už jiného by mu mělo být dražší než životy jeho milovaných! No a pravou ruku nazval RUKA CHŇAPAČKA. Ta měla za úkol poslepu najít Adámka a dotknout se jej. A Adámek měl uhýbat jak jen to za daných okolností šlo. AnděLence se to sice zpočátku nelíbilo ale když viděla že to zabírá tak se upokojila. Adámek se totiž rád zapojil do hry a z pláče se rázem stal smích! No a... RUKU CHŇAPAČKU si MALIČKÝ pamatuje dodneška! Neboť na řadu přišla opravdu hodněkrát...

Další termit který si  MALIČKÝ pamatuje dodneška a který rovněž vymyslel tatínek byl BOXOVACÍ ROTAČÁK (KULOMET). Spočívalo to v tom že ačkoli se Adámek snažil urputně bránit jeho tělíčko brutálně! zmasakroval pěstní rotačák. Na oko se spolu přitom prali a neskutečně se při tom oba vyblbli!!! Samozřejmě mu neubližoval - bylo to spíš jenom takové hlazení ale! AnděLence se to stejně nelíbilo... Chjó! Trošku jim narušovala ty jejich hry...

Potom když byl MALIČKÝ už kapku větší dostal od maminky a tatínka k narozeninám masopal NERF který střílel gumové šipky. Tatínek si to vybavuje jako by to bylo dneska. Po cestě z Opavy se stavili v Olympii - tatínek rezervoval lístky na film pro Adámku - ale už neví co to bylo. A před tím jej vzali do hračkářství ať si něco vybere. Dlouho nevěděl co až to nakonec vyhrál NERF. Pochopitelně že AnděLenka opět protestovala ale opět byla přehlasována!  No a nakonec dostal od babičky ještě jednu NERFku a to pak byly doma boje a přestřelky!!! (Když loni maloval chodbu a odtáhl skříň tak úplně v rohu za ohybem koberce jedna gumová šipka ještě ležela...)

Když bylo MALIČKÉMU plus mínus dvanáct pořád se spolu z legrace prali. Ale to už teda nebyl moc maličký... Tatínek měl dokonce co dělat aby jej přepral! Při téhle hře došlo na hlášky z filmu DĚDICTVÍ: Ty nožiska! To krčisko! Nejsi ty PŠTROS?!?!?! Tatínek se snažil chytit zmiňované tělesné partie a Adámek se snažil bránit. A opět se při tom rvali jako ti koně! A pochopitelně maminka z toho zase umírala.....

Dnes je Adámkovi 18.

Všechno nejlepší!

MALIČKÝ.


6 názorů

blacksabbath
26. 08. 2022
Dát tip Benetka

Bene.....krásně jsi se v čase vrátil


Evženie Brambůrková
25. 08. 2022
Dát tip Benetka

Krásné přání, určitě potěší.


Philogyny
23. 08. 2022
Dát tip Benetka

Všechno nejlepší! My jezdívali trasu Opava Vidče...


dievča z lesa
22. 08. 2022
Dát tip Benetka

***


Alegna
22. 08. 2022
Dát tip blacksabbath, Benetka

Kočkování je projev lásky a ta nezmizí, i když už se nekočkujete :)


Kočkodan
22. 08. 2022
Dát tip Benetka

Vida, tak i dětské slzičky... já myslel, že mají čeští silničáři na svědomí jen slzy vzteku dospělých řidičů... ;-)

(Ještě jednou naposledy tu prostřední!)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru