Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Phantasia XXV.

04. 09. 2022
6
3
159
Autor
Benetka

Krásně se spalo!!! Slávek spal od osmi do osmi. Okna VesMírku dokořán! Šumění deště je ta nejkrásnější ukolébavka...

I zdála se mu spousta snů. Různých snů bez návaznosti. Popravdě - sepsat je všechny a! Všechny smyslplně by zabralo asi tak týden. A tak snad jen jeden za všechny...

 

https://www.youtube.com/watch?v=uUwRCHi0G3Y&ab_channel=Pavel%C5%BDalmanLohonka-Topic

Pracujeme výjimečně ve skládečku ve dvou. Kolega přerovnává krabice na paletách kousek ode mne. Najednou vykřikne: Tady něco je! Je to mimino! Je úplně nahé! Zvedne je vzhůru a ono začne plakat. Najednou se za mnou objeví majitel firmičky a vykřikne: Rýchlo! Musíme ho zohriať lebo určite mu je zima! Bere nám je z rukou a utíká s ním pryč. Utíkám za ním až do kanceláří a vidím jak jej ZLATOHNĚDÁ kojí. Bolo tiež hladné! Řikají mi. Pak podává Z. bábätko zpět šéfovi a já... Poprvé vůbec koukám na její nádherná odhalená ňadra......


3 názory

Evženie Brambůrková
06. 09. 2022
Dát tip Benetka

A probuzení muselo být také příjemné.


Alegna
05. 09. 2022
Dát tip Benetka

pěkný sen


Kočkodan
04. 09. 2022
Dát tip Benetka, Alegna

Určitě to mělo i esteticky vyšší úroveň, že kojila ZLATOHNĚDÁ a ne například majitel firmičky. ;-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru