Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdykde NEWIMUŽKOLÍK

15. 09. 2022
4
4
145
Autor
Benetka

https://www.youtube.com/watch?v=IgEefuePv_I&ab_channel=MultimediaComputer

...a tak nás se ZLATOHNĚDOU přestalo bavit služebně si telefonovat bo to je kolikrát komplikované tim že: Uživatel je prostě nedostupný. Na místo toho používáme motorolovysílačky. Ona mne prozvoní a já povídám: Tady RUČNÍK! Příjem!! A Ona: Tady MÝDLO! Počujeme sa?!

Přitom si představuju že JÁ su opravdu JEJÍ ručník když vychází ze sprchy... Bere mě do rukou a hladí si mnou úplně celé celučičké své... KRÁSNÉMLADÉBÍLÉPRUŽNÉ tělíčko. Úúú!!! 

A naopak: Beru si z přihrádky JI! Nádherné voňavé heboučké mýdelko. A Ona pak laská na oplátku to moje celé celučičké... STARÉBOLAVÉOŠKLIVÉ tělisko.

Ale jedno se Jí musí nechat: Je nejen krásná a chytrá. Ale také má smysl pro humor což je kombinace extrémně výjimečná.

No a řekněte:

 

KDO BY JI NEMILOVAL?! :D


4 názory

Kočkodan mi to umyl...teda chtěla jsem říct...napsal...:-)))


Kočkodan
16. 09. 2022
Dát tip blacksabbath

Mýdlo a ručník – to vypadá na čistý vztah…


Máš pěkné představy :-)))


Alegna
15. 09. 2022
Dát tip

 Přímo smrtelná trojkombinace :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru