Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlavně potichu

30. 09. 2022
21
49
646

,,To je náš dům?" Potěšeně se rozhlížím po obrovském starém domě.

Stejně potěšeně si prohlížím potajmu muže, který je vedle mne. Můj manžel! Prostě nádhera.

Kde toho jsem mohla splašit mi není jasno, ale raději to neřeším. Jsem spokojená.

,,Běž, miláčku, do naší ložnice. Už je pozdě. Za chvíli dorazím" Jemně mě postrčí do dlouhé chodby.

Nevím, které dveře by to mohly být. 

Zkusmo otevřu jedny napravo. Je tam cihlová zeď. 

Dobrá, tak tedy vlevo?

I tam je jen zeď.

Třetí pokus vpravo je úspěšný. V krbu plápolá oheň, teplé světlo dosahuje až k velké posteli, kde je ustláno pro dva. 

Paráda. Vlezu si na postel a chytám se odhrnout deku. 

,,Co to tady je?" Vždyť tady už někdo leží. A není to jen jeden tvor. V každé posteli jsou dva. A nějací divní. Takoví ztrouchnivělí.

,,Nesahej na ně." Ozve se hlas, který znám. ,,Opatrně se posunuj podle pelesti a pak potichu slez na podlahu. Nesmíš je probudit. Jsou to zombie."

Pomalu se sunu po posteli, podle pelesti a rukama napřed se spouštím k zemi. Jsem tichá jako had.

Zatím se nic nepohnulo.

Mířím po měkkém koberci ke dveřím. Ještě kousek, jen malý kousek a jsem v bezpečí.

Otevřu potichu dveře a vyrazím dopředu.

Má hlava narazí na zeď!

To je můj konec!

 

Když se probudím, klečím u zdi své ložnice a tluču hlavou o zeď. Je to vysvobození. Už na mě nemohou.

Myslím, že jsem překonala svůj rekork ve skoku z postele a dolezla skoro dva metry po kolenou ke zdi.

Nevím, co dokáži příště, ale myslím, že nezklamu sebe ani vás.

Miluji noci beze snů.

Ale ty nemám.


49 názorů

mpat
před 4 měsíci
Dát tip

no a co ten manžel? kde je? Byl?


Těm bych asi nepoděkovala. Přála bych si, aby se mi nic nezálo :-)


helgard
23. 10. 2022
Dát tip

a pak děkujte lidem, co Vá popřejí, ať se splní všechno, o čem sníte....


Tady po ulici v noci netáhnou, všichni jsou v hospodě, Aru.


Utgart-Loki, příště je pozvu. Jen bych si měla asi nosit do postele placatici.


herec23, děkuji.


Aru
04. 10. 2022
Dát tip

Zombíci táhnou ulicí,

každé ráno stejný krok

a večer po pivu,

stihají proslovy ministra.

:D


To by to bylo ještě děsnější, Lído.


Alegna
02. 10. 2022
Dát tip

Uf, nekoukej už na ty horrory před spaním :), no jo já vím, to nebylo moc vtipný. 


Já jsem taky ráda, když si to nepamatuji. Buď rád :-)


.. .

Mně docela i dost vadí, že většinu svých snů si téměř nepamatuji (jenom mi zůstane nějaký pocit z toho snu), ale tento sen Ti tedy rozhodně nezávidím.. :).


Byla jsem doma a tloukla hlavou do své plakátové zdi. Myslím, že to byl Mirko Hanák a jeho výstava v 70letech minulého století a tisíciletí.


Jamardi
01. 10. 2022
Dát tip

Ty zombie nevědí, co chtějí. Na jednu stranu chtějí být jako správné mrtvoly pohřbené a na druhou stranu chtějí teplo.

Dostala jsi se skrz tu zeď, nakonec jsi stejně skončila u sebe doma. :)


To jsem ráda, Ivi.


Ve snech taky pracuji, nejsi sám, Čudlo.


Evženie Brambůrková
01. 10. 2022
Dát tip dievča z lesa

Já jsem ráno normálně čiperka, Mária.


Tohla bych teda namalovala, trojorte.


Tomu snad ani nemohu věřit, Květoni :-)


Abakus, klidně něco přihoď, je nás tu s podivnými sny docela dost.


Renato, on to myslel dobře :-))


Philodyny, komentáře jsou bezva. Díky


Kde bych jinde sehnala takového fešáka, než vr snu, Irenko.


Já to taky nechci, Ichigo.


blacksabbath
01. 10. 2022
Dát tip Gora

Kam se hrabou ty moje sny....fakt je, že při nich alespoň nenarážím hlavou do zdi, jen se potím. Au:-)))). Ty nikdy nezklameš:-)))))


Čudla
01. 10. 2022
Dát tip

Není co závidět. Já ve svých snech zase stále pracuji. Asi toho mám za ten den malí. /*


sem-tam mám oveľa menej strašidelný sen a po zobudení sa motám ako unavená mátoha ... súcitím a želám pokojnejší spánok*


trojort
01. 10. 2022
Dát tip

...ty si to maluješ křepelko...:)


Zombie mám v posteli každé ráno. A pak v koupelně. Dívá se na mě ze zrcadla.


Philogyny
30. 09. 2022
Dát tip

Kdysi se mu posmívali. Řekla mu, ať si stojí za svým. Za tím, co má rád. Byla to dlouhá cesta. Teď jsem na jiné pěšině, ale nevadí mi to. Dívám se jenom tam, kde chci.  Dobrou...


Aru
30. 09. 2022
Dát tip

Instagram jako samostatnou platformu nepoužívám, jelikož mě to přivádělo do depresí vidět ty perfektní lidi a jejich dokonalý životy :D


Philogyny
30. 09. 2022
Dát tip

Aru, jestli máš instagram, tak Peša Orel, nekonečné stádo ovcí a prej projel boží jezdec...pohraničí.   :)


Abakus
30. 09. 2022
Dát tip

Pristihla som sa, že som ešte žiaden zo svojich snov nenapísala. A nemôžem si sťažovať na ich jednotvárnosť.


bixley
30. 09. 2022
Dát tip

Fuj, zombie v posteli! A ještě o to manžel mluví jak ohousce na krámě... :-)


Aru
30. 09. 2022
Dát tip

Aru je Aru Philíku :D


Philogyny
30. 09. 2022
Dát tip

Mám ráda staré velké domy. Naposled to byla fara, co ji koupil synovec. V jedné místnosti bylo jiné světlo, než v ostatních, pod strhnutým obložením kámen. Domov. Ráda si načítám komentáře, spolu s básní utváří celek. Bez nich je to jenom báseň, je sama. 

Líbí se mi, není Aru stonek růže, nebo třeba trn...?   :)


Gora
30. 09. 2022
Dát tip

Tušila jsem, že přeludově dokonalý manžel je nějaká vějička... 


Aru
30. 09. 2022
Dát tip

v tom snu Evžíííí :D

ale v jaké podobě přijdu, za to teda fakt neručím :))


Určitě mě uslyšíš, kdybych volala. Slyší mě celá ulice. A díky.


Aru
30. 09. 2022
Dát tip

držím palce, ať to vyjde! ;)

a kdyby bylo nejhůř, zavolej Aru


A co se zdá tobě, Norsko 1 ?  O mně to asi nebude :-)


Co není, může být, Luboši.


Evženie Brambůrková
30. 09. 2022
Dát tip Aru, Philogyny

Příště to zkusím, Aru.


Norsko 1
30. 09. 2022
Dát tip

Hlavně debilně


Kočkodan
30. 09. 2022
Dát tip Gora, blacksabbath

Škoda že nejsou skoky z postele olympijskou disciplínou, to bys možná přivezla České republice nějaký ten cenný kov.


Aru
30. 09. 2022
Dát tip Philogyny, Gora

krb!!! jakmile je ve vyprávění krb, už to je záruka kvality! :D

Evži, opět maximálně zajímavý příběh, vydíš, kdybych byl třeba Jung, měla bys to i s odborným výkladem, ale Aru jenom rád žvaní :D:D

ty se furt v těch snech strašně bojíš, co by stalo, kdybys byla ve snu odvážná? ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru