Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kvetoucí...

02. 10. 2022
18
18
446
Autor
atkij

 

 

 

 

 

kvetoucí břečťan -

hukot včel zesiluje

jen zavřu oči

 

 

 

 

 

třapatka od mámy -

ten malý loňský odkopek 

přerůstá plot 

 

 

 

 

 


18 názorů

lawenderr
06. 10. 2022
Dát tip

líbí se mi ta první - hravá - zavírám a otvírám ... :) takový bohatství, moje, mít dva světy


vesuvanka
05. 10. 2022
Dát tip

Krásné živé obrázky, namalované slovy :-))), TIP


Philogyny
05. 10. 2022
Dát tip

Je to tak, fotila je taky v poledne na břečťanu před obchodem, byl to hukot. Letos jsme přišli o všechny včely. Nejvíc bolely ty, co mi dal kamarád v den, kdy mi umřela maminka. 


atkij
05. 10. 2022
Dát tip

Alenakar: V přísavníku to u nás taky bzučí, ale na bohatě kvetoucí břečťan to zdaleka němělo;) Děkuji za zastavení. 

 

KK, děkuji, ale sebekriticky  bych řekla...až příliš pochvalná slova...však těší:)

 

trojort: fakt? díky za kuk:)

 

Zeanddrich: Začátky jsou krásné ...je pořád co objevovat;) 

 

Phil, to je tak smutné...

 

Evži, přenositelnost tématu je zahradnicky jasná:) Díky. 


Krásné obrázky, jako bych je viděla a u břečťanu i slyšela.


Philogyny
03. 10. 2022
Dát tip

Je to tak. Taky si je pořád fotila, očima i sluchem. Všechny jsou mrtvé. I ty, co dostala v den, kdy mi umřela máma. Jenom prázdné úly, po všech těch letech.


MilanH
03. 10. 2022
Dát tip

:-)


trojort
03. 10. 2022
Dát tip

...já tam měl vosy...


Alenakar
03. 10. 2022
Dát tip

Nejvíc to hučí kolem kvetoucího přísavníku trojcípého. O ten mají zájem nejen včely, ale i vosy a sršňové. Těch žihadel, co mi lítá kolem hlavy, když chodím kolem!

Tip za první.


Je to hezké

(PS: zrovna dneska jsem tu publikoval svá tři úplně prvá haiku (a teprve od včerejška tedy vím, jaká jsou pro ně pravidla :) ) )


Jitko, vedieš si v haiku ako třapatka, úprimne vravím.


atkij
02. 10. 2022
Dát tip

Díky, Ivi:)


atkij
02. 10. 2022
Dát tip

Díky Pavle, nazval jsi to velmi kultivovaně meditací. Někdy mi ta mà pohroužení připadají až bláznivá. Ale je to jen úhel pohledu, který si člověk nastaví. Tím hukotem - bzukotem jsem byla naprosto fascinovaná.Těch květů a včel a sem tam motýl. Nemají už tolik možností,  kde se teď "pást", takže jsem mohla být chvíli součastí děje. 

 

Kočkodánku, já o květech, ty skoro apokalypticky -  a někde mezi zlatý střed/řez. Díky:)

 


krásné obrázky */*********************


Kočkodan
02. 10. 2022
Dát tip blacksabbath, Gora

Psa bije slečna

ve mně hned děsy bujej

na pomoc skočím

 

Tchyně volá mi

bratr běží pro škopek

nervům bude vhod


snake_01
02. 10. 2022
Dát tip

To první je takové meditační, možná by ve východních kulturách připadalo lidem fádní, ale tady u nás je stále ještě překvapivé a trefné...


atkij
02. 10. 2022
Dát tip

Fakt? Musím mrknout ... mám tady dost restů;))


Gora
02. 10. 2022
Dát tip

Podařené, Jitko... o břečťanu jsem nyní taky psala, také u nás to "hučí" jedna báseň.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru