Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem divný tvor

10. 10. 2022
16
10
320
Autor
Čudla

Nejlépe se cítím

když jdu a nevím kam

Nikdo mě nestaví

a já nemám cíl

 

Ty víš kdo jsem

znáš můj smích i pláč

Mé srdce ti stále patří

kam dojdu bez tebe?

 

Jdu jako stín

který se rozplyne

jako noční sen

Jsem divný tvor


10 názorů

"Ty víš kdo jsem znáš můj smích i pláč"....a nejsi divnej...........*/***


Bačkovský
11. 10. 2022
Dát tip

čtu báseň v náboženském smyslu jako vyznání nebo řeč k Bohu. Doufám, že se tím na básni nedopouštím násilí. Text je jako vždy u Čudly upřímný, pravdivý. Posílám tip 


Každý má něco a nikdy nejsi úplně sám.


Norsko 1
11. 10. 2022
Dát tip

Kristovanoho


bixley
11. 10. 2022
Dát tip

Když jdeme a nevíme kam, často potkáme někoho, kdo časem pozná náš smích a pláč. Tak nezoufej.


Je ovšem vidět, že jsi stále ještě divný tvor - začátečník, protože je v Tobě ještě přiliš mnoho bytostně lidského sentimentu - stesku po společnosti lidí, po pochopení a přijetí ostatních, a tak dále. Teprve až se o Tvém občasném zjevení v denních ulicích Města budou týdny vyprávět hrůzné zkazky, teprve až Tvé řeči přestanou lidé rozumět, aniž by je opustil pocit, že otřásá základy jejich chatrčí vystavěných z dětských snů a zbožných přání, teprve až se noční obloha stane kaleidoskopem vypoulených očí bytostí, které tu byly dávno před člověkem, teprve pak Tě přivítám jako plnohodnotného člena čeledi divných tvorů, jejichž šepot hýbe tektonické kry sdíleného nevědomí, a teprve tehdy pocítíš, co to znamená být doopravdy sám.


Dales
10. 10. 2022
Dát tip

První strofa - přesně tam jsou tvorové v bezpečí. /Druhou si tady u sebe škrtám./ Třetí - ano, hlavně ať to nikoho nebolí.


Kočkodan
10. 10. 2022
Dát tip

(Skoro) pořád máme zapnutou navigaci srdce, se kterou se dá dojít (i) překvapivě přesně.


Philogyny
10. 10. 2022
Dát tip Gora

Všichni jsme. 


Alegna
10. 10. 2022
Dát tip

tip


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru