Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Špitální II.

13. 10. 2022
31
44
480
Autor
Gora

 

Odvážejí mě

vozíkem na sádrovnu –

holčička mává

 

 

 

Před chirurgií

přepočítává prsty

pořád dokola

 

 

 

 

 

Doktor o pauze

sleduje zpravodajství

koukám se z okna

 

 


44 názorů

Gora
12. 01. 2023
Dát tip

Díky, Petulo!


Petula
12. 01. 2023
Dát tip

Jo… Drsné, obsažné…

________________________________

<*> |||-_-|||


Gora
16. 10. 2022
Dát tip

Na hraně černého humoru? Díky, Radovane.


odvážejí ji

vozíkem ze sádrovny -

není jak mávat

 

po chirurgii

přepočítává prsty -

nevychází to

 

doktor se kouká

sleduje zpravodajství -

pacient stydne

 


Gora
16. 10. 2022
Dát tip

Di, děkuju:-)


Diana
16. 10. 2022
Dát tip

Hezké :-)*


Gora
15. 10. 2022
Dát tip

Díky moc, Renato.


bixley
15. 10. 2022
Dát tip

I veselý a poetický pohled na nemocniční prostředí je nakonec smutný. Hezky namíchaná nálada.


Gora
14. 10. 2022
Dát tip

Theo, počítání bylo spíš automatické, asi o tom ani nevěděl, tedy pán... a díky.


Gora
14. 10. 2022
Dát tip

Aleno, díky!


Gora
14. 10. 2022
Dát tip

Markel, díky, taky ráda pozoruju...


Ta dvojka může být fakt drsně morbidní :)) 

A já se taky v čekárně nečekaně rychle uzdravuju a vlastně si říkám, že jsem tam ani chodit neměla...

Jeden z mých posledních zážitků na chirurgii byl vtipný: pokousal mne osmák. Sestře chvilku trvalo, než ji došlo, že tím myslím zvíře. Navíc můj sedmák i druhák nejsou agresivní a nikdy by mne nepokousali! Teda... doufám :)


Alenakar
14. 10. 2022
Dát tip

Ta mávající holčička je krásně ironicky sentimentální, u pána, který si přepočítává prsty, si nejsem jistá, jestli mu nějaký chybí, nebo přebývá. Tip. 


Markel
14. 10. 2022
Dát tip

zajímavé *, já v čekárně pozoruji,tahle paní je z vesnice, tahle zase je asi bývalá úřednice a sillně nalíčená, neumí strárnout s noblesou, ten pán vedle poklepává nohou a je nervní, neb už čeká půl hodiny, paní středního věku telefonuje s kámoškou a slyší to celá čekárna...prostě je to celkem zábavné čekání, když jdu jen na kontrolu a celkem nic mne nebolí :-))


Gora
14. 10. 2022
Dát tip

Díky, Janino, tam se nikdo vlastně už ničemu nediví. Tvá mini je příkladem:-).


Janina6
14. 10. 2022
Dát tip

Zajímavé úhly pohledu, bavilo mě to. Nejvíc asi to přepočítávání... dá se vyložit i trošku morbidně... :-) Jo, v nemocnici člověk vidí nevídané věci. Vzpomněla jsem si na svůj postřeh z příjmové ambulance...

z čekárny akutního příjmu

je pěkný výhled

na ústav patologie


Gora
14. 10. 2022
Dát tip

Díky, Jani, mne taky tam v šeru chodby - asi šetří na svícení - to bylo dost podivné počínání.


vesuvanka
14. 10. 2022
Dát tip blacksabbath

Irenko, pěkné a výstižné obrázky, zaujalo mě přepočítávání prstů  :-))), TIP


Gora
13. 10. 2022
Dát tip

Už zase skáču přes kaluže:-)

doslova i obrazně. Díky.


Gora
13. 10. 2022
Dát tip Janina6

Já se v čekárně většinou, pokud neumírám, cítím naopak zdravěji než jindy - uzdravení strachem:-), díky.


Jamardi
13. 10. 2022
Dát tip Gora

Ireno, já když jsem u doktora v čekárně, vždycky se cítím nemocnější než jinde. Myslím si o sobě, že nejsem úplně nejvyjukanější, ale nervy ve mně pochodují. Jednou jsem seděla s ostatními v čekárně na chodbě v nemocnici a otevřely se dveře a vyjela osoba na lehátku přikrytá jen plachtou. Někdo řekl bázlivě "exitus", já jsem to sice nebyla, ale přesně tu samou myšlenku jsem také měla. Ale nebyl vůbec mrtvý, jenom nahý.


K3
13. 10. 2022
Dát tip Gora

Venku je nejlíp, to máš pravdu.


Gora
13. 10. 2022
Dát tip

Karle, to s oknem je i o touze být již jinde, tam venku... díky!


K3
13. 10. 2022
Dát tip Janina6

Prsty přepočítávají také truhláři... Z okna je příjemnější pohled. Na konci když už je po všem je to příjemně uklidňující a optimistický. Pro jednoho pacienta...

 


Philogyny
13. 10. 2022
Dát tip Gora

Myslím si , že je to přímo diagnóza. 


Gora
13. 10. 2022
Dát tip

Hospital/špitál uvízne asi každému v paměti, tak či onak - děkuji.


Philogyny
13. 10. 2022
Dát tip

Většinu života jsem pracovala v nemocnici. Někdy byla pacient. Zranitelný. Skákala po schodech, počítala fialky a chtěla porodit na prvního máje, ale byla neděle. Tak druhého a

 

nakonec jsem ráda. Dvě a pět je sedm. Moje číslo. Byl to můj domov a všechno se to shromažďovalo v lednici a konvicí se vřelou vodou na zalití kávy. Když chci. Procházím se chodbou. Tou dole, kde jsou štěnice a švábi. a tma Tam.


Gora
13. 10. 2022
Dát tip

Peter, no právě:-)

Byl to pán asi po mrtvičce a čekal tam na příjem a počítal a počítal... fascinoval...


Gora
13. 10. 2022
Dát tip

Kohout je většinou přátelský, pokud mu jiný neleze do zelí... děkuji, Luboši:-)


Gora
13. 10. 2022
Dát tip

Evži, jsem ráda, že to bereš s úsměvem... díky.


Gora
13. 10. 2022
Dát tip

Evži, jsem ráda, že to bereš s úsměvem... díky.


Gora
13. 10. 2022
Dát tip

S díky!


Gora
13. 10. 2022
Dát tip

ivi, já zatím taky:-) a dík.


s tým prepočítavaním prstov pred chirurgiou ma napadla morbídna verzia, či ich ešte bolo desať


Gora
13. 10. 2022
Dát tip

Jarmilo, člověk tam nemá nic jiného na práci než sledovat cvrkot... a v duchu sumírovat dílka... děkuju ti.



kvaj
13. 10. 2022
Dát tip

*/


také mávám....prsty mám všechny....umíš se koukat!


Kočkodan
13. 10. 2022
Dát tip sveřep, blacksabbath

Přísně střeží mě

pak kohout začal - klovnul

řvu jako kráva


Jamardi
13. 10. 2022
Dát tip

Trochu veselé a trochu z toho mrazí.  To zpravodajství je nebezpečné, mohlo by člověka porazit, koukání z okna je lepší. :) Mávání a počítání prstů, to je jako před popravou. Taky by se to ve mně pralo....


Gora
13. 10. 2022
Dát tip dievča z lesa

Díky, odpozorováno...


živé obrázky**


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru