Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Buďte vítáni i vy

20. 10. 2022
17
25
282

Ráda bych vás pozvala na svou další výstavu v Centru volného času v Měšicích.

Pro většinu to bude asi z ruky, Měšice jsou na sever od Prahy za Líbeznicemi. 

Jezdí sem autobus a autem to také není daleko.

,,Vítáme vás u nás v Měšicích v Centru volného času."

Mladá, sympatická paní mi třese rukou a hned se dáváme do instalace výstavy.

Začínáme s kresbami, nejprve památky a pak ornamentálně zdobené krajiny a stromy.

,,Jé, to je pěkné, tam to znám! To je pohled na Pražský hrad od Belvedéru!" Mile mě překvapuje.

,,Jak to děláte? Máte na to nějaká zvláštní pera? A co ty mraky?" Zajímá ji všechno.

Tak si povídáme o všem možném, o kresbách a malbách, o tom co zajímá ji a co mne.

Při tom stíhá šplhat po štaflích a upravovat vlasce s klipsnami pro zavěšení kreseb na chodišti bývalé hospodářské budovy, nyní předělané na centrum pro maminky, tatínky a děti různého věku.

Mají tu bazének na výuku plavání pro malé děti a různé kroužky - výtvarné, taneční a další pro malé i velké děti z celého okolí.

,,Tak to bychom měli a půjdeme do kavárny pověsit ty velké obrazy," a už mě žene do příjemné kavárničky.

,,Dáte si kávu? To je na nás! A zákusek byste si nedala?" 

,,Jen větší kávu, děkuji." A to kafíčko je opravdu výborné.

,,Jé, vy to máte všechno pěkně připravné, jen to zavěsit, paráda!" A za chvíli je hotovo.

Nevešlo se jich sem sice moc, jen osm, ale vypadá to příjemně, jako by tu byly pořád.

,,Tady máte plakáty a propagační materiály a já se na vás přijedu podívat s přáteli. Všichni se už moc těší."

Při loučení vím, že se sem budu ráda vracet.

A vás bych tam také ráda pozvala.

Měšice, od října do poloviny prosince 2022.

 


25 názorů

Jsem ráda, že se ti líbí, Renato :-)


bixley
23. 10. 2022
Dát tip

Evži, Ty i z pozvánky na výstavu uděláš hezkou miniaturu. Díky.


Děkuji ti. Příští výstava bude dostupnější :-)


Přeji Ti, nechť se výstava podaří :)


Philogyny, ráda zašlu.


trojort, díky. Už tam není.


Philogyny
21. 10. 2022
Dát tip

Taky poprosím o odkaz. :)


trojort
21. 10. 2022
Dát tip

...máš tam roztomilý překlep výtvartné...anebo jsem již mimo, co se děje...dnes člověk neví...:)


Alegna
20. 10. 2022
Dát tip

Dobrý nápad, budu se těšit


Děkuji, Jamardi, je to příjemnější než na poslední výstavě.


Domnívám se, Luboši, že i tobě by chutnalo.


Evženie Brambůrková
20. 10. 2022
Dát tip dievča z lesa, Philogyny

Můžeš se, Mária, podívat i na webovkách, pokud chceš, pošlu ti odkaz.


Když se, Lído, domluvíme, můžeme tam zajet třeba s Čudlou a dalšími.


Děkuji ti, Ivi, dám si něco dobrého i za tebe.


Andreino, užívej si plavbu. Třeba ještě bude něco ve vhodnějším čase a místě.


Jamardi
20. 10. 2022
Dát tip

Když si vzájemně sedíte, tak je to fajn. Přeji, ať se skutečně vydaří!


Kočkodan
20. 10. 2022
Dát tip

Vzhledem k tomu, že se centrum nejmenovalo Maryša, nemám o kvalitě nabídnuté kávy vskutku žádné pochybnosti.


krásne miesto na obrazy a obrázky ... raz sa vyberiem do sveta a poteším sa niektorou tvojou výstavou***


Alegna
20. 10. 2022
Dát tip

To vyprávění zní moc pěkně, navnadilo, nevím co bude, třeba se tam dostanu. Díky za pozvání.


... to kafíčko je opravdu výborné..vypadá to příjemně....Maruško, hodně úspěchů výstavě a milých návštěvníků!!!


Andreina
20. 10. 2022
Dát tip

Lituji, ale nedostavím se. Od pobřeží Kolumbie je to přece jen kapku z ruky. Přeji však výstavě úspěch a hodně návštěvníků, a pokud by se dostala i na net, tak prosím o avízo. 


Děkuji Ichigo, mám webovky. Pošlu ti odkaz.


Alenakar děkuji, U Karlova mostu už jsem byla, ale Měšice jsou lepší :-)


Alenakar
20. 10. 2022
Dát tip

Měšice nedaleko Líbeznic... Tam to musí bejt.  Přeju úspěch téhle akci.  Tip.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru