Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdykde 77.

23. 10. 2022
4
3
197
Autor
Benetka

Hochu zletej...

https://www.youtube.com/watch?v=In4zQ4ZW2dA&ab_channel=Ko%C4%8Di%C4%8Dadlo

Bzzzzzz! Plesk! Sviňa jedna stará škaredá... = Film Juraje Jakubiska  - Tisícročná včela

Někdy asi před měsícem mu Lvice na WA napsala že je jedinec úpa v píči. Ty jsi na světě úplně k hovnu nebo tak nějak to psala. Nemáš žádné starosti koníčky problémy zájmy prostě NIC. No... Teda krom toho že občas napíšeš nějakou sračku kterou prezentuješ jako duchaplný výtvor. Ovšem - choré mysli. A! Má pravdu předseda!!! No jako jo... ONA: Matka samoživitelka. Sama na dva kluky. Z toho jeden v pubertě a druhý tam bude za chvilku taky. A aby to všechno finančně utáhla a ještě klukům dopřála něco navíc tak má dvě zaměstnání. Jakoukoli pomoc odmítá. Hrdá až běda. Podezírá při tom že se jí snaží pouze dostat do kalhotek. A přitom: Šukání je jenom pro děcka. A přitom:

Kalhotky nejsou ta nejdůležitější věc na světě. Ale... Mají k tomu zatraceně blízko!!!!!!

Byla nemocná i s dětma a svolila aby jim koupil pár rohlíků a banánů. Ale poslala mu na účet stopadesátkorun jakože o dary se neprosíme. I když... Na druhou stranu... Teď v červeneci měla narozky a ON jí dal litrovou flašu Guatemalského rumu Zacapa za litr a ten - byť s komentářem že neměl zbytečně! utrácet přijala. Jenže... ON: Sice není milionář ale s penězma nemá problém. Tisíc sem tisíc tam... Jebat na to. Nemá hlad nemrzne nechodí v hadrech* nejezdí sockou... Ale! Jinak je opravdu úplně zbytečný...

Jeho Lásku ZLATOHNĚDOU vídá strašně málo málo málo. Málo. Forewer. Ale ve čtvrtek za ním přišla a objala! jej a hladila! a ptala se: Jak se máš? Nic moc odpověděl Jí. Mám depku depku depku. Vyser se na ni! Odpověděla. Jo... Kdyby to tak šlo... A taky Jí zcela mimořádně odpustil že mluví vulgárně. Vždyť přece do pusinky takové krásky podobná slůvka nepatří? Nepatří!  A to vše navzdory tomu že je do Ní úpa blázen. ZAMILOVANÝ. Zbytečně. Marně. A to Ji ani přitom moc nezná... A ani... Ve světle událostí počínajících 7.10. nebude....

Kurva! Bože!! Pane!!!

Jak MOC MOC MOC to bolí!!! Víš to?!

Ne.

Máš to u prdele. Ale - nemám ti to za zlé. Páč celkově jsme ti ták ňák u prdele toš co...?!

 

Když ještě jezdil do zaměstnání sockou (busem) tak chodil kol takzvané budovy mlýna. Rozbitá ohavná škaredá hnusná veliká zbytečná budova. Řikal si jestli s tim někdy někdo něco udělá...? Spousta spousta spousta let uplynula a ejhle! Někdo to opravil! Někdo kdo měl love. Rozuměj peníze. Je z toho posezení/kavárna/vinárna... Dnes tam byl poprvé. Funguje to asi dva týdny. Zajímavě řešený prostor. Hmmm... Cihly beton dřevěné trámy. Obrovská světla "JENTAK!" zavěšená pod stropem! Kdyby to spadlo tak_! Pívo Pilsen 0.45l. za 55,- Káčé. Mlýn Hrušky. A ne! Není to skrytá reklama do píči! Eh. Má to od bytečku cca tak 100 metrů MAX. Ale... Už se MOC MOC MOC TĚŠÍ až otevřou DOLNÍ HOSPŮDKU! Mocně finišijou nicméně letos to asi nebude......

*Hvězdička = Včera když už byl naprosto zoufalý od náporu deprese tak se sebral a jal se vyhazovat hadry. Trička kraťasy košilele župany obleky spoďáry pyjama montérky a... A tak. Vyházel toho tři velké pytle. Odhadem tak 75% všech hadrů. Aspoň to nebude jednou muset dělat Adam až on chcípne. Nechal jen to nej_ NUTNĚJŠÍ. CHTĚNĚJŠÍ. 

ŠTĚNĚJŠÍ.

 

Jsem Tvé štěnátko Miláčku.

 

Jo.

 

Hochu zlatej.


3 názory

Zeanddrich E.
26. 10. 2022
Dát tip Benetka

.. .

No jo. Živě to vidím (a navíc ožívají *moje vzpomínky na Břeclav (dokonce jsem tam i cca jeden rok bydlel :),..., kousek za Katastrem směrem k řece, za druhým (nebo třetím? -již si nejsem jistý :) ) rohem.. :) )  ).

(( ...)).

*a vlastně jsem to tehdy měl podobně - moje Láska byla vdaná.. :)


Philogyny
24. 10. 2022
Dát tip Benetka

Jsem z toho jelen. 


Alegna
24. 10. 2022
Dát tip Benetka

Je hrdá, hm .... možná cítí, že miluješ jinou


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru