Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lid izraelský /nepoznal doma Krista krále (Ježíše) - účelově zaslepen, ohlušen/ byl ..nejspíše.. ?; Snad žádná generace nemůže v životě užívat si pouze..

26. 11. 2022
6
9
270

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lid izraelský /nepoznal doma Krista krále (Ježíše) -

- účelově zaslepen, ohlušen/ byl ..nejspíše.. ?.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

*Na světě byl, svět skrze něj povstal, ale svět ho nepoznal.
Přišel do svého, ale jeho vlastní ho nepřijali.

 

 

 

 

Mnohé bytosti v národech jednodušších /přitom

přítomnost jeho každým pórem těla tuší,…, a

 

inteligencí všemožnou hojně oplývající národ/ že by

ohledně své tzv. intuice byl nějak „marod“?

 

 

Tohle to (Ježíšův výrok) si k tomu ale vem:

**Doma nebývá žádný prorokem!

 

 

 

 

 

*Evangelium Janovo, Prolog

**Evangelium dle Lukáše ( Lk 4, 21-30).

 

 

 

 

 

 

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

:

Snad žádná generace nemůže v
životě užívat si pouze..
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.

 

Snad  v životě/ žádná generace/ nemůže
užívat" si/ pouze tzv. „nerušené práce"..


Ve svém plánu výukovém snad bytost žádná/
nezůstává vlažná,..., přesto ale/ nechce se krví brodit; -
- ovšem války,..., převraty, či revoluce


chodívají právě ruku v ruce s tím, proč
sem dolů na/ Zemi /se vlastně chodí..

 

 

 

 

 

 

 

 

 


9 názorů

 

((Safiáne, vidím, že jsi z Prahy, a to Tě ..trošku omlouvá :); my, z jihu Moravy, tak nějak víme, že o některých věcech (záležitostech) se prostě nahlas nemluví.. :) ))


 

(A, Safiáne, abych pravdu řekl, je mi i docela  dost jedno, co si vlastně myslíš :) )


 

Safiáne, nevím, proč si myslíš, co si myslíš - a ovšem, jen stěží Ti to mohu vyvracet.


Safián
06. 12. 2022
Dát tip

Zeandrichu, pyšná odpověď. A nepravdivá.


 

Nějakou dobu jsem se sem nedostal.. .

((...)).

 

Safiáne, nemám ambice sbírat defin.ice v této oblasti (ale ovšem rovněž ne se před nějakými zapouzdřovat.. :) )

Stačí mi, pokud mám na dohled bratříčka našeho největšího,..., jednoho z osmi, Ježíče K.; ..: ).


Konspirační teorie zkonstruovaná nad náboženským blouznením, to tu ještě nebylo. Kdo ohlušil izraelský národ (oučelově?!) Ještírci z planety Fňau, marťánci agenta Muldera, nebo snad samotný Belzebub? Odpovědi najdete jedině a pouze v pokračování seriálu...


Safián
27. 11. 2022
Dát tip

Pěkné básně, jenom nechápu ta podivná dělítka (nebo závorky).Zajímalo by mě, jestli jsi ochoten (a schopen) přijmout cizí definici Boha (třeba sv. Anselma nebo Teilharda de Chardin). Nebo se před ní zapouzdříš?


Jamardi
27. 11. 2022
Dát tip

Řekla bych, že když lidé považují člověka za svého, více se s ním porovnávají a pak hůře snášejí, když mají pocit, že je lepší než oni. Taky záleží na národu.


 

(( ...)).

*Evangelium Janovo, Prolog

**Evangelium dle Lukáše ( Lk 4, 21-30).


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru