Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O tom, proč se zabít

02. 12. 2022
0
0
171

Existuje důvod, proč se nezabít? Když tě obviněj ze znásilnění aby ti vzali možnost se proti nim ozvat a ty o tom nemůžeš nikomu říct protože bude každej radši pohodlně věřit že seš magor kterej si to vymyslel, existuje důvod, proč se nezabít? Když už navždycky budeš v každý zmínce o sexuálním násilí slyšet svoje méno, existuje důvod, proč se nezabít? Když se v Bohnicích staneš nežádoucí osobou, zakážou ti navštěvovat pacienty a oddělej tě od tvý ženy a od všech který znáš, existuje důvod, proč se nezabít? Když ti zakážou vystupovat na slamu kam se může přihlásit každej kromě tebe, existuje důvod, proč se nezabít? Když se rozpadne tvoje kapela, když s tebou Marie přeruší všechny kontakty a ve svý bublině by se bála přiznat že s tebou kdy měla něco společnýho, existuje důvod, proč se nezabít? Když ti holka se kterou jste zažívali ten nejlepší sex najednou přestane odpovídat a donutí tě začít si v hlavě přehrávat každej útržek věty a pochybovat o všem cos doteď považoval za správný, existuje důvod, proč se nezabít? Když tvoje zbytečná snaha dokázat světu že nejseš debil a všechny věci co ti dávaj smysl vždycky někomu ubližujou, existuje důvod, proč se nezabít? Když tě nečeká nic jinýho než nekonečná zima která nemá východ, existuje nějakej důvod, proč se nezabít? Kromě toho, že by tak umřel jedinej svědek schopnej tě hájit před soudem ostatních? Kromě toho, že by tak umřel jedinej kdo by moh hájit de Sadeovskou vizi neegoistickýho sebedestruktivního umění? Kromě toho, že by tak umřel asi jedinej aktivista věřící že osvobození jde dosáhnout i jinak než omezováním? Kromě toho, že by tim svět přišel o proud krve, udržující jeho oběh? Kromě toho, že by přišel o možná posledního čistýho člověka, schopnýho snít o ideálním světě? Kromě toho, že máš teď nad nima navrch, že už tě nemůžou ničim zkorumpovat, protože už ti nic nezbylo, protože už jsi o všechno přišel?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru