Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lži

04. 12. 2022
11
18
373
Autor
Lami

 

 

Odpouštím jenom malé lži,

neškodné, které sotva bolí.

Ty velké, co ti nevyšly,

o nichž už dávno všechno vím,

jsou rozeseté po okolí.

Nezapomínám na cokoli

a občas hodně přemýšlím,

zda mi má láska za to stojí.

 

 

 


18 názorů

Lami
08. 12. 2022
Dát tip

Lidé si moc domýšlejí.Až tak, že je to svede na nesprávnou cestu.Já už to dávno nedělám.Abych se nezacyklil.


:-))))  rozesel jsi po okolí.......tak se nediv, že se v tom jeden najde


Lami
08. 12. 2022
Dát tip

Ale ne, to je o Kristýně.


tak nějak jsem si to promítla na sebe....


Lami
08. 12. 2022
Dát tip

Co přesně?


dobře napsané, Lami...............


Gora
05. 12. 2022
Dát tip

Také bych řekla, Lami, že se zbytečně podceňuješ.

K posledním třem řádkům, kdyby to byla moje báseň, dala bych za nezapomínám pomlku. Vlastně bych na cokoli pomlkami nebo závorkou oddělila od ostatních slov z obou stran. Je to maličkost, ale zpřehlednila by sdělení. Píšu ti, jak to cítím já, názorů se sešlo víc.


Diana
05. 12. 2022
Dát tip 8hanka

Chápu a souzním...


Silene
05. 12. 2022
Dát tip Norsko 1

Nádherná esence sebecitu. 


Safián
05. 12. 2022
Dát tip 8hanka

Lami, napsal jsi řadu pěkných básní. Ty na tebe prozradily, že ti vázaný verš není cizí. Umíš ho dobře - žádné chyby nebo toporná "originalita". Také tvůj komentář má styl. Proto je těžké uvěřit tvé proklamované nevzdělanosti. I tato básnička, i když není objevná a připomíná renesanční básníky nebo dokonce trobadory, je napsána dobře. Celá, nejen prvních pět veršů, jak uvádí Gora. Naopak, bez posledních tří by byla neúplná.  Technický základ máš. Tvé zobrazení věcí je přímé, bez narážek a metafor. Měl bys pokročit dál. Kolem je plno současných námětů.námětů.


Muamarek
04. 12. 2022
Dát tip

Myšlenka by byla - ale zanikla v nezvládnutém pokusu o veršování. Škoda... 


helgard
04. 12. 2022
Dát tip

proč vázané verše ? ... krájeno pocitem, baleno představami a expedováno nadějí a doručeno zklamáním...Vaše česká pošta. 


Štírka
04. 12. 2022
Dát tip

Abs souhlas s Gorou... nekdy se ubranim přidá


Lami
04. 12. 2022
Dát tip

Norsko1 - rádo se stalo.


Gora
04. 12. 2022
Dát tip

Prvních pět řádků je zručně napsaných a dávají mi smysl, za ně tip.


Norsko 1
04. 12. 2022
Dát tip
Dílo je banální. Ale děkuji za kritiku

Lami
04. 12. 2022
Dát tip

Norsko 1 - někdy opravdu netuším, co některé kritiky vlastně znamenají, kam míří a co vlastně mi chtějí sdělit.Očekávám radu, hodnocení, kritiku kladnou či zápornou, odborný názor.Toto je mi k ničemu.Pravda je. že já sám nemohu žádné cizí dílo, ani ta vaše, objektivně odborně posoudit.Chybí mi k tomu vzdělání.Proto jsem nikdy k žádnému z vašich děl nepřidal komentář ať kladný nebo záporný.Nerozumím jim a tak je nemohu hodnotit.V tom jsem odkázán na množství tipů a výběrů získaných vámi zde na Písmáku.

    Ve světle těchto hodnocení nemohu jinak, než považovat vás za autora nevšední moudrosti a nových, neotřelých mašlenek, jež v takřka živočišné podobě zcela spontánně vycházejí z vašeho nitra.


Norsko 1
04. 12. 2022
Dát tip
Doporučuji nepřemýšlet. Veškeré přemýšlení..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru