Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TD - bezpointální zimní příběh bez začátku s otevřeným koncem, který je vlastně uzavřený

25. 12. 2022
13
8
238
Autor
supizmus

„Nikdy se nic nezdá příliš špatné, těžké nebo smutné, když máte v obývacím pokoji vánoční stromeček.“

   V batohu starý potrhaný spacák, jedna sada suchého oblečení až se spotí, aby měl do čeho se převléct, dva dny starý pecen chleba, který mu zadarmo dali v pekárně, několik konzerv, laciné víno, nůž a sirky. Kráčel rychlým krokem zasněženou lesní cestou vstříc novému životu, daleko od lidí - neuměl mezi nimi žít. Nerozuměl jejich světu. Bylo dvaadvacátý prosinec.

   Za tmy došel na místo, kde si z dětství pamatoval velký, otevřený seník, který měl být jeho prvním nocležištěm. Unaven a zklamaný si sedl do sněhu a tupě koukal do tmy. Takhle usnul.

   Probudilo ho nečekané světlo. V místnosti bylo příjemně teplo od kamen. V rohu stál střídmě nazdobený vánoční stromek. Přišli dva hrubí, neupravení muži, postavili před něj teplou polévku a čaj. Zachránili ho pytláci a zloději. V noci, když šli krást stromek a vybrat pasti ho našli a vzali k sobě do srubu. Nikdy se nic nezdá příliš špatné, těžké nebo smutné, když máte v obývacím pokoji vánoční stromeček.


8 názorů

Philogyny
26. 12. 2022
Dát tip Zeanddrich E.

Mi se líbí, jen bych vynechala ty zloděje. Od toho je slovo pytlák. Taky znám a mám ráda. 


K3
26. 12. 2022
Dát tip Alegna

Ty umíš pohladit. Krátké, ale výstižné. Optimistické.


Evženie Brambůrková
25. 12. 2022
Dát tip supizmus

Dobří lidé nemusí být jen ti, kteří se tváří jako nejpoctivější.


.......vzali ho k sobě do srubu...... postavili před něj teplou polévku a čaj.......šťastné Váoce!


Kočkodan
25. 12. 2022
Dát tip Gora

Zloděje a pytláky nechovám v přílišné lásce, ale tady konečně udělali něco, za co si vztyčený prst zaslouží. Tedy myslím palec, ne ukazováček.


MilanH
25. 12. 2022
Dát tip

Rozhodně :-)


Jamardi
25. 12. 2022
Dát tip

Aspoň něco ho potěšilo. :)

Myslím že ti hrubí a neupravní pytláci a zloději také nepatřili do jeho světa. I když klidně se mohlo stát, že by ho našel myslivec. Také chodí v tomto čase po lese.


Andělka1
25. 12. 2022
Dát tip

***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru