Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mají muži duši?

07. 01. 2023
1
1
191

Kdysi jste mi slíbili osvobození, a já vám to naivně věřil, ale byla to lež, zatajili jste mi, že ve vašem příběhu budu jenom bezduchý monstrum, že jiná možnost pro mě neexistuje. Aniž bych o to stál, narodil jsem se jako ten, kdo bude nést vinu, za všechny neúspěšné pokusy o překonání odcizení, za ty, co jsem začal já, i za ty, co začali druhý, narodil jsem se odsouzenej, odsouzenej bejt nahlíženej skrze váš příběh o agresivních bezduchejch násilnickejch monstrech, odsouzenej bejt agresivním bezduchym monstrem. Ale já nejsem monstrum, tohle nejsem já, já jsem živá bytost, co cejtí stejnou úzkost, stejnou nejistotu a stejnou křehkou naději, já jsem živá bytost, schopná stejný něhy, mym úmyslem je druhý potěšit, ne je zneužít, já jsem živá bytost, váš příběh nade mnou nemá moc, nejsem bezduchý monstrum, já cítim, já mam vlastní osobnost, já jsem živá bytost, já existuju, navzdory vašemu příběhu, existuju!


1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru