Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Maťka

28. 01. 2023
9
15
317
Autor
Benetka

Upekl jsem ořechovou bábovku a Ty jsi jí měla plná ústa. JE SKVELÁ Slávi! Uvařil jsem kuřecí čínu a Ty jsi dostala obrovskou porci. Dal si mi toho priveľa Slávi! A v pátek o půl čtvrté jsi za mnou přišla a říkáš: Slávi - príde Macedonský kamion pre nakládku. Počkáš tu na něho do pol piate? Pohladil jsem Tě po vLáskách a řekl: CO BYCH PRO TEBE NEUDĚLAL.

Pět let Tě miluji. Zbytečně? Marně. Snažím se nemyslet. Zapomenout. Nemilovat. Marně. Prožívám s Tebou Tvé radosti. A taky Tvé bolesti. Těch je asi víc. A přitom vlastně o Tobě pořádně nic nevím. Máš svůj svět a mně je trapné do něj i jen nahlížet když vím že se stejně mohu jen dívat.

Ale byl tento týden i jeden moment který_!!! Přišla jsi za mnou a neviděla mne. Slyšela jsi hluk stroje na převíjení etiket ve vedlejší místnosti. Šla jsi tam a fascinovaně jej pozorovala! Upřeně!! Několik dlouhých vteřin!!! A ten Tvůj výraz...?! N.E.U.V.Ě.Ř.I.T.E.L.N.Ý!!! Nevěděla jsi že já Tě pozoruji a jsem Tebou fascinován. Byla jsi tak KOUZELNĚ SVÁ a hlavně ten Tvůj ryzí VÝRAZ TVÁŘE BEZ PŘETVÁŘKY_!!!!!!

Jak jen Tě nemilovat...?

 

https://www.youtube.com/watch?v=RFEorTtKErc&list=PLYBGvnzS_0AvBuUVBiGkmugXq4EiyjldO&index=1&ab_channel=AnahataOfficial

Zdálo se mi o Tobě. Předevčírem? Nebo tak nějak. Nad ránem. Že jsi se topila a všichni Tě měli za mrtvou. Jen já Ti dával dýchání z rypáku do úst a_ Ty jsi ožila! Zázrakem? Láskou? Nebo tak...

Maťka 2 :

Zase se mi o Tobě zdálo. Přišla jsi za mnou do skládečku s reklamací. Někdo nám reklamoval PUZZLE! Prý jim tam chybí několik dílků... Já se ale právě rozčiloval nad zásilkou co přišla od Tvých krajanů z horních uher. PROČ? NÁM?? POSÍLAJÍ??? LISTÍ?!?!?! K ČEMU NÁM TO BUDE!? Nerozčuluj sa říkáš mi. Mosela som to objednať... A já vztekle rval uschlé listí z větví a Ty ses mi v tom snažila zabránit. A pak mi řikáš: Čo to puzzle? NIC! PROSTĚ NIC!!! Pošleme jim nové. Já to staré prostě kontrolovat nebudu......


15 názorů

blacksabbath
01. 02. 2023
Dát tip Benetka

kouknu-li se na tebe.....slintám jako bernardýn.....:-)))))


Benetka
31. 01. 2023
Dát tip 8hanka

...ále jdi Ty! Vždyť on si jenom hraje!! A má nás všechny rád!!! :D

Nevím proč ti nechodí avíza -taky to rád svádím na PERMONÍKY- !!!

OD TEBE MI AVÍZA CHODÍ ALE OMLOUVÁM SE - PROSTĚ TO NEZVLÁDÁM! Momentálně mám 5689 nepřečtených avíz.

Právě si prožívám hlubokou životní krizi která snad vygradovala na konci minulého roku (taky je to vidět na těch sračkách co jsem psal). Tak jsem radši psát (skoro) přestal. Teď po novém roce je to o kapičku lepší. I když stále nic moc...

Už aby bylo jaro. Sluníčko a tepLove jsou lékem na trudomyslnost... ;)


Zeanddrich E.
30. 01. 2023
Dát tip Benetka

 

.. .

Nechápu, krajane, proč mi od Tebe přestaly přicházet avíza  (že by další kousek zdejšího skříka? -myslím, že už dlouho mne nemá rád...)


Benetka
29. 01. 2023
Dát tip 8hanka, Philogyny

Nečekal jsem až takovou odezvu!

MOCMOCMOC DĚKUJI >>>VŠEM!!!<<< ZA MOC KRÁSNÁ A PRAVDIVÁ SLOVA! Zejména NekonečnéHance a mé milé Phil!


8hanka
29. 01. 2023
Dát tip Benetka, Alegna

Benetko, Benetkoooo, aby sme nevyhlásili ženskú výpravu za koláčmi

...nadýchaný jablkový  s čokoládou? Robím liaty perník  s nastrúhanými jablkami, veľmi chutí aj neveste,  syn jej ho už tiež upiekol...

láska ide skutočne cez žalúdok...

Zlatohnedá je divná, ak ju ani koláče neobmäkčia... mal by si s ňou ťažký život, radšej len ďalej snívaj...ak ešte pár rokov vydržíš, uvidíš na vlastné oči, že aj ona starne, krása sa stráca a ostáva len ...to horšie z nej

Tvoje písmačky Ťa majú rady všetky... s koláčom i bez:)


Benetka
29. 01. 2023
Dát tip 8hanka, Alegna

Ale no tak holky! Šup šup do kuchyně alou péct! O ořechové bábovce nemusíte snít - můžete si ji upéct!

Mimochodem: Teď jsem upekl nadýchaný jablkový koláč. Oproti receptu jsem tam nedal kakao ale nastrouhal čokoládu. 

Je výborný!!! :D


blacksabbath
29. 01. 2023
Dát tip Benetka, 8hanka

Bene....bábovku...ořechovou....mňam......asi se mi o ní bude zdát:-)))))


APodezDívka
29. 01. 2023
Dát tip Benetka

Vždycky když se probudím a zdál se mi nějaký zajímavý sen tak si říkám: Ten si musím zapsat. Ale skutek utek. A tak nevím nic. :)


gabi tá istá
29. 01. 2023
Dát tip Benetka, 8hanka

za prolog aj za Maťku...a to si sa zaťal, že nebudeš písať...píš! už som ti písala, že Maťka je mrcha, ktorá to s tebou a asi aj s ostatnými mužmi "umí"? Teraz ma budeš mať menej rád, ale ja sa nepretvarujem*


Evženie Brambůrková
28. 01. 2023
Dát tip Benetka, Alegna

Sny jsou jedna velká neznámá. Čím jsem starší, tím víc žasnu.


Alegna
28. 01. 2023
Dát tip gabi tá istá, 8hanka

Škoda, že nejsem mladší, že nejsem Zlatohnědá, péct umíš, vařit umíš i toužit .....


Kočkodan
28. 01. 2023
Dát tip Benetka, Alegna

I u mě se daly při představě bábovky z ořechů sliny do sbíhání...


Philogyny
28. 01. 2023
Dát tip Benetka, Alegna

Benetko, já se prodýchávám z covidu, pořád kašlu, nemluvím a tak nějak. Nezdá se mi o ničem, což je zvláštní.  Miluju pohyb listí...  :)


8hanka
28. 01. 2023
Dát tip Benetka, Alegna, gabi tá istá

orechová bábovka, ach...

myslím, že už som Ti to písala, nenaplnená láska je krásna v tom, že stále je o čom snívať, stále sú to tie naružovelé okuliare a nie každodenná všednosť, ktorá často lásku zabíja...a to, čo sa dnes zdá čarovné, by možno o pár rokov liezlo poriadne na nervy...prepáč, som protivne realistická...ale tá bábovka, hmmmmmm


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru