Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Phantasia XXX.

29. 01. 2023
8
8
200
Autor
Benetka

Sen z dnešní noci.

https://www.youtube.com/watch?v=bpA_5a0miWk&ab_channel=RoxyMusicVEVO

Nastupuju do nové práce. Budu doručovat balíčky. Právě je nakládám do oranžového vozu s nápisem DHL. Balíčků je tolik tolik tolik až si říkám že se do dodávky ani nemůžou vejít. Někdo se za mnou zasměje. Otočím se a vidím pohlednou ženu s nakrátko střiženými blond vlasy. Neboj - pomůžu ti když jsi ten nový říká. Nasedáme spolu do nákladového prostoru a náš řidič se s námi prudce rozjíždí. Jede jako šílený. Těsně se vyhýbá autům a chodcům. Řítí se ulicemi prudce brzdí a pak neméně prudce zrychluje. Je to blázen! Říkám té ženě. A ona odpoví: Ne! Jenom je prostě zhulený. Hmmm - tohle vysvětlení mě tedy zrovna dvakrát neuspokojí. Náhle auto zabrzdí tak moc až spolu s balíčky letíme až k přepážce oddělující náklad od řidiče. Přistávám na zádech a na mně ta žena. Smrdím potem říkám jí. Ona ale zavrtí hlavou a odpoví: Ne. Voníš! Skloní se ke mně a políbí...


8 názorů

Benetka
17. 02. 2023
Dát tip APodezDívka

Nestíhám. Nic. Ani odepisovat. Číslování by mělo sedět jako prdel na wcprkýnku! :D 

Toš... Počni si.

Ééé téda počti si! :)


APodezDívka
04. 02. 2023
Dát tip Benetka

Jé! Pracovně-romantický sen!

Musím říci, že je to docela zajímavé že sem píšete své sny Benetko. A pokud je to římské číslování pravdivé tak si určitě musím přečíst všech předchozích dvacetdevět! :)


blacksabbath
01. 02. 2023
Dát tip Benetka

ti závidím:-))))).....ten sen:-)))))


Evženie Brambůrková
31. 01. 2023
Dát tip Benetka

Práce snů. :-)


Zeanddrich E.
30. 01. 2023
Dát tip Benetka

Takový nějaký sen já mám jen zřídka; - snad i méně často, než jednou za deset let .. :)


Alegna
29. 01. 2023
Dát tip Benetka, Gora

Hanka to vystihla, tak se jen přidávám


Benetka
29. 01. 2023
Dát tip 8hanka, Gora

...a vieš že áno? Bol to taký intezívny sen že až...! Ale prebudil som sa a bol som zasa iba len sám...


8hanka
29. 01. 2023
Dát tip Benetka, Alegna, gabi tá istá, Gora

a vo tom to je...voníš i když smrdíš...takéto sny sú moooc fajn...necítil si aj po prebudení jej pery na svojich?

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru