Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdykde 78.

07. 02. 2023
7
5
196
Autor
Benetka

Má ZLATOHNĚDÁ...

Od 1.2.2023 si tady na mém profilé můžeš číst co je Ti libo. Poslal jsem Ti link na Benetku_ Tak jak sis přála. A jestli budeš číst...? To už je jen a jen na Tobě. Měla jsi radost a říkalas že si ráda počteš... Nicméně! Varoval jsem Tě! Že to zřejmě asi budeš číst dlouhé roky...... :D

A nějakou píseňku pro Tebe?!

Určitě.

Ach... Jak rád bych viděl Makčupiču a Tytikaká...

Má...?

Indiánko.

Řekl jsem Ti tak minulý týden kdy jsi měla vLásky spletené do cůpku a já nevěděl zda jsi N´Šoši a nebo Rybana...

Usmála ses tím úplně nejhezčím úsměvem a já...

A já po Tobě toužil zas o něco víc.

A vyl přitom na měsíc...

A......

https://www.youtube.com/watch?v=QqJvqMeaDtU&ab_channel=arqags79

Asi... Asi jsem původně chtěl psát o něčem jiném. Třeba o snech z dnešní noci. Divokých a zvláštních.

(je přeci úplněk/spln_!)

Avšak současně těžko zapamatovatelných. A nebo o Tobě. Má/nemá němá Lásko. Má ZLATOHNĚDÁ. Jak jsi dnes za mnou přišla a jako obvykle zdravíš: Čau Slávi! A Já? AHOJ KRÁSKO! Pousmála ses a říkáš: Já a kráska? Po dnešní noci?!?!?! Kdy mě pejsek probudil ve dvě ráno??? A pak jsme si měnily místa v postýlce a já nespala a...

A krásnější být už nemůžeš. To jsem Ti mohl říct. Ale neřekl.

Na místo toho jsem Ti povídal příběh který se stal když jsem byl vojínem ČSLA.

Nuž...

A až potom co jsi odešla jsem si uvědomil že se ten příběh stal v roce kdy ses narodila.........

 

Slávi? Vyhodíš tady ten bordel od skartovačky prosím? Už tam dlouho smrděl. A já na to: Říkáš to jako by to byly skartované použité toaletní papíry! Usmála ses. Víš ale na Krétě_! Tam jsem nikdy nebyl přerušil jsem Tě_! Nuž tak tam se to nesmí házet do záchodu ale do koše vedle. Chudinky uklízečky! A vlastně tak to mají v celém Řecku. Joj! Ani sis to neuvědomila a řekla jsi úplně Č.I.S.T.O.K.R.E.V.N.É. Ř!!!

Můj příběh:

V přijímači - kdy hlavně a zejména dělali z chlapců muže - jsem byl na protiletadlovémraketovémoddílečíslojedna a tam bylo čůrání stylem od stěny do žlábku a pak kanálkem ven. Jenže ten kanálek se ucpal. Vyčistit jej měl můj spolubojovník který to absolutně nedával. A já mu Řek: Počkej: Já to udělám. A holou rukou jsem šátral v kanále kde se mísily chcanky s plivancema a vajglama a... Bůh ví ještě s čím a vyčistil to. A on mi byl neskonale vděčný. A to až tak že když jsem se na oddíl jedna po roce vrátil z oddílu sedum a šel za provianťákem_! Seděl tam On. A pamatoval si mne. A řiká: rád tě vidím! Máš u mě protekci. Ty víš proč!

Čiň lidem dobro a dobrem se ti odmění.

Tenkrát se v armádě v létě nosily tzv. bundokošile. Bylo to oblečení z umělé hmoty které ani nesálo pot ani nebylo příjemné na těle. A ten můj kolega provianťák říká: Mám tu bondošky bavlněné. Předchozí model. Jenom pro vyvolené. A ty jsi jedním z nich. Jako můj vděk za to co jsi tenkrát pro mě udělal.

Řekla jsi mi že to byl moc hezký příběh. A hlavně že dobře dopadl.

Jo.

No... A to byl prosím pěkně rok

1989


5 názorů

Philogyny
09. 02. 2023
Dát tip Benetka, blacksabbath

Benetko, já jsem dcera vojáka z povolání. Tenkrát se fasovalo oblečení na body. No. Táta jezdil závodně motokáry, doma byl putovní pohár, na zdech věnce. Peníze chyběly. Tak mi dali přešít jeho vojenské kalhoty na moje do školy. Dodnes se pamatuju, jak kousaly, bylo to utrpení. Ve škole se mi posmívali, takže dvojité...

Láska... pokud nikomu neubližuje. Ale ona toto neumí...  :)


Benetka
09. 02. 2023
Dát tip

Evženko... Je. A není. Není a je: 

Až už tu nebudu tak 

ONA

Má dvacet

Let 

Náskok_

Jak jinak to říct...?!


Evženie Brambůrková
09. 02. 2023
Dát tip Benetka

O věk se nestarej, o tom to až tak není :-)


8hanka
08. 02. 2023
Dát tip Benetka

Píšeš krásne, vo všetkom cítiť lásku...najkrajšie svetové diela vznikali vďaka nenaplnenej láske...ktovie, možno raz budeš v čítankách aj Ty...a s tým Gréckom je to tak, aj tak je nádherné...


Alegna
07. 02. 2023
Dát tip Benetka

Věřím, že bude číst


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru