Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prodejna Penny

12. 02. 2023
13
11
265
Autor
R. Kedar

     Prodejnou potravin Penny pípají pokladny. Pokladní Pavlína postupně pípá: pečivo, poličan, pomazánku, prošlý puding, padesát piv, pálenku, pět párků, potom podmáslí.

     Pomalu postupuju podél pásu. Pozoruju plavou Pavlínu pečlivě přebírající položky. Prameny pestrobarevného přelivu prosvětlují ponuré prostředí, pěkná pusa působivě pokrytá piercingem, pronikavý pomněnkový parfém, podmanivý pohled pobřežnice Pamely, pod pláštěm Penny prosvítají pevné pětky. Prostě příšerně přitažlivá prodavačka.

     Podléhám, pacifikován překrásnou pannou. Potoky potu protékají podpažím, pociťuji příjemné podráždění. Pozornost přítomných pomalu počíná přitahovat pulzující poklopec. Pobledlý, pořád přehnaně prchlivý panic, přerývavě pozdravím, přemýšlím, potom povídám: "Pojďte prosím po práci pokecat, pojíst plněného pstruha při plamenu pochodní, probrat politiku, preference Petra Pavla,  problémy pop-music, případně proudy postmoderní poezie, popít pár piv. Prodiskutujeme paradigmata přijímaná profesory psychologie, přínosy průmyslu pro planetu, pomatené počínání plýtváků, podstatný příspěvek Platóna pro příští pokolení, poutavé Páralovy povídky, převyprávím pár pasáží Písma, případně pustím porno. Potom půjdeme přitulení prázdným parkem, pouze páv popoběhne pod prastarý platan. Polibky potvrdíme právě propukající propojení. Podlehnuvší přírodním pudům promilujeme příchod pondělí."

Předpokládám potěšení překrásné pokladní parádní pozvánkou. Pohlédne, pozvedne piercing, poté pohrdavě prohodí: "Pohni, pičo, plať!" Přívaly příjemných příslibů promptně přecházejí. Přetrvává pouze pachuť.


11 názorů

geminy
27. 03. 2023
Dát tip

To mě pobavilo. :D Tip


Ellisee
16. 02. 2023
Dát tip

Příjemné počtení po poněkud pozdním probuzení :)


povedené, propojené...prostě príma:-)))


Muamarek
13. 02. 2023
Dát tip

Precizně provedená práce. Prvotřídní popis. Poklona. 


Kočkodan
12. 02. 2023
Dát tip R. Kedar

Pod předešlé písmáky připojuji pozdrav plus pochvalné poplácání. Předložils povedenou písemnou pitomůstku.

Pokud posmutněle podsouváš podíl přetvářky při pokryteckém postranním pomlouvání, pak pobouřeně pravím -  prdlajs! Přísahám!


Alegna
12. 02. 2023
Dát tip

poopravuji, poklona


Alegna
12. 02. 2023
Dát tip

Pěkně psáno, pane, pokona :)


R. Kedar
12. 02. 2023
Dát tip Gora

Irčo, máš pravdu, trochu jsem to upravil.


Gora
12. 02. 2023
Dát tip

Vtipně sestavené, Radku.

Možná bych ještě promyslela časovou linku, poslední páralovské povídky jsou myslím dlouho passé - a k nim Petr Pavel?


Evženie Brambůrková
12. 02. 2023
Dát tip Alegna, R. Kedar

Pro pobledlého panice pořádný proslov :-)))


kadeřavá
12. 02. 2023
Dát tip

:-)pobavila realita:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru