Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tělocvik

12. 02. 2023
9
9
265
Autor
Benetka

Inspirace: Gora. Děkuji.

 

https://www.youtube.com/watch?v=gaMq-D7K8ls&ab_channel=SUPRAPHON

Tenhle příběh je pravda. Ať visím jestli vám budu lhát...

Tělocvik byl pro mne vždy utrpením. Byl jsem podvyživený pokřivený mrzáček plný brýlí. Při běhu zadýchán až běda a vždy poslední. Při hodu kriketovým míčkem mi div že nespadl na palec u nohy. Ale asi nejhorší byl posměch spolužáků... Jednou na školním hřišti přibyla nová konstrukce. Tři šedě natřené ocelové tyčky nahoře spojené vinglem. A tím pádem taky přibyla nová sportovní disciplína - šplh o tyči. No co vám mám povídat? Do těch cca pěti metrů jsem prostě nevyšplhal. Klouzal jsem se sotva metr nad zemí a dál to prostě nešlo. A pochopitelně že se mi všichni smáli...... Nuž... S posměchem a s ústrky jsem se musel nějak naučil žít. Nicméně mi to tenkrát nějak nedalo a... Jednou jsem šel sám k  těm tyčím. Zul jsem křusky i ponožky a bos se jal šplhat. A ejhle! Ono to šlo! Najednou jsem prostě byl nahoře!! Jel jsem jako NAMYDLENÝ BLESK!!! Na příští hodině kdy se zase mělo šplhat na mě všichni koukali jako na blázna když jsem se zouval a sundával fusekle. No a potom... Z nás tří šplhajících spolužáků já byl ten nejrychlejší a první nahoře! 

Myslim že jsem tenkrát dostal svou první jedničku z tělocviku.

A nikdo se nesmál.


9 názorů

APodezDívka
18. 02. 2023
Dát tip Benetka

Tělocvik mě bavil. Ovšem jen do doby, než přišly první krámy. Někdy v páté třídě. A vysvětluj učiteli, že na to prostě nemáš náladu... Ale jinak to s tím šplháním je obdivuhodné!


K3
14. 02. 2023
Dát tip Gora, Benetka

Šplhat jsem se naučil na vojně. Podobně. Po laně a bez přírazu ručkovat, a že to bylo hezky vysoko. Protože jsem se nechtěl shodit, šel jsem večer a postupně trénoval. Za pár dní to šlo samo a byl jsem mezi nejlepšími.


blacksabbath
14. 02. 2023
Dát tip Benetka

Bene.....super!


Aru
14. 02. 2023
Dát tip Benetka

hm, tak to by mě nikdy nenapadlo jim to ukazát, asi nemám, ty... ambice :D


Alegna
12. 02. 2023
Dát tip Benetka, Gora, 8hanka

Ti museli koukat :)


Gora
12. 02. 2023
Dát tip Benetka, Alegna, 8hanka

Bene, jsem za inspirování ráda! Tohle téma oslovuje, bylo by dobré třeba na Tématický den!!

Tvůj příběh je zpočátku smutný - ale pak jsi jim to natřel!


Evženie Brambůrková
12. 02. 2023
Dát tip Benetka, Alegna, Gora

To je super. Tak by se měl aspoň jednou cítit každý, kdo nerad cvičil :-)

Já jsem tělák milovala a místo zpěvu jsem směla trénovat na závody.


Kočkodan
12. 02. 2023
Dát tip Benetka, Alegna, Gora

A to se z tebe později – na rozdíl od spolužáků – stal ještě i dlouholetý zasloužilý Písmák... ;-)


8hanka
12. 02. 2023
Dát tip Benetka, Alegna, Gora

Benetko, ro je krása, slzím dojatím, ako si im zavrel ústa...ako vidím telocvik bol  strašiakom viacerých, presnejšie, niektoré disciplíny...bavil ma basket, bola som dobrá v hádzanej až na sedmičky, nevedela som pri nich padať, cvičenie pri hudbe bolo tiež fajn, šplhať som nevedela, ani kvóli kariére


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru