Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídej

03. 03. 2023
6
8
329
Autor
Benetka

Co bych Ti asi tak měl povídat? Má ZLATOHNĚDÁ... 

Někdy_ Když právě nejsou mraky a sluníčko nám již dalo zbohem_ Koukám se  na oblohu. Čumím do OKNA VESMÍRU DOKOŘÁN. A snažím se mezi těmi miliony hvězd najít tu Tvou. Marně. Prostě jsi ta nejvzdálenější HVĚZDIČKA BLÝSKAVÁ co znám. I kdybych se třeba_ Rozkrájel na ty nejmalinkatější kousíčky stejně Ti nikdy nebudu blíž než jsem právě teď. Botka. I kdybych_ I kdybych já newim co_! Třeba před Tebou klečel na kolenou......

https://www.youtube.com/watch?v=16_SttUH13w&ab_channel=standa52

Dnes jsem před Tebou klečel na kolenou. A Pan ví! Že bych Ti _RÁD!_ i nožky líbal! Ostatně stejně jako všechno to ostatní: Pierky. Ušká. Líčka. Viečka. Nosík. VLásky... 

No tak to vidíš. Nakonec jsem jenom pouhopouhý červ co se plazí u Tvých nohou. Špinavý zpocený smradlavý hloupý starý. Odporný červ.  

Dnes jsem před Tebou klečel na kolenou. Uhoněný xmrti. Unavený blbeček ze skladu. Ále však víš že pro Tebe všechno ve VesMírku - ne? No tak to vidíš řekl jsem Ti: Dokonce Ti klečím u nohou. Řekla jsi mi: Opatrně Miri. Hmmm... Tak to fuckt newim...... Opatrně abych si snad neublížil? A co na tom záleží? Zpocený smradlavý snažíc vyjít Ti co nejvíc vstříc_ Vždyť..........

Vždyť Ty přece žiješ úplně v jiném VesMírku nežli já. V Tvém světě je vše jinak. V Tvém světě se snad ani neumírá_

No a Já?

Prostě Ti klečím u nohou.

 

 

 

JEŠTĚ ŠTĚSTÍ!!!

 

 

Že to nebudeš číst. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

 


8 názorů

8hanka
07. 03. 2023
Dát tip Benetka, Gora, APodezDívka

hanbím sa...za môj príliš realistický až krutý pohľad...vôbec to tak nemusí byť...u mňa  to prišlo časom, s pribúdajúcim  vekom a vytriezvovaním z môjho vzťahu( vlastne to bolo priskoro, mala som 38, keď som už nevidela hviezdy, keď som  sa rozhodla pre koniec)...nie každý tak dopadne...je veľa šťastných dvojíc a niekedy aj trojíc:)

Vlastne by som Ti mala závidieť, že ešte stále vieš tak krásne snívať, všímaš si drobnôstky Tebe také drahé, neprestávaj snívať...priznám sa, že za letných večerov, keď sedávam na lehátku a mám výhľad na Veľký voz, je mi ľúto, že už to neviem, snívať o niekom, túžiť po ňom, prázdno vo mne... šťastie, že mám deti a vnúčatko, snívam o nich, o stretnutiach, rozhovoroch...a zatiaľ sa tieto sny plnia...

zopakujem už niekoľký raz - píšeš krásne,koľko citu, nehy, lásky...

 


Benetka
06. 03. 2023
Dát tip Alegna, 8hanka, APodezDívka

A ani o tom neví. To je přesné. No ale však jsem řikal že žije v jiném (paralelním) VesMírku. A naše světy se jen tak jen taktak dotýkájí -občas se malilinko protnou- ale to je taky asi tak vše. To je zároveň odpověď pro Tebe Al. : Jsem si na 96% procent jist že to číst nebude. Stejně jako ten zbytek co jsem sem načmáral. A to proto, že v jejím světě jednoduše a prostě Písmák neexistuje. A tak zbývají pouhopouhá 4% k tomu prolnutí což...... Je kurwa málo! Že? Ale nezáleží na tom.

_________________________________________________________________________

PéeS!: Lidičky! Všímáte si?!?! Použil jsem čárku!!!

I když... Raděj bych _ PÍP! (CENZUROVÁNO)

A 2x pod čarou: Milá NekonečnáHanko: Máš tu nejopravdovější pravdu. A už jsi mi to takhle napsala vícekrát. A já si plně uvědomuju že je tomu přesně tak a nejinak. OBROVSKÁ POKLONA A PODĚKOVÁNÍ Tobě_ ♥


APodezDívka
05. 03. 2023
Dát tip Benetka

No ty bláho! Přede mnou ještě žádný kluk na kolenou neklečel. Ta tvá vyvolená se ale má. A ani o tom neví. ;)


8hanka
05. 03. 2023
Dát tip Benetka, Alegna

a jejéj, Petr...moja láska od detských rokov až po...proste nesmrteľná....nádherné texty, smútok a niečo nedosiahnuteľné...aj tak vznikajú piesne stále krásne...

ktovie, aké by to bolo, keby kývla, keby...sny by sa premenili na realitu so všetkým, čo k životu patrí a možno...časom aj vytriezvenie...a snívať je predsa také krásne...


Evženie Brambůrková
04. 03. 2023
Dát tip Benetka, 8hanka, Gora, Alegna

S tím klekáním opatrně. Záda máme jen jedna!


Philogyny
03. 03. 2023
Dát tip Benetka, Alegna

...já tedy čtu... mám nos, ne nosík, ale myslím si, číst umím... :)


Kočkodan
03. 03. 2023
Dát tip Benetka

U názvu jsem si hned na Péťu vzpomněl. A tys potom mého ne neoblíbeného interpreta ještě posichroval dalším titulem. Pokud bych se směl pokusit o humor, tak bych i nesměle elpíčkově pípnul: Kráska a zvíře  ;-)


Alegna
03. 03. 2023
Dát tip Benetka

Slávku, ou, bolavé řádky jsou to .... jseš si jist, že to nebude číst?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru