Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

9.8.2022

23. 03. 2023
7
6
228
Autor
Benetka

Tak se mi tak (opravdu!) otevřel sešítek kam čmárám své zhůvěřilosti právě na_:!

 

Resty. Čmáranice. Pod vlivem: Alkoholu. Lásky. Beznaděje.

 

https://www.youtube.com/watch?v=V1bFr2SWP1I&ab_channel=MountainAppleCompanyInc

Řekni mi co mám dělat?

Zamilovaný.

Beznadějně.

Zamilovaný.

OpaQuju se ale_

Moh´ bych bejt Tvůj táta.

 

Zatím z venku:

Otevřeným oknem_

Tiše šeptá noc......

 

Voní Marocká máta.

 


6 názorů

Benetka
27. 03. 2023
Dát tip

Karkade je fajn. Jenže když si čteš složení ovocných čajů tak je ibišek v každém prvním. Možná ne ten Súdánský ale stejně.

To ja mám ještě rád MATÉ. Při popíjení používám kalabasu a bombillu... ;)


APodezDívka
24. 03. 2023
Dát tip Benetka

Jednou jsem si tuarega dávala v čajovně. A jasně - není to pro každého. Marocká máta je hodně výrazná.

Jinak sladkobolné verše. ;)


Benetka
24. 03. 2023
Dát tip Aru

Existuje čaj Le Touarég. Jedná se o zelený čaj právě s Marockou mátou. Když jsem ještě žil tak jsem jej kupoval. A tahle má bázeň asi vznikla když za mnou přišla ZLATOHNĚDÁ s otázkou zda mi chutná zelený čaj s mátou. A já Jí povídal o Tuarégovi a ona mi na druhý den přinesla krabičku HARI TEA právě s oněmi ingrediencemi. Asi Jí nechutnal neboť z deseti sáčku devět zbylo...


Evženie Brambůrková
23. 03. 2023
Dát tip Benetka

Marocká máta krásně voní. Pamatuji si ji z dětství.


Alegna
23. 03. 2023
Dát tip Benetka, 8hanka

Hezké verše a posledních pět řádků je ách ....

Zajímavá vlivná trojice. Alkohol by měl být přijímán s Mírou :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru