Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sen

28. 03. 2023
8
5
204
Autor
Benetka

Je to spíš INDISPOZICE. Ale kdyby to snad někdo četl a třeba i chtěl něco připsat...

https://www.youtube.com/watch?v=9YSNZUGdLS8&ab_channel=JPinPrague


Ten kratičký sen se mi k ránu až zdál_ Před probuzením a já? Spát! NAVŽDY!!! Jsem si přál... 

ZAMILOVANÝ.

Dvacet. Dvacet SVĚTELNÝCH! let.

Říkej mi tati. Čas nevrátím už zpět...

VesMírek je nekonečný. Stejně jako moje Láska. A pochopitelně: Kdesi cosi (ve mně?!) praská...

SEDMIKRÁSKO:

Píše ti Tvůj Pan Nikdo.

Pousměješ se a povieš: Uch!

Si pre mňa len vzduch!*

Jen...

Iba len_!

Nemohl jsem si nevšimnout že když odcházíš ještě ve dveřích otočíš hlávku a díváš se jestli se dívám. A já se dívám. Kedysi dávno jsi na mě vykřikla: Slávi! Ty mi čumíš na zadek! Jo. Čumím. Ale... Vlastně se za Tebou dívám jako... Za Láskou. Za duchem. A i za tělem. Koukám se na Tebe Tak! Jak!! Jen můžu!!!

Jsem trapný viď?

 

Nikdy to nebudeš číst.

 

Jsem pro Tebe míň než vzduch


5 názorů

APodezDívka
31. 03. 2023
Dát tip Benetka

Ještě že: Nejsem zamilovaná. A kdyby jo tak to potom: Potěš! :)


Alegna
28. 03. 2023
Dát tip Benetka

Ve dveřích otočí hlavu a dívá se, jestli se díváš, asi jí to dělá dobře :)


Evženie Brambůrková
28. 03. 2023
Dát tip Benetka, blacksabbath

I kdyby byla jen v tvé fantazii, i tak by byla tvá úžesná. :-)


8hanka
28. 03. 2023
Dát tip Benetka, Alegna

stretávať denne objekt svojej túžby je krásne aj bolestné zároveň...to sa človek vznáša a vzápätí je zrážaný k zemi...z tvojich stretnutí a snov vznikajú zaujímavé diela, i keď tých zopár anatomických až tak veľmi nemusím, žmurk:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru