Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NICE

01. 04. 2023
24
34
510
Autor
Benetka

Věcička co dlouho nosí v hlívě. Ale píše to z partesu a tak nečekejte noblesu. Bude to asi mnohokrát doplňovat a přepisovat/dopisovat... Ale už to prostě chtělo na svět :)

Poznámka pro ty jimž je zcela cizí angličtina. NICE znamená... Ale však nebuďte líní a vygůglujte si to... :D

https://www.youtube.com/watch?v=V1bFr2SWP1I&ab_channel=MountainAppleCompanyInc

Máma a táta. Láska? Hormony. Pohlavní pud. Průniky slizNICE. Za devět měsíců pak porodNICE. A malinkatý tvoreček Sláveček poprvé zakřičel na svět jako že jo! Dobrý!! NICE!!! Rodině pohledNICE. Narodil se nám kluk! Jak Fagus! A ne není to holka! Vždyť má falus! I obcházela kolem tež poledNICE. Ale máma jej nedala. Ani jí a koneckonců ani do popelNICE.

Potom jak šel čas zažíval Slávek různé příhody a dobrodružství. Některá byla NICE a jiná už méně. Například příušNICE. Máma mu mazala na krk něco co připomínalo játrovou paštiku. A bylo toho více. Třeba neštovice. Odřená kolena od silNICE. Domácí zabijačky. Brávci a prasNICE. Tlačenka a jitrNICE.

O něco později s příchodem puberty začal i vnímat příslušNICE něžného pohlaví. Vždyť žít život bez žen jednoho nebaví. Ponejvíce vrstevNICE. Spolužačky zahradNICE. První byla JaNICE. Nuž... Dobrá tedy: Jana. Přirozeně že byla panna. A o tvorečka nejevila pražádný zájem. Pochopitelně. Vždyť kdo by taky stál o paNICE?! Učit se jezdil do LedNICE. Jen kousek dál jsou VěstoNICE kde vykopali slavnou Venuši. Dole pod sebou na Moravském moři můžeš zahlédnout plachetNICE. A všude kolem je to samá viNICE... Mezitím se míhaly podzimní plískaNICE zimní váNICE a jarní velikoNICE. V létě se mu smáli že už se přece dávno nenosí beraNICE. Ale když on na ní měl krásnou rudou hvězdu. No prostě NICE. Prudká letní bouřka. Odervané okeNICE a zcela zbořená budoucí vrátNICE. Do náruče matičky ČSLA jej unášel noční vlak a smutně klapaly kolejNICE. V armádě šikana hlad a vystřílené nábojNICE...

Tvorečkův vynucený odlet z rodného hnízda. Do vesNICE TvrdoNICE.

A nezapomenutelné: První milování s ženou z Lidu. Neuvěřitelně neskutečné NICE.

Teď je v jeho neživotě zase jiná parádNICE. Ale není to moc nájs......

A dál?

DálNICE.


34 názorů

Gora
před 11 měsíci
Dát tip Benetka, Lili.

TanečNICE z Lú, z LúčNICE...


geminy
před 11 měsíci
Dát tip Benetka

Skvělé. Je tam tip. Nice! :*


Aru
před 11 měsíci
Dát tip Benetka

v padesátých letech tu byly traktoristky, tak proč ne hornice, kdy se ty ženy konečně přestanou diskriminovat :D

ja bych ty ženy pustil na všechna pracovní místa a klidně bych zůstal doma :D:D:D


Benetka
před 11 měsíci
Dát tip Alegna

ARU čéče ti newim no... Jsou horníci i tzv. norníci. Ale hornice a nornice...? :D

Jinak tady v tom textu chybí brigádNICE. Nicméně ona má svůj vlastní příběh... :p

 

https://www.pismak.cz/dilo/481809/


Aru
před 11 měsíci
Dát tip Benetka, Alegna

ještě tu nepadla hornice :))


Benetka
před 11 měsíci
Dát tip

Dostal jsem hodně tipů na další slůvka s koncovkou NICE a tak je v nejbližší době použiji. Buď přímo tady a nebo možná jako NICE 2. :)


lastgasp
před 11 měsíci
Dát tip Benetka, lastgasp, Aru, Alegna

Benetko prima, to zaslouží veletip! Očnice na to valím, když pobočnice balím, z ručnice si bouchnu, do plukovnice šťouchnu. Je to nice!


Zeanddrich E.
před 11 měsíci
Dát tip Benetka

 

Slávku, jsi pro mne poslem dobrých zpráv, zdá se :)

Zdá se, že tady u Tebe se mi daří dát tip komentáři - tlačítko reaguje (i když své jméno zatím tam moc nevidím... :) )

 

 


Philogyny
08. 04. 2023
Dát tip Benetka, Alegna

é...cín a vánoční vánice...   :)


Jamardi
07. 04. 2023
Dát tip Benetka, Zeanddrich E.

Vymyslel jsi toho požehnaně. :)


Benetka
04. 04. 2023
Dát tip Zeanddrich E.

Neboj jihoafrická zemi! Přibudou!!! Spoustu tipů mi poslala Hanka za což Jí převeliké dík! ;)


Rhodesie
04. 04. 2023
Dát tip Benetka

Ještě více NICE!!!


8hanka
03. 04. 2023
Dát tip Aru, Benetka, Gora, Alegna

bola tu už PoledNICE?ChobotNICE z Čertovky?

Kabanice, čarbanice, čľapkanice, hranice, čmáranice, žranice, stanice, viazanice, sanice, lodenice, učebnice, lodenice, kajúcnice, sadenice, nezbednice, spodnice, zadnice, studnice, šibenice, snúbenice, húsenice, okenice, jelenice, parenice, praženice, rajnice, mihalnice, vinice, polnice, temnice, slonice, ničomnice, zimnice, popolnice, stupnice, smernice, guľovnice, väznice, nožnice, náušnice, tržnice, knižnice, súložnice, kazateľnice, nocľažnice...

Venice sú krásne, prechodili sme ich pešo,  no už pri druhom mostíku sa mi zdali všetky rovnaké... takmer som spadla do jedného z kanálov, keď na mňa zavolal gondoliér, lákal ma na čln,  mala som vedľa seba dvoch chlapov...dnes som videla krásny obrázok, ako starší pár na gondole zaspal, to sa mi pri chôdzi(zatiaľ)nestalo, ale unavená som bola:)


Aru
03. 04. 2023
Dát tip

ne ne, to je zdejší staroměstský výraz, o chodnici se ale vypráví jen při večerech vyhrazených hororovým chvilkám, nejeden chodnislav již zmizel v chapadlech chodnice :D:D

no vidíš, chobotnice, to je ten legendární tvor, který údajně potopil Titanic... a všechny ostatní lodě :D


Benetka
03. 04. 2023
Dát tip Alegna

Aru: ChodNICE je Tvůj aktuální notvar. Přiznej se! :D To jsem nikdy neslyšel ale jak jsem to přečet hned mi tam naskočila chobotNICE...Dík! ;)


Benetka
03. 04. 2023
Dát tip blacksabbath

Jééé!!! Díky Black!!! Jsi ženitální!!! To už nic nepřebije!!! Vždyť co je víc!!!??? VELE NICE!!!!!! A to tam byl táta na vojně u Pohraniční Stráže...


Aru
03. 04. 2023
Dát tip Benetka, geminy

Bene, Venice - Itálie

kolnice - když ti nejde geometrie

a vedle silnice je chodnice

:D:D


blacksabbath
03. 04. 2023
Dát tip Benetka

tady jsou VeleNICE...:-)))


Benetka
03. 04. 2023
Dát tip 8hanka

Aru: Když už jsme u těch měst tak mne spíš lákájí VeNICE... ;) 

(A neplést z viNICE! To je pohříchu jenom dřina :)


Benetka
03. 04. 2023
Dát tip Aru

Květoni: Děkuji za další nové nápady! A je toho víc co tam není. Píšu si to a budu postupně přidávat. Bude to myslim takové věčně rozepsané dílko... ;)


Aru
03. 04. 2023
Dát tip Benetka

NICE je jenom jedno, ve Francii :D


Květoň Zahájský
03. 04. 2023
Dát tip Benetka

Tam už chybí jenom večernice z Nivnice, beatnice s vadou sítnice, levice, pravice a trestná lavice.


blacksabbath
02. 04. 2023
Dát tip Benetka

nice!


Benetka
02. 04. 2023
Dát tip Gora, 8hanka

Děkuji Vám všem! Zejména nekonečnéHance. Tu dovolenou v NICE mám v patrnosti. Do textu jsem to nedal ale myslím na to. MárNICE mne přiznám se ani nenapadla. Nakonec tam asi skončím tako jako tak ale do příběhu ji dávat nebudu. ParádNICE... Hmmm... K tomu se vyjadřovat nebudu. Ještě dík Evžence za kolejNICE. To tam zapracuju! ;)


Alegna
01. 04. 2023
Dát tip 8hanka, Benetka

Obrázek jak z pohlednice


Gora
01. 04. 2023
Dát tip 8hanka, Alegna, Benetka

Prima, Bene! Kdybys byl autorka, napíšu - kouzelNICE se slovy, takhle jen típek.


ukrytá.v.máku
01. 04. 2023
Dát tip Benetka, Zeanddrich E., geminy

najs*

:) :) :)!


Evženie Brambůrková
01. 04. 2023
Dát tip Benetka

Bacha na kolejNICE, ty taky zavedou daleko. :-)


8hanka
01. 04. 2023
Dát tip Gora, Alegna, Benetka

no aleee...ako pekne poeticky  si nám zhrnul svoj  život...very nice...

zlatohnedá bude asi parádNICE...

ešte by to chcelo dovolenku  v NICE..

skôr než príde márNICE...alebo to už neexistuje? Ako dieťa som z nej mala strach, všelijaké hororové príbehy s ňou boli spojené...


Kočkodan
01. 04. 2023
Dát tip Benetka

Tví čtenáři teďka jásaj

štěstím takřka šílíce:

To je, Bene, hnedka krása,

když tam chybí příjice!


APodezDívka
01. 04. 2023
Dát tip Benetka

NICE! :D


aleš-novák
01. 04. 2023
Dát tip Benetka

No vida!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru