Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Holubi

15. 04. 2023
6
8
265

Ve výškách stromu

s korou bělostnou

dva šediví s bílým límcem 

vrkají holubi.

 

Stín snáší se k zemi

a opouští milého,

samota na větvi

hrozí mu strachem.

 

Sleduje lásku svou,

touží dál po ní.

Dohání, zase s ní,

jen na mžik. Ulétá.

 

Sám bloudí prachem,

svázán touhou, 

unavena však křídla.

Pod stébly zhasíná

a cit hroutí se žalem.


8 názorů

Philogyny
17. 04. 2023
Dát tip

Holubi. Měla jsem chvilku staváky, než je zlikvidoval jestřáb. Dal mi je k narozeninám Orel.

Dávali je kdysi do vábniček pro přilákání dravců. Ale pak jim praskalo srdce. To načetla, když se učila na zkoušku... Mi se tohle psaní líbí. Vždycky si najde svoji stopu. 


Rhodesie
17. 04. 2023
Dát tip

Hezký silný.

Já zrovna dva sleduji z okna - každoročně tu sedí na vejcích a postivě se střídají...


Safián
16. 04. 2023
Dát tip

Pokud píšeš na jeden zátah a nic neopravuješ, pak by ses měla  trochu cvičit v prozodii. Aby, až ta chvíle nastane, byl výsledek automaticky dokonalý. Je pěkný i tak. Ale ty máš na víc.

 


vesuvanka
15. 04. 2023
Dát tip

Moc pěkně napsané, TIP


Děkuji. I za všechny ostatní kritiky. 


Děkuji. Píši vždy "na jeden zátah", nikdy pak už nic neopravuji a nepřepisuji. Je to tak trochu jako automatické kreslení. A píši buďto pod návalem emoce nebo pod parou. 


Gora
15. 04. 2023
Dát tip Lady Black Death

Je v tvé poezii cosi "čistého", máš schopnost napsat silný příběh, byť ne vždy současným jazykem.


Safián
15. 04. 2023
Dát tip

Celá báseň pěkná, závěr skvělý. Máš velký talent a máchovskou duši.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru